Get Adobe Flash player

Alternative flash content

Requirements

Alternative flash content

Requirements

כתבות מערכת

חדש בשטח, אוקטובר 2014

הייסטר למכולות  חברת הייסטר בארה"ב השיקה מודלים של מלגזת-ענק משכבה (tier) 4 המיועדת לשינוע קונטיינרים, עם חיסכון בהפעלה והקטנת פליטות.           אוני

הבחירה של Plant Engineering

   במשאל הקבוע לבחירת "מוצר השנה" שעורך מגזין Plant engineering זכו במדליית הזהב למוצרי שינוע לשנת 2013מלגזת מפעיל הולך של Yale מדגם: MO25             במקום

זה קשור!

  במרכז שילוח גדול בפלורידה התגלו פגיעות רבות במוצרים ששונעו במלגזות שלו, ואיש לא הבחין בסיבה לכך.חשיבה מחוץ לקופסה ונתונים שעלו מאנליזה של נתונים שאינם קשורים ל

ועיקרן תחילה...

על קצה המזלג

מה מעצב תחרות?
ובכן, לא רק יריבות בין מתחרים ישירים: הכוחות המשתתפים בתחרות והמאיימים עליך כוללים גם יכולת המיקוח של הלקוחות, של הספקים. מתחרים חדשים, שירותים ומוצרים תחליפיים (צילום דיגיטלי במקום פילם, למשל).
על פי פרופ' מ. פורטר, HBR Review


בחירת ציוד שינוע למרלו"גים:
שתי סכנות אורבות להחלטה בעניין בחירת טכנולוגיה: תת-אוטומציה ויתר-אוטומציה, אומר מומחה. תהליך לא יעיל קשה לתקן עם אוטומציה, אל תיתן לחידושים של טכנולוגיה מתקדמת להפנט אותך.


טויוטה רוכשת את Tailift

חברת טויוטה שהכנסותיה בשנה החולפת עמדו על 6.88 מיליארד דולר, הודיעה כי רכשה את יצרנית מלגזות טאיליפט (Tailift, משווקת בישראל ע"י 'פלדמן ובנו'), המייצרת ומשווקת בעיקר בסין ובטאייוון.

forkliftaction.com


קידמה זכתה במכרז משרד הביטחון לאספקת מלגזות

חברת קידמה (נציגת סטיל וניסאן בישראל) זכתה בימים אלו במכרז משרד הביטחון לאספקת מלגזות משקל נגדי חשמליות בעלות כושר הרמה של 1.5 טון, על כך מדווח עלון החדשות של 'מי ומה בשרשרת האספקה'. בחודש מאי השנה פרסם משרד הביטחון מכרז לאספקת כ-70 מלגזות משקל נגדי חשמליות. המכרז כלל דרישה לאספקת חלפים וכן הסכם אחזקה של המלגזות. קידמה הינה ספק מורשה של משרד הביטחון מזה שנים רבות, ולמרות זאת, היה על החברה לעמוד במספר דרישות על מנת לעבור את תהליך ההתמחרות בהצלחה. חלק מהדרישות כללו בדיקות ועמידה בתקנים מחמירים על פי התקן האירופאי הגבוה ביותר הקיים היום. המלגזות יסופקו עד סוף השנה לאתרים שונים לפי דרישת משרד הביטחון.


נחנך מרלו"ג מגה בקיבוץ אייל

מגה חנכה ביולי מרכז לוגיסטי חדש בקיבוץ אייל שנבנה בשותפות מגה נדל"ן ושותף נוסף. המרלו"ג בתכנון משרד רוזנשטוק\שיפור הנדסה ולוגיסטיקה.


איך לאבד מיליארד דולר

הטמעת מערכת ERP בחיל האוויר האמריקני נכשלה כישלון חרוץ, העלות למשלם המסים שם: 1 מיליארד דולרים. היא נועדה להחליף מאות מערכות ייעודיות ותיקות אולם לאחר 10 שנים הפרויקט בוטל בסוף 2012.
דו"ח של ועדת הקונגרס בפרשה הוא מסמך חובה לכל ארגון השוקל הטמעת מערכת כזו. הסיבות העיקריות לכישלון:
1. התנגדות 'תרבותית' לשינוי: אנשי חיל האוויר סירבו להסתגל לאמצעים ולדרישות חדשות שהתחייבו מהטמעת המערכת.
2. חוסר מנהיגות במהלך הפרויקט: איש משרשרת הפיקוד של חיל האוויר לא נקבע כאחראי על הפרויקט מתחילתו עד סופו. עקב כך נתקעו תהליכים עסקיים בכל המרחב הארגוני.
3. זלזול בסיכונים: למרות שנערך ניתוח סיכונים בראשית הפרויקט, האמצעים וההיערכות לקראתם היתה מתחת לכל ביקורת.


בוס דיימקס ומאנטיס השלימו פרויקט במפעל אמברוזיה של סולגאר


חברת בוס דיימקס, המשווקת ומטמיעה את פתרון WMS של Mantis לניהול מלא של שרשרת האספקה, השלימה עלייה מוצלחת לאוויר במפעל הייצור אמברוזיה בנצרת, היצרן והמפיץ של המותגים סולגאר וסופרהרב.
סולגאר ישראל היא החברה המובילה בארץ בתחום תוספי התזונה הכולל ויטמינים מינראלים וצמחי מרפא, מעסיקה 100 עובדים, ומנהלת מערך הפצה שכולל כאלף נקודות בישראל.

תפעול מערך הלוגיסטיקה באמצעות פלטפורמת MANTIS לניהול שרשרת האספקה פועל בממשק איכותי ויציב עם מחלקות הייצור, הכספים, שירות הלקוחות, המכירות והנהלת החברה. המחלקות השונות נהנות ממידע אמין ובזמן אמת המאפשר להן לקבל החלטות איכותיות ונכונות.

עוזי פריזט, משנה למנכ"ל חברת בוס דיימקס, אמר כי הפרויקט משלב מערך מתקדם של תשתיות אלחוטיות ומסופוני דיווח אלחוטיים מבית INTERMEC. יותם בן ארי, דירקטור מאנטיס ישראל מוסיף כי פרויקט סולגאר הושלם באיכות, בזמן ובתקציב הודות לרצינות הצוות התפעולי ומחוייבות ההנהלה של סולגאר.
בין הישגי הפרויקט:
ליקוט מספר רב של הזמנות במקביל מאפשר חיסכון בכ"א, ועמידה על קצב ליקוט מהיר של יותר מ 120 שורות לעובד לשעה.
פיקוד ושליטה מלאה על תהליכי המחסן אפשרו הקפצת רמת אמינות המלאי אל מעבר ל99%.
הפצה מהירה ללקוחות ברמת דיוק של מעל 99.96% מתאפשר בזכות התאמה מדויקת של התוכנה לתהליכי העבודה הטבעיים במחסן.
ממשקים איכותיים ואמינים עם מערכת הERP פריוריטי מאפשרים לצמצם משמעותית את הצורך בטיפולים ותיאומים מורכבים שהיום הם נחלת העבר


סיור מקצועני לוגיסטיקה בהולנד

קבוצת Global Events עורכת סיור מקצועי באתרי לוגיסטיקה בהולנד ובתערוכת INTERMODAL EUROPE 2014 בתאריכים 10-14 בנובמבר. לפרטים:
ראובן קינן 054-6312230
איציק דנה 052-3327541


תמחור משלוחי חבילות לפי נפח תופס תאוצה

פדקס כבר הודיעה שמתחילת 2015 היא תתמחר משלוח חבילות (