Get Adobe Flash player

כתבות מערכת

מה ניתן עוד לשפר בתכן מלגזות

יורם בוטניק   האם ניתן לשלב יופי עם פונקציונליות? מליסה בארנט מנסה לענות על כך בכתבה במגזין Forkliftaction האחרון.אמנם בשנים האחרונות תכנון המלגזות מנסה להדגיש מאפייני

בכנס השנתי של האיגוד הישראלי לניהול שרשרת האספקה

  להלן עיקר דבריהם של חלק מן הדוברים בכנס השנתי. מגמות בשרשרת האספקה שלמה ארליך יו"ר האיגוד הישראלי לניהול שרשרתהאספקה ISCMA יוני 2015   שרשרת אספקה הופכת לשרשרת

לעשות יותר עם מה שיש

בהרצאה מלווה במצגת בפני באי הכנס השנתי של האיגוד הישראלי לניהול שרשרת האספקה אמר פרופסור בועז רונן מהפקולטה לניהול באונ' תל אביב כי המציאות ברובשרשרות האספקה מגלה

ועיקרן תחילה...

מרלו"ג לטבת באשדוד

קבוצת טבת שירותים לוגיסטיים תחנוך בקרוב מרלו"ג חדש בעורף נמל אשדוד ומגייסת להפעלתו 100 עובדים חדשים. המרלו"ג יכיל 20 אלף משטחי טובין ומערכות מידע מתקדמות.


אוטומציה במרלו"ג

כלי שינוע ללא מפעיל ישנו את עולם הלוגיסטיקה סבורים מחברי מחקר של DHL וזאת מהר ומוקדם יותר מאשר בתחומים אחרים. הסיבה: הם פועלים בסביבה מאובטחת לא ציבורית, והם משנעים מוצרים ולא בני אדם. המרכזים הלוגיסטיים הם לכן הסביבה הטבעית לתפוצתם, במיוחד באיסוף הזמנות. הכתבה מזכירה גם את הפיתוח של מכון פראונהופר הגרמני, עליו דיווחנו באתר זה.

Dec 11, 2014 MH&L Staff


קרייר מרחיבה את מפעלה בשיקגו

קבוצת UniCarrier (נציגות בארץ איגל מלגזות) מרחיבה בעשרות אחוזים את מפעלי הייצור והרכבת המלגזות שלה במרנגו, אילינוי (ליד שיקגו) ובכך תוכל גם לייצר את החשמליות 3 גלגלים שלה שם (כיום מיוצרות באירופה) וכן את עגלת המשטחים הקלה שלה (יועדה בעבר לייצור בסין). החברה תרכז במקום גם את אגפי המו"פ שלה.


מלגזות השנה

יונגהיינריך, סטיל, וקרייר הוכרזו כמלגזות השנה של IFOY במינכן, מתוך 14 כלי שינוע שהגיעו לגמר. את יונגהיינריך ייצגה קטגוריית משקל נגדי 3.5 טון, כולל החשמליות EFG-S30 שצוינו כידידותיות במיוחד למפעיל.
מקבוצת סטיל צוינו לשבח סדרת משקל נגדי החשמלית 8 טון מסדרת RX-60-80 (multidiscbrakes, 80 volt) שנבחרה גם למלגזת השנה, וכמתאימה לשימושי פנים וחוץ כאחד. ציון מיוחד ניתן לסטיל על ביצוע פרויקט של מרלו"ג קבוצת Kuraray שנועד לחומרי גלם, ומצויד בטכנולוגיות השינוע המתקדמות ביותר כיום.
טרגו (Tergo) של אוני-קרייר צוינה לשבח בקטגוריית מלגזות מרלו"גים – כשילוב מרשים של מלגזת היגש המותאמת גם למעברים צרים, בעלת תכן ארגונומי ויכולות תפעול מרשימים.


קבוצת פעמית משקיעה במרכז לוגיסטי חדש באזור התעשייה הר טוב

המרלו"ג על שטח בנוי של כ-9,500 מ"ר על 12 דונם, צפוי להתאכלס בפברואר 2016 וישרת לוגיסטית את כל חברות קבוצת פעמית. מרכז ההפצה ומשרדי ההנהלה הממוקמים כיום במבנה בהר טוב, יועברו אף הם למשרדים החדשים.
פעמית היא הקבוצה המובילה את שוק האירוח והמוצרים החד-פעמיים בישראל. הקבוצה כוללת את החברות: פעמית עסקים, שיווק לשוק המסעדות, בתי מלון ותעשייה; רשת החנויות פעמית סטור, עם פריסה ארצית של 16 סניפים; ותבניכל - שיווק מוצרים לקמעונאים ולרשתות המזון.


מכרז רש"ת למרלו"ג חדש

רשות שדות התעופה פרסמה מכרז בינלאומי להקמת מרכז לוגיסטי חדש בנמל התעופה בן גוריון.
במסגרת התוכנית האסטרטגית להרחבת מגוון הפעילויות המסחריות שלה,
המכרז מיועד לחברות העוסקות בהפעלת מסופי מטען ו/או מחסני ערובה, חברות העוסקות בשינוע בינלאומי של מטענים ובשירותי בלדרות, להקמה, ניהול והפעלת מרכז לוגיסטי חדש בחלקו הדרום-מזרחי של נתב"ג, בסמוך למרכז המופעל היום על ידי חברת UPS.
במסגרת מכרז ה-DBOT למרכז הלוגיסטי יוקם מבנה שייפרש על פני כ-10,000 מ"ר, שיוקם על ידי החברה הזוכה. התחרות במכרז הינה על מחיר השכירות למ"ר שישלם הזוכה.


קבוצת NACCO רוכשת את Nuvera


מאמינים בתאי דלק מימני: קבוצת NACCO הכוללת את יצרניות המלגזות הייסטר וייל החליטה על רכישת יצרנית תאי דלק מימני Nuvera ולהוסיף מוצר זה לסל המוצרים שלה.


בקרוב אצלכם

לפי מחקר ותחזית של BCG רובוטים זולים ויעילים יותר יחליפו עובדים ברחבי העולם – לפחות במדינות המפותחות - בקצב גובר בעשור הקרוב ויקזזו 16% מעלויות העבודה. וזו רק ההתחלה. כיום רק עשירית מהג'ובים שרובוט יכול להחליפם אכן הוחלפו אך עוד 10 שנים הם כבר יתפסו את מקומם של 23% ממקומות העבודה. והם גם זולים יותר ויותר, עלות רכישה והפעלה של נקודת הלחמה רובוטית, למשל, ירדה מ-182 אלף דולר בשנת 2005 ל-133 אלף בשנה שחלפה ועוד תרד ל-103 אלף דולר בעוד עשר שנים.


מרלו"ג לטבת באשדוד

קבוצת טבת שירותים לוגיסטיים תחנוך בקרוב מרלו"ג חדש בעורף נמל אשדוד ומגייסת להפעלתו 100 עובדים חדשים. המרלו"ג יכיל 20 אלף משטחי טובין ומערכות מידע מתקדמות.


אוטומציה במרלו"ג

כלי שינוע ללא מפעיל ישנו את עולם הלוגיסטיקה סבורים מחברי מחקר של DHL וזאת מהר ומוקדם יותר מאשר בתחומים אחרים. הסיבה: הם פועלים בסביבה מאובטחת לא ציבורית, והם משנעים מוצרים ולא בני אדם. המרכזים הלוגיסטיים הם לכן הסביבה הטבעית לתפוצתם, במיוחד באיסוף הזמנות. הכתבה מזכירה גם את הפיתוח של מכון פראונהופר הגרמני, עליו דיווחנו באתר זה.

Dec 11, 2014 MH&L Staff


קרייר מרחיבה את מפעלה בשיקגו

קבוצת UniCarrier (נציגות בארץ איגל מלגזות) מרחיבה בעשרות אחוזים את מפעלי הייצור והרכבת המלגזות שלה במרנגו, אילינוי (ליד שיקגו) ובכך תוכל גם לייצר את החשמליות 3 גלגלים שלה שם (כיום מיוצרות באירופה) וכן את עגלת המשטחים הקלה שלה (יועדה בעבר לייצור בסין). החברה תרכז במקום גם את אגפי המו"פ שלה.


מלגזות השנה

יונגהיינריך, סטיל, וקרייר הוכרזו כמלגזות השנה של IFOY במינכן, מתוך 14 כלי שינוע שהגיעו לגמר. את יונגהיינריך ייצגה קטגוריית משקל נגדי 3.5 טון, כולל החשמליות EFG-S30 שצוינו כידידותיות במיוחד למפעיל.
מקבוצת סטיל צוינו לשבח סדרת משקל נגדי החשמלית 8 טון מסדרת RX-60-80 (multidiscbrakes, 80 volt) שנבחרה גם למלגזת השנה, וכמתאימה לשימושי פנים וחוץ כאחד. ציון מיוחד ניתן לסטיל על ביצוע פרויקט של מרלו"ג קבוצת Kuraray שנועד לחומרי גלם, ומצויד בטכנולוגיות השינוע המתקדמות ביותר כיום.
טרגו (Tergo) של אוני-קרייר צוינה לשבח בקטגוריית מלגזות מרלו"גים – כשילוב מרשים של מלגזת היגש המותאמת גם למעברים צרים, בעלת תכן ארגונומי ויכולות תפעול מרשימים.


קבוצת פעמית משקיעה במרכז לוגיסטי חדש באזור התעשייה הר טוב

המרלו"ג על שטח בנוי של כ-9,500 מ"ר על 12 דונם, צפוי להתאכלס בפברואר 2016 וישרת לוגיסטית את כל חברות קבוצת פעמית. מרכז ההפצה ומשרדי ההנהלה הממוקמים כיום במבנה בהר טוב, יועברו אף הם למשרדים החדשים.
פעמית היא הקבוצה המובילה את שוק האירוח והמוצרים החד-פעמיים בישראל. הקבוצה כוללת את החברות: פעמית עסקים, שיווק לשוק המסעדות, בתי מלון ותעשייה; רשת החנויות פעמית סטור, עם פריסה ארצית של 16 סניפים; ותבניכל - שיווק מוצרים לקמעונאים ולרשתות המזון.


מכרז רש"ת למרלו"ג חדש

רשות שדות התעופה פרסמה מכרז בינלאומי להקמת מרכז לוגיסטי חדש בנמל התעופה בן גוריון.
במסגרת התוכנית האסטרטגית להרחבת מגוון הפעילויות המסחריות שלה,
המכרז מיועד לחברות העוסקות בהפעלת מסופי מטען ו/או מחסני ערובה, חברות העוסקות בשינוע בינלאומי של מטענים ובשירותי בלדרות, להקמה, ניהול והפעלת מרכז לוגיסטי חדש בחלקו הדרום-מזרחי של נתב"ג, בסמוך למרכז המופעל היום על ידי חברת UPS.
במסגרת מכרז ה-DBOT למרכז הלוגיסטי יוקם מבנה שייפרש על פני כ-10,000 מ"ר, שיוקם על ידי החברה הזוכה. התחרות במכרז הינה על מחיר השכירות למ"ר שישלם הזוכה.


קבוצת NACCO רוכשת את Nuvera


מאמינים בתאי דלק מימני: קבוצת NACCO הכוללת את יצרניות המלגזות הייסטר וייל החליטה על רכישת יצרנית תאי דלק מימני Nuvera ולהוסיף מוצר זה לסל המוצרים שלה.


בקרוב אצלכם

לפי מחקר ותחזית של BCG רובוטים זולים ויעילים יותר יחליפו עובדים ברחבי העולם – לפחות במדינות המפותחות - בקצב גובר בעשור הקרוב ויקזזו 16% מעלויות העבודה. וזו רק ההתחלה. כיום רק עשירית מהג'ובים שרובוט יכול להחליפם אכן הוחלפו אך עוד 10 שנים הם כבר יתפסו את מקומם של 23% ממקומות העבודה. והם גם זולים יותר ויותר, עלות רכישה והפעלה של נקודת הלחמה רובוטית, למשל, ירדה מ-182 אלף דולר בשנת 2005 ל-133 אלף בשנה שחלפה ועוד תרד ל-103 אלף דולר בעוד עשר שנים.


מרלו"ג לטבת באשדוד

קבוצת טבת שירותים לוגיסטיים תחנוך בקרוב מרלו"ג חדש בעורף נמל אשדוד ומגייסת להפעלתו 100 עובדים חדשים. המרלו"ג יכיל 20 אלף משטחי טובין ומערכות מידע מתקדמות.


אוטומציה במרלו"ג

כלי שינוע ללא מפעיל ישנו את עולם הלוגיסטיקה סבורים מחברי מחקר של DHL וזאת מהר ומוקדם יותר מאשר בתחומים אחרים. הסיבה: הם פועלים בסביבה מאובטחת לא ציבורית, והם משנעים מוצרים ולא בני אדם. המרכזים הלוגיסטיים הם לכן הסביבה הטבעית לתפוצתם, במיוחד באיסוף הזמנות. הכתבה מזכירה גם את הפיתוח של מכון פראונהופר הגרמני, עליו דיווחנו באתר זה.

Dec 11, 2014 MH&L Staff


קרייר מרחיבה את מפעלה בשיקגו

קבוצת UniCarrier (נציגות בארץ איגל מלגזות) מרחיבה בעשרות אחוזים את מפעלי הייצור והרכבת המלגזות שלה במרנגו, אילינוי (ליד שיקגו) ובכך תוכל גם לייצר את החשמליות 3 גלגלים שלה שם (כיום מיוצרות באירופה) וכן את עגלת המשטחים הקלה שלה (יועדה בעבר לייצור בסין). החברה תרכז במקום גם את אגפי המו"פ שלה.


מלגזות השנה

יונגהיינריך, סטיל, וקרייר הוכרזו כמלגזות השנה של IFOY במינכן, מתוך 14 כלי שינוע שהגיעו לגמר. את יונגהיינריך ייצגה קטגוריית משקל נגדי 3.5 טון, כולל החשמליות EFG-S30 שצוינו כידידותיות במיוחד למפעיל.
מקבוצת סטיל צוינו לשבח סדרת משקל נגדי החשמלית 8 טון מסדרת RX-60-80 (multidiscbrakes, 80 volt) שנבחרה גם למלגזת השנה, וכמתאימה לשימושי פנים וחוץ כאחד. ציון מיוחד ניתן לסטיל על ביצוע פרויקט של מרלו"ג קבוצת Kuraray שנועד לחומרי גלם, ומצויד בטכנולוגיות השינוע המתקדמות ביותר כיום.
טרגו (Tergo) של אוני-קרייר צוינה לשבח בקטגוריית מלגזות מרלו"גים – כשילוב מרשים של מלגזת היגש המותאמת גם למעברים צרים, בעלת תכן ארגונומי ויכולות תפעול מרשימים.


קבוצת פעמית משקיעה במרכז לוגיסטי חדש באזור התעשייה הר טוב

המרלו"ג על שטח בנוי של כ-9,500 מ"ר על 12 דונם, צפוי להתאכלס בפברואר 2016 וישרת לוגיסטית את כל חברות קבוצת פעמית. מרכז ההפצה ומשרדי ההנהלה הממוקמים כיום במבנה בהר טוב, יועברו אף הם למשרדים החדשים.
פעמית היא הקבוצה המובילה את שוק האירוח והמוצרים החד-פעמיים בישראל. הקבוצה כוללת את החברות: פעמית עסקים, שיווק לשוק המסעדות, בתי מלון ותעשייה; רשת החנויות פעמית סטור, עם פריסה ארצית של 16 סניפים; ותבניכל - שיווק מוצרים לקמעונאים ולרשתות המזון.


מכרז רש"ת למרלו"ג חדש

רשות שדות התעופה פרסמה מכרז בינלאומי להקמת מרכז לוגיסטי חדש בנמל התעופה בן גוריון.
במסגרת התוכנית האסטרטגית להרחבת מגוון הפעילויות המסחריות שלה,
המכרז מיועד לחברות העוסקות בהפעלת מסופי מטען ו/או מחסני ערובה, חברות העוסקות בשינוע בינלאומי של מטענים ובשירותי בלדרות, להקמה, ניהול והפעלת מרכז לוגיסטי חדש בחלקו הדרום-מזרחי של נתב"ג, בסמוך למרכז המופעל היום על ידי חברת UPS.
במסגרת מכרז ה-DBOT למרכז הלוגיסטי יוקם מבנה שייפרש על פני כ-10,000 מ"ר, שיוקם על ידי החברה הזוכה. התחרות במכרז הינה על מחיר השכירות למ"ר שישלם הזוכה.


קבוצת NACCO רוכשת את Nuvera


מאמינים בתאי דלק מימני: קבוצת NACCO הכוללת את יצרניות המלגזות הייסטר וייל החליטה על רכישת יצרנית תאי דלק מימני Nuvera ולהוסיף מוצר זה לסל המוצרים שלה.


בקרוב אצלכם

לפי מחקר ותחזית של BCG רובוטים זולים ויעילים יותר יחליפו עובדים ברחבי העולם – לפחות במדינות המפותחות - בקצב גובר בעשור הקרוב ויקזזו 16% מעלויות העבודה. וזו רק ההתחלה. כיום רק עשירית מהג'ובים שרובוט יכול להחליפם אכן הוחלפו אך עוד 10 שנים הם כבר יתפסו את מקומם של 23% ממקומות העבודה. והם גם זולים יותר ויותר, עלות רכישה והפעלה של נקודת הלחמה רובוטית, למשל, ירדה מ-182 אלף דולר בשנת 2005 ל-133 אלף בשנה שחלפה ועוד תרד ל-103 אלף דולר בעוד עשר שנים.


מרלו"ג לטבת באשדוד

קבוצת טבת שירותים לוגיסטיים תחנוך בקרוב מרלו"ג חדש בעורף נמל אשדוד ומגייסת להפעלתו 100 עובדים חדשים. המרלו"ג יכיל 20 אלף משטחי טובין ומערכות מידע מתקדמות.


אוטומציה במרלו"ג

כלי שינוע ללא מפעיל ישנו את עולם הלוגיסטיקה סבורים מחברי מחקר של DHL וזאת מהר ומוקדם יותר מאשר בתחומים אחרים. הסיבה: הם פועלים בסביבה מאובטחת לא ציבורית, והם משנעים מוצרים ולא בני אדם. המרכזים הלוגיסטיים הם לכן הסביבה הטבעית לתפוצתם, במיוחד באיסוף הזמנות. הכתבה מזכירה גם את הפיתוח של מכון פראונהופר הגרמני, עליו דיווחנו באתר זה.

Dec 11, 2014 MH&L Staff


קרייר מרחיבה את מפעלה בשיקגו

קבוצת UniCarrier (נציגות בארץ איגל מלגזות) מרחיבה בעשרות אחוזים את מפעלי הייצור והרכבת המלגזות שלה במרנגו, אילינוי (ליד שיקגו) ובכך תוכל גם לייצר את החשמליות 3 גלגלים שלה שם (כיום מיוצרות באירופה) וכן את עגלת המשטחים הקלה שלה (יועדה בעבר לייצור בסין). החברה תרכז במקום גם את אגפי המו"פ שלה.


מלגזות השנה

יונגהיינריך, סטיל, וקרייר הוכרזו כמלגזות השנה של IFOY במינכן, מתוך 14 כלי שינוע שהגיעו לגמר. את יונגהיינריך ייצגה קטגוריית משקל נגדי 3.5 טון, כולל החשמליות EFG-S30 שצוינו כידידותיות במיוחד למפעיל.
מקבוצת סטיל צוינו לשבח סדרת משקל נגדי החשמלית 8 טון מסדרת RX-60-80 (multidiscbrakes, 80 volt) שנבחרה גם למלגזת השנה, וכמתאימה לשימושי פנים וחוץ כאחד. ציון מיוחד ניתן לסטיל על ביצוע פרויקט של מרלו"ג קבוצת Kuraray שנועד לחומרי גלם, ומצויד בטכנולוגיות השינוע המתקדמות ביותר כיום.
טרגו (Tergo) של אוני-קרייר צוינה לשבח בקטגוריית מלגזות מרלו"גים – כשילוב מרשים של מלגזת היגש המותאמת גם למעברים צרים, בעלת תכן ארגונומי ויכולות תפעול מרשימים.


קבוצת פעמית משקיעה במרכז לוגיסטי חדש באזור התעשייה הר טוב

המרלו"ג על שטח בנוי של כ-9,500 מ"ר על 12 דונם, צפוי להתאכלס בפברואר 2016 וישרת לוגיסטית את כל חברות קבוצת פעמית. מרכז ההפצה ומשרדי ההנהלה הממוקמים כיום במבנה בהר טוב, יועברו אף הם למשרדים החדשים.
פעמית היא הקבוצה המובילה את שוק האירוח והמוצרים החד-פעמיים בישראל. הקבוצה כוללת את החברות: פעמית עסקים, שיווק לשוק המסעדות, בתי מלון ותעשייה; רשת החנויות פעמית סטור, עם פריסה ארצית של 16 סניפים; ותבניכל - שיווק מוצרים לקמעונאים ולרשתות המזון.


מכרז רש"ת למרלו"ג חדש

רשות שדות התעופה פרסמה מכרז בינלאומי להקמת מרכז לוגיסטי חדש בנמל התעופה בן גוריון.
במסגרת התוכנית האסטרטגית להרחבת מגוון הפעילויות המסחריות שלה,
המכרז מיועד לחברות העוסקות בהפעלת מסופי מטען ו/או מחסני ערובה, חברות העוסקות בשינוע בינלאומי של מטענים ובשירותי בלדרות, להקמה, ניהול והפעלת מרכז לוגיסטי חדש בחלקו הדרום-מזרחי של נתב"ג, בסמוך למרכז המופעל היום על ידי חברת UPS.
במסגרת מכרז ה-DBOT למרכז הלוגיסטי יוקם מבנה שייפרש על פני כ-10,000 מ"ר, שיוקם על ידי החברה הזוכה. התחרות במכרז הינה על מחיר השכירות למ"ר שישלם הזוכה.


קבוצת NACCO רוכשת את Nuvera


מאמינים בתאי דלק מימני: קבוצת NACCO הכוללת את יצרניות המלגזות הייסטר וייל החליטה על רכישת יצרנית תאי דלק מימני Nuvera ולהוסיף מוצר זה לסל המוצרים שלה.


בקרוב אצלכם

לפי מחקר ותחזית של BCG רובוטים זולים ויעילים יותר יחליפו עובדים ברחבי העולם – לפחות במדינות המפותחות - בקצב גובר בעשור הקרוב ויקזזו 16% מעלויות העבודה. וזו רק ההתחלה. כיום רק עשירית מהג'ובים שרובוט יכול להחליפם אכן הוחלפו אך עוד 10 שנים הם כבר יתפסו את מקומם של 23% ממקומות העבודה. והם גם זולים יותר ויותר, עלות רכישה והפעלה של נקודת הלחמה רובוטית, למשל, ירדה מ-182 אלף דולר בשנת 2005 ל-133 אלף בשנה שחלפה ועוד תרד ל-103 אלף דולר בעוד עשר שנים.


מרלו"ג לטבת באשדוד

קבוצת טבת שירותים לוגיסטיים תחנוך בקרוב מרלו"ג חדש בעורף נמל אשדוד ומגייסת להפעלתו 100 עובדים חדשים. המרלו"ג יכיל 20 אלף משטחי טובין ומערכות מידע מתקדמות.


אוטומציה במרלו"ג

כלי שינוע ללא מפעיל ישנו את עולם הלוגיסטיקה סבורים מחברי מחקר של DHL וזאת מהר ומוקדם יותר מאשר בתחומים אחרים. הסיבה: הם פועלים בסביבה מאובטחת לא ציבורית, והם משנעים מוצרים ולא בני אדם. המרכזים הלוגיסטיים הם לכן הסביבה הטבעית לתפוצתם, במיוחד באיסוף הזמנות. הכתבה מזכירה גם את הפיתוח של מכון פראונהופר הגרמני, עליו דיווחנו באתר זה.

Dec 11, 2014 MH&L Staff


קרייר מרחיבה את מפעלה בשיקגו

קבוצת UniCarrier (נציגות בארץ איגל מלגזות) מרחיבה בעשרות אחוזים את מפעלי הייצור והרכבת המלגזות שלה במרנגו, אילינוי (ליד שיקגו) ובכך תוכל גם לייצר את החשמליות 3 גלגלים שלה שם (כיום מיוצרות באירופה) וכן את עגלת המשטחים הקלה שלה (יועדה בעבר לייצור בסין). החברה תרכז במקום גם את אגפי המו"פ שלה.


מלגזות השנה

יונגהיינריך, סטיל, וקרייר הוכרזו כמלגזות השנה של IFOY במינכן, מתוך 14 כלי שינוע שהגיעו לגמר. את יונגהיינריך ייצגה קטגוריית משקל נגדי 3.5 טון, כולל החשמליות EFG-S30 שצוינו כידידותיות במיוחד למפעיל.
מקבוצת סטיל צוינו לשבח סדרת משקל נגדי החשמלית 8 טון מסדרת RX-60-80 (multidiscbrakes, 80 volt) שנבחרה גם למלגזת השנה, וכמתאימה לשימושי פנים וחוץ כאחד. ציון מיוחד ניתן לסטיל על ביצוע פרויקט של מרלו"ג קבוצת Kuraray שנועד לחומרי גלם, ומצויד בטכנולוגיות השינוע המתקדמות ביותר כיום.
טרגו (Tergo) של אוני-קרייר צוינה לשבח בקטגוריית מלגזות מרלו"גים – כשילוב מרשים של מלגזת היגש המותאמת גם למעברים צרים, בעלת תכן ארגונומי ויכולות תפעול מרשימים.


קבוצת פעמית משקיעה במרכז לוגיסטי חדש באזור התעשייה הר טוב

המרלו"ג על שטח בנוי של כ-9,500 מ"ר על 12 דונם, צפוי להתאכלס בפברואר 2016 וישרת לוגיסטית את כל חברות קבוצת פעמית. מרכז ההפצה ומשרדי ההנהלה הממוקמים כיום במבנה בהר טוב, יועברו אף הם למשרדים החדשים.
פעמית היא הקבוצה המובילה את שוק האירוח והמוצרים החד-פעמיים בישראל. הקבוצה כוללת את החברות: פעמית עסקים, שיווק לשוק המסעדות, בתי מלון ותעשייה; רשת החנויות פעמית סטור, עם פריסה ארצית של 16 סניפים; ותבניכל - שיווק מוצרים לקמעונאים ולרשתות המזון.


מכרז רש"ת למרלו"ג חדש

רשות שדות התעופה פרסמה מכרז בינלאומי להקמת מרכז לוגיסטי חדש בנמל התעופה בן גוריון.
במסגרת התוכנית האסטרטגית להרחבת מגוון הפעילויות המסחריות שלה,
המכרז מיועד לחברות העוסקות בהפעלת מסופי מטען ו/או מחסני ערובה, חברות העוסקות בשינוע בינלאומי של מטענים ובשירותי בלדרות, להקמה, ניהול והפעלת מרכז לוגיסטי חדש בחלקו הדרום-מזרחי של נתב"ג, בסמוך למרכז המופעל היום על ידי חברת UPS.
במסגרת מכרז ה-DBOT למרכז הלוגיסטי יוקם מבנה שייפרש על פני כ-10,000 מ"ר, שיוקם על ידי החברה הזוכה. התחרות במכרז הינה על מחיר השכירות למ"ר שישלם הזוכה.


קבוצת NACCO רוכשת את Nuvera


מאמינים בתאי דלק מימני: קבוצת NACCO הכוללת את יצרניות המלגזות הייסטר וייל החליטה על רכישת יצרנית תאי דלק מימני Nuvera ולהוסיף מוצר זה לסל המוצרים שלה.


בקרוב אצלכם

לפי מחקר ותחזית של BCG רובוטים זולים ויעילים יותר יחליפו עובדים ברחבי העולם – לפחות במדינות המפותחות - בקצב גובר בעשור הקרוב ויקזזו 16% מעלויות העבודה. וזו רק ההתחלה. כיום רק עשירית מהג'ובים שרובוט יכול להחליפם אכן הוחלפו אך עוד 10 שנים הם כבר יתפסו את מקומם של 23% ממקומות העבודה. והם גם זולים יותר ויותר, עלות רכישה והפעלה של נקודת הלחמה רובוטית, למשל, ירדה מ-182 אלף דולר בשנת 2005 ל-133 אלף בשנה שחלפה ועוד תרד ל-103 אלף דולר בעוד עשר שנים.


מרלו"ג לטבת באשדוד

קבוצת טבת שירותים לוגיסטיים תחנוך בקרוב מרלו"ג חדש בעורף נמל אשדוד ומגייסת להפעלתו 100 עובדים חדשים. המרלו"ג יכיל 20 אלף משטחי טובין ומערכות מידע מתקדמות.


אוטומציה במרלו"ג

כלי שינוע ללא מפעיל ישנו את עולם הלוגיסטיקה סבורים מחברי מחקר של DHL וזאת מהר ומוקדם יותר מאשר בתחומים אחרים. הסיבה: הם פועלים בסביבה מאובטחת לא ציבורית, והם משנעים מוצרים ולא בני אדם. המרכזים הלוגיסטיים הם לכן הסביבה הטבעית לתפוצתם, במיוחד באיסוף הזמנות. הכתבה מזכירה גם את הפיתוח של מכון פראונהופר הגרמני, עליו דיווחנו באתר זה.

Dec 11, 2014 MH&L Staff


קרייר מרחיבה את מפעלה בשיקגו

קבוצת UniCarrier (נציגות בארץ איגל מלגזות) מרחיבה בעשרות אחוזים את מפעלי הייצור והרכבת המלגזות שלה במרנגו, אילינוי (ליד שיקגו) ובכך תוכל גם לייצר את החשמליות 3 גלגלים שלה שם (כיום מיוצרות באירופה) וכן את עגלת המשטחים הקלה שלה (יועדה בעבר לייצור בסין). החברה תרכז במקום גם את אגפי המו"פ שלה.


מלגזות השנה

יונגהיינריך, סטיל, וקרייר הוכרזו כמלגזות השנה של IFOY במינכן, מתוך 14 כלי שינוע שהגיעו לגמר. את יונגהיינריך ייצגה קטגוריית משקל נגדי 3.5 טון, כולל החשמליות EFG-S30 שצוינו כידידותיות במיוחד למפעיל.
מקבוצת סטיל צוינו לשבח סדרת משקל נגדי החשמלית 8 טון מסדרת RX-60-80 (multidiscbrakes, 80 volt) שנבחרה גם למלגזת השנה, וכמתאימה לשימושי פנים וחוץ כאחד. ציון מיוחד ניתן לסטיל על ביצוע פרויקט של מרלו"ג קבוצת Kuraray שנועד לחומרי גלם, ומצויד בטכנולוגיות השינוע המתקדמות ביותר כיום.
טרגו (Tergo) של אוני-קרייר צוינה לשבח בקטגוריית מלגזות מרלו"גים – כשילוב מרשים של מלגזת היגש המותאמת גם למעברים צרים, בעלת תכן ארגונומי ויכולות תפעול מרשימים.


קבוצת פעמית משקיעה במרכז לוגיסטי חדש באזור התעשייה הר טוב

המרלו"ג על שטח בנוי של כ-9,500 מ"ר על 12 דונם, צפוי להתאכלס בפברואר 2016 וישרת לוגיסטית את כל חברות קבוצת פעמית. מרכז ההפצה ומשרדי ההנהלה הממוקמים כיום במבנה בהר טוב, יועברו אף הם למשרדים החדשים.
פעמית היא הקבוצה המובילה את שוק האירוח והמוצרים החד-פעמיים בישראל. הקבוצה כוללת את החברות: פעמית עסקים, שיווק לשוק המסעדות, בתי מלון ותעשייה; רשת החנויות פעמית סטור, עם פריסה ארצית של 16 סניפים; ותבניכל - שיווק מוצרים לקמעונאים ולרשתות המזון.


מכרז רש"ת למרלו"ג חדש

רשות שדות התעופה פרסמה מכרז בינלאומי להקמת מרכז לוגיסטי חדש בנמל התעופה בן גוריון.
במסגרת התוכנית האסטרטגית להרחבת מגוון הפעילויות המסחריות שלה,
המכרז מיועד לחברות העוסקות בהפעלת מסופי מטען ו/או מחסני ערובה, חברות העוסקות בשינוע בינלאומי של מטענים ובשירותי בלדרות, להקמה, ניהול והפעלת מרכז לוגיסטי חדש בחלקו הדרום-מזרחי של נתב"ג, בסמוך למרכז המופעל היום על ידי חברת UPS.
במסגרת מכרז ה-DBOT למרכז הלוגיסטי יוקם מבנה שייפרש על פני כ-10,000 מ"ר, שיוקם על ידי החברה הזוכה. התחרות במכרז הינה על מחיר השכירות למ"ר שישלם הזוכה.


קבוצת NACCO רוכשת את Nuvera


מאמינים בתאי דלק מימני: קבוצת NACCO הכוללת את יצרניות המלגזות הייסטר וייל החליטה על רכישת יצרנית תאי דלק מימני Nuvera ולהוסיף מוצר זה לסל המוצרים שלה.


בקרוב אצלכם

לפי מחקר ותחזית של BCG רובוטים זולים ויעילים יותר יחליפו עובדים ברחבי העולם – לפחות במדינות המפותחות - בקצב גובר בעשור הקרוב ויקזזו 16% מעלויות העבודה. וזו רק ההתחלה. כיום רק עשירית מהג'ובים שרובוט יכול להחליפם אכן הוחלפו אך עוד 10 שנים הם כבר יתפסו את מקומם של 23% ממקומות העבודה. והם גם זולים יותר ויותר, עלות רכישה והפעלה של נקודת הלחמה רובוטית, למשל, ירדה מ-182 אלף דולר בשנת 2005 ל-133 אלף בשנה שחלפה ועוד תרד ל-103 אלף דולר בעוד עשר שנים.


מרלו"ג לטבת באשדוד

קבוצת טבת שירותים לוגיסטיים תחנוך בקרוב מרלו"ג חדש בעורף נמל אשדוד ומגייסת להפעלתו 100 עובדים חדשים. המרלו"ג יכיל 20 אלף משטחי טובין ומערכות מידע מתקדמות.


אוטומציה במרלו"ג

כלי שינוע ללא מפעיל ישנו את עולם הלוגיסטיקה סבורים מחברי מחקר של DHL וזאת מהר ומוקדם יותר מאשר בתחומים אחרים. הסיבה: הם פועלים בסביבה מאובטחת לא ציבורית, והם משנעים מוצרים ולא בני אדם. המרכזים הלוגיסטיים הם לכן הסביבה הטבעית לתפוצתם, במיוחד באיסוף הזמנות. הכתבה מזכירה גם את הפיתוח של מכון פראונהופר הגרמני, עליו דיווחנו באתר זה.

Dec 11, 2014 MH&L Staff


קרייר מרחיבה את מפעלה בשיקגו

קבוצת UniCarrier (נציגות בארץ איגל מלגזות) מרחיבה בעשרות אחוזים את מפעלי הייצור והרכבת המלגזות שלה במרנגו, אילינוי (ליד שיקגו) ובכך תוכל גם לייצר את החשמליות 3 גלגלים שלה שם (כיום מיוצרות באירופה) וכן את עגלת המשטחים הקלה שלה (יועדה בעבר לייצור בסין). החברה תרכז במקום גם את אגפי המו"פ שלה.


מלגזות השנה

יונגהיינריך, סטיל, וקרייר הוכרזו כמלגזות השנה של IFOY במינכן, מתוך 14 כלי שינוע שהגיעו לגמר. את יונגהיינריך ייצגה קטגוריית משקל נגדי 3.5 טון, כולל החשמליות EFG-S30 שצוינו כידידותיות במיוחד למפעיל.
מקבוצת סטיל צוינו לשבח סדרת משקל נגדי החשמלית 8 טון מסדרת RX-60-80 (multidiscbrakes, 80 volt) שנבחרה גם למלגזת השנה, וכמתאימה לשימושי פנים וחוץ כאחד. ציון מיוחד ניתן לסטיל על ביצוע פרויקט של מרלו"ג קבוצת Kuraray שנועד לחומרי גלם, ומצויד בטכנולוגיות השינוע המתקדמות ביותר כיום.
טרגו (Tergo) של אוני-קרייר צוינה לשבח בקטגוריית מלגזות מרלו"גים – כשילוב מרשים של מלגזת היגש המותאמת גם למעברים צרים, בעלת תכן ארגונומי ויכולות תפעול מרשימים.


קבוצת פעמית משקיעה במרכז לוגיסטי חדש באזור התעשייה הר טוב

המרלו"ג על שטח בנוי של כ-9,500 מ"ר על 12 דונם, צפוי להתאכלס בפברואר 2016 וישרת לוגיסטית את כל חברות קבוצת פעמית. מרכז ההפצה ומשרדי ההנהלה הממוקמים כיום במבנה בהר טוב, יועברו אף הם למשרדים החדשים.
פעמית היא הקבוצה המובילה את שוק האירוח והמוצרים החד-פעמיים בישראל. הקבוצה כוללת את החברות: פעמית עסקים, שיווק לשוק המסעדות, בתי מלון ותעשייה; רשת החנויות פעמית סטור, עם פריסה ארצית של 16 סניפים; ותבניכל - שיווק מוצרים לקמעונאים ולרשתות המזון.


מכרז רש"ת למרלו"ג חדש

רשות שדות התעופה פרסמה מכרז בינלאומי להקמת מרכז לוגיסטי חדש בנמל התעופה בן גוריון.
במסגרת התוכנית האסטרטגית להרחבת מגוון הפעילויות המסחריות שלה,
המכרז מיועד לחברות העוסקות בהפעלת מסופי מטען ו/או מחסני ערובה, חברות העוסקות בשינוע בינלאומי של מטענים ובשירותי בלדרות, להקמה, ניהול והפעלת מרכז לוגיסטי חדש בחלקו הדרום-מזרחי של נתב"ג, בסמוך למרכז המופעל היום על ידי חברת UPS.
במסגרת מכרז ה-DBOT למרכז הלוגיסטי יוקם מבנה שייפרש על פני כ-10,000 מ"ר, שיוקם על ידי החברה הזוכה. התחרות במכרז הינה על מחיר השכירות למ"ר שישלם הזוכה.


קבוצת NACCO רוכשת את Nuvera


מאמינים בתאי דלק מימני: קבוצת NACCO הכוללת את יצרניות המלגזות הייסטר וייל החליטה על רכישת יצרנית תאי דלק מימני Nuvera ולהוסיף מוצר זה לסל המוצרים שלה.


בקרוב אצלכם

לפי מחקר ותחזית של BCG רובוטים זולים ויעילים יותר יחליפו עובדים ברחבי העולם – לפחות במדינות המפותחות - בקצב גובר בעשור הקרוב ויקזזו 16% מעלויות העבודה. וזו רק ההתחלה. כיום רק עשירית מהג'ובים שרובוט יכול להחליפם אכן הוחלפו אך עוד 10 שנים הם כבר יתפסו את מקומם של 23% ממקומות העבודה. והם גם זולים יותר ויותר, עלות רכישה והפעלה של נקודת הלחמה רובוטית, למשל, ירדה מ-182 אלף דולר בשנת 2005 ל-133 אלף בשנה שחלפה ועוד תרד ל-103 אלף דולר בעוד עשר שנים.


מרלו"ג לטבת באשדוד

קבוצת טבת שירותים לוגיסטיים תחנוך בקרוב מרלו"ג חדש בעורף נמל אשדוד ומגייסת להפעלתו 100 עובדים חדשים. המרלו"ג יכיל 20 אלף משטחי טובין ומערכות מידע מתקדמות.


אוטומציה במרלו"ג

כלי שינוע ללא מפעיל ישנו את עולם הלוגיסטיקה סבורים מחברי מחקר של DHL וזאת מהר ומוקדם יותר מאשר בתחומים אחרים. הסיבה: הם פועלים בסביבה מאובטחת לא ציבורית, והם משנעים מוצרים ולא בני אדם. המרכזים הלוגיסטיים הם לכן הסביבה הטבעית לתפוצתם, במיוחד באיסוף הזמנות. הכתבה מזכירה גם את הפיתוח של מכון פראונהופר הגרמני, עליו דיווחנו באתר זה.

Dec 11, 2014 MH&L Staff


קרייר מרחיבה את מפעלה בשיקגו

קבוצת UniCarrier (נציגות בארץ איגל מלגזות) מרחיבה בעשרות אחוזים את מפעלי הייצור והרכבת המלגזות שלה במרנגו, אילינוי (ליד שיקגו) ובכך תוכל גם לייצר את החשמליות 3 גלגלים שלה שם (כיום מיוצרות באירופה) וכן את עגלת המשטחים הקלה שלה (יועדה בעבר לייצור בסין). החברה תרכז במקום גם את אגפי המו"פ שלה.


מלגזות השנה

יונגהיינריך, סטיל, וקרייר הוכרזו כמלגזות השנה של IFOY במינכן, מתוך 14 כלי שינוע שהגיעו לגמר. את יונגהיינריך ייצגה קטגוריית משקל נגדי 3.5 טון, כולל החשמליות EFG-S30 שצוינו כידידותיות במיוחד למפעיל.
מקבוצת סטיל צוינו לשבח סדרת משקל נגדי החשמלית 8 טון מסדרת RX-60-80 (multidiscbrakes, 80 volt) שנבחרה גם למלגזת השנה, וכמתאימה לשימושי פנים וחוץ כאחד. ציון מיוחד ניתן לסטיל על ביצוע פרויקט של מרלו"ג קבוצת Kuraray שנועד לחומרי גלם, ומצויד בטכנולוגיות השינוע המתקדמות ביותר כיום.
טרגו (Tergo) של אוני-קרייר צוינה לשבח בקטגוריית מלגזות מרלו"גים – כשילוב מרשים של מלגזת היגש המותאמת גם למעברים צרים, בעלת תכן ארגונומי ויכולות תפעול מרשימים.


קבוצת פעמית משקיעה במרכז לוגיסטי חדש באזור התעשייה הר טוב

המרלו"ג על שטח בנוי של כ-9,500 מ"ר על 12 דונם, צפוי להתאכלס בפברואר 2016 וישרת לוגיסטית את כל חברות קבוצת פעמית. מרכז ההפצה ומשרדי ההנהלה הממוקמים כיום במבנה בהר טוב, יועברו אף הם למשרדים החדשים.
פעמית היא הקבוצה המובילה את שוק האירוח והמוצרים החד-פעמיים בישראל. הקבוצה כוללת את החברות: פעמית עסקים, שיווק לשוק המסעדות, בתי מלון ותעשייה; רשת החנויות פעמית סטור, עם פריסה ארצית של 16 סניפים; ותבניכל - שיווק מוצרים לקמעונאים ולרשתות המזון.


מכרז רש"ת למרלו"ג חדש

רשות שדות התעופה פרסמה מכרז בינלאומי להקמת מרכז לוגיסטי חדש בנמל התעופה בן גוריון.
במסגרת התוכנית האסטרטגית להרחבת מגוון הפעילויות המסחריות שלה,
המכרז מיועד לחברות העוסקות בהפעלת מסופי מטען ו/או מחסני ערובה, חברות העוסקות בשינוע בינלאומי של מטענים ובשירותי בלדרות, להקמה, ניהול והפעלת מרכז לוגיסטי חדש בחלקו הדרום-מזרחי של נתב"ג, בסמוך למרכז המופעל היום על ידי חברת UPS.
במסגרת מכרז ה-DBOT למרכז הלוגיסטי יוקם מבנה שייפרש על פני כ-10,000 מ"ר, שיוקם על ידי החברה הזוכה. התחרות במכרז הינה על מחיר השכירות למ"ר שישלם הזוכה.


קבוצת NACCO רוכשת את Nuvera


מאמינים בתאי דלק מימני: קבוצת NACCO הכוללת את יצרניות המלגזות הייסטר וייל החליטה על רכישת יצרנית תאי דלק מימני Nuvera ולהוסיף מוצר זה לסל המוצרים שלה.


בקרוב אצלכם

לפי מחקר ותחזית של BCG רובוטים זולים ויעילים יותר יחליפו עובדים ברחבי העולם – לפחות במדינות המפותחות - בקצב גובר בעשור הקרוב ויקזזו 16% מעלויות העבודה. וזו רק ההתחלה. כיום רק עשירית מהג'ובים שרובוט יכול להחליפם אכן הוחלפו אך עוד 10 שנים הם כבר יתפסו את מקומם של 23% ממקומות העבודה. והם גם זולים יותר ויותר, עלות רכישה והפעלה של נקודת הלחמה רובוטית, למשל, ירדה מ-182 אלף דולר בשנת 2005 ל-133 אלף בשנה שחלפה ועוד תרד ל-103 אלף דולר בעוד עשר שנים.


רישום מלגזות מיובאות לישראל

 

 תחילת יוני 2015

 
הנתונים נמסרים ע"י נחום וולניץ, אגף צמ"ה, משרד התחבורה
היצרן

דיזל

חשמל

ידני
מפעיל הולך
טויוטה
169
42
 
אטלט 105 66 21
סטיל
36
253
39
לינדה
63
67
10
הייסטר
30
5
 
יונגנהיינריך
7
52
13
YALE
14
 3
 
BT
-
45
E.P
19
5
7
דייהו Doosan
12
 2
 
Heli
11
 
-
 maxi-lift
2
 
מקסימל
34
2
 
CHERY DETANK
11
 1
 
ריימונד
 
גלובל-פאואר 
 2
-
MAXIMAL
34
2
-
קטרפילר
 
-
מניטו 39   -
Clark 21 3 1
Feeler 18    
יונדאי 14 3 -
ליגונג 5    
Crown   8 19
ליפטר      19
 ZOWELL     13
liftstar     32
באולי 2    
נובליפט   1 5
תאי ליפט 11    
אוזה 3    
סיליג     4
סך הכול  

 

הערה: לא כל המלגזות הנרשמות בארץ מופיעות בטבלה

 

מערכות ניהול מחסן באתרי נייר חדרה

 שמחה קניגסבוך- מנהל מערכות מידע נייר חדרה

 

 מתוך מצגות הכנס ה-3 לטכנולוגיות מתקדמות בשרשרת האספקה של האיגוד הישראלי לניהול שרשרת האספקה, פברואר 2013

 

modiin.540

 

 

 בניהול מחסן קונוונציונאלי בעזרת מערכת ממוחשבת, המערכת מתזמנת משימות קבלת סחורה, פיזור מהקבלה, ריענון (העברה מאיתורי אחסון לאיתורי ליקוט), ליקוט, החזרת סחורה מלקוחות, החזרת סחורה לספקים, ספירות מלאי מתנהלת אופטימיזציה של ביצוע משימות.

בעזרתה ניתן להשיג עבודה יעילה של המחסן, יכולת ניהול אצוות, אמינות מלאי גבוהה, חיסכון בשטח אחסון, זמינות מידע על תפוקות של עובדים, מלגזות, עמדות עבודה ותמיכה במנגנוני פרמיות.

 

במחסן אוטומטי מתקדם נמצא שילוב טכנולוגיות ואמצעים מתקדמים כמו:איסוף קולי, שינוע משטחים אִחסון במערכות אוטומטיות מבוססות עגורנים, אִחסון גבוה, Radio shuttle, Multi shuttle מגוון של סוגי כלים (מלגזות, מלקטות) קרוסלה, מערכות מיון ועוד.

 

בקבוצת נייר חדרה 8 מחסנים שבהם הותקנו בעשורים האחרונים מערכות ניהול מחסן.

נדרשת לכך תשתית טכנולוגית ומערכת עם ביצועים חזקים, גמישות, יכולת תחזוקה נוחה, מודולריות, יכולת קישוריות טובה.

התשתית שנבחרה: לינוקס, ג'אוה, פוסטגרס, מבנה התוכנה הוא בעל ליבה מרכזית הכוללת את המרכיבים הבסיסים של WMS עם יכולת התחברות טובה לתוספים ייעודיים.

להלן סקירה על 3 מחסני החברה והישגיהם בעקבות התקנת המערכת:

 

מחסן ניירות כתיבה והדפסה מודיעין
240 נפח אחסון: 16,000 משטחים

1,300 שורות ליקוט ביום

12 מלגזות הגש ומשקל נגדי

טכנולוגיית רדיו שאטל

התייעלות בעקבות הטמעת מערכת WMS

הגדלת נפח פעילות ב-20%

הקטנת כח אדם ב-15%

תלונות לקוח ל- 1000 שורות משלוח: מ-3 ל-0.7

עמידה בזמן אספקה: מ-89% ל-96%

עלייה לאוויר : 10/11/2009

סיום ליווי : 15/01/2010

 

מחסן גרפיטי

240.2 13,000 פריטים.

5,000 שורות ליקוט ביום

11 מלגזות (הגש, מלקטת בגובה 3-4 קומות),
רדיו שאטל, Pick-By-Light 
קומישינרים ועמדות ליקוט מהירות,
הקמת וסגירת קרטונים אוטומטית, מיון אוטומטי.

התייעלות בעקבות הטמעת מערכת WMS

הגדלת נפח פעילות: 15%

הקטנת שעות עבודה: 18%

הקטנת כח אדם: 33%

סה"כ התיעלות: 109%

עלייה לאוויר: 1/05/2011

סיום ליווי: 30/08/2011

 

מחסן חוגלה אלון תבור

120malgeza נפח אחסון: 9000 משטחים

היקף פעילות: 15 הובלות ביום

כלים : 3 מלגזות משקל נגדי כפול

החלטה על יישום : 01/07/2012

עלייה לאוויר : 01/08/2012

סיום ליווי : 15/08/2012

 

במהלך השנה תשלים נייר חדרה התקנת מערכות גם במחסני חוגלה – חיפה: (אפריל 2013), כתיבה והדפסה – חדרה (יולי 2013), חוגלה – צריפין: נובמבר 2013

 

לסיכום: במחסנים "פשוטים" יש לשקול אם כדאי בכלל לעבוד עם מערכת WMS.

במחסנים גדולים, במחסנים מרובי טרנזקציות או מרובי פריטים התרומה של יישום מערכת WMS תהיה

משמעותית. מערכת גמישה עם יכולת התאמה לצרכים ייחודיים יכולה לשפר את היעילות בעשרות אחוזים.

השיפור האמור בסעיף הקודם יהיה הרבה יותר משמעותי כאשר יש הפעלה של אמצעים אוטומטיים.

 

554warehouse

מחסן גרפיטי

Alternative flash content

Requirements

 navit kenes340
בכנס השנתי של האיגוד הישראלי לניהול שרשרת האספקה

 

   machine logistinet banner
     2015

 

sunflower150

NKidma170 180

Alternative flash content

Requirements

שליטה ובקרה ברשת

תקציבי מערכות מידע הם תעלומה עבור מנהלי הארגון

     אריה עמית, יועץ אסטרטגי בכיר ל-IT ואמיר פייגנבוים מנמ"ר מכללה אקדמית תל אביב    מת

טכנולוגיות מידע בשרשרת האספקה

מתוך אתר http://erp.org.il     במפגש שנערך ב-24.3.15 במסגרת מפגשי "שולחן עגול" של מועדון המנמ"רים מיסודן ש

עומס-יתר של מידע

חברות המשלבות כמה יזמות שיפור במקביל עלולות לגרום לעומס-יתר של מידע על עובדיהן. במקרים לא מועטים, ה

מלגזות

להשתחרר מ"הרודנות של הדחוף"

רוב החברות, קובע מומחה בארה"ב, עומדות להקטין את צי המלגזות שלהן, וניתן לעשות זאת ללא פגיעה ביעילותן,

רישום מלגזות סיכום 2014

הנתונים נמסרים ע"י נחום וולניץ, אגף צמ"ה, משרד התחבורה היצרן     דיזל חשמל ידני  מפעיל

צ'פניק חוגגת באגריטך

ביקרנו בתערוכת "אגריטך" המסורתית בגני התערוכה, ובצד אלפי המבקרים מאסיה, לא ראינו הרבה חברות ציוד שי

בשרשרת האספקה

"בולמי זעזועים" בשרשרת האספקה

"בולמי זעזועים" בניהול שרשרת האספקה בעקבות מאמר של שני יועצים בכירים בחברת הייעוץ ACCENTURE בעולם העסק

ניהול עלויות הובלה – בעולם ובישראל

מאת: שוקו פיק   מהן המגמות בניהול עלויות ההובלה בחלק אחר של העולם, אשר ארצנוהקטנטונת מהווה כחצי

מוצרים מתכלים – לדחוף או למשוך

 חוקר צרפתי, טום מק'נמארה, מנסה לבחון איזו שיטה בתחום של מוצרים מתכלים יעילה יותר – דחיפה או מש

מרכזים לוגיסטיים

"IT ושרשרת האספקה"

במפגששנערך ב-24.3.15 במסגרת מפגשי "שולחן עגול" של מועדון המנמ"רים מיסודןשל IDC ישראל ו-ERP.ORGנדונו היבטים ש

להשתחרר מ"הרודנות של הדחוף"

רוב החברות, קובע מומחה בארה"ב, עומדות להקטין את צי המלגזות שלהן, וניתן לעשות זאת ללא פגיעה ביעילותן,

אל תסמוך על האינטואיציה

יורם בוטניקתכופות אני מוצא שנושא רמות המלאי מתסכל את העוסקים בו, כותב מומחה ידוע בתחום, רבים מהם  

מלאי ורכש

10 כללים לרכש נכון

מחלקות הרכש הולכות ותופסות מקום מרכזי במבנה הארגוני המתקדם. ההבנה שרכש נבון ויעיל יכולה לשפר דרמטי

החלטות אסטרטגיות בתפעול ולוגיסטיקה

במדור 'מלאי ורכש' באתר זה תוכלו למצוא את סקירתו של יעקב גולדמן משנת 2011 על מהפך הרכש והישגיו בתעשיה ה

תורת המשחקים במכרזים מקוונים

  רו"ח ליאור אגאי, 2014 האונ' העברית, ירושלים  שרשרת האספקה   מכרז מקוון מתנהל בזמן אמת באמצע

סיפורי פרוייקטים

מערכות מידע ותפעול במרלו"ג טמפו

 נפלאות התוכנות לניהול שרשרת האספקה של ענק התוכנות SAP הוצגו בפני קהל של קרוב למאה משתתפים, רבים מ

ניהול מלאי על ידי ספק – הפתרון של HP Indigo

 הפורום הישראלי לניהול שרשרת האספקה בשיתוף מפעלי ההרכבה והדיו הדיגיטלי של HP אינדיגו בקריית גת א

פרויקט מחשוב רצפת הייצור בפלסן סאסא

הרצל בן ציון מנכ"ל משותף בפסגה ומנחה הפרויקט   פלסן סאסא היא חברה ישראלית המתמחה בתכנון ואספקת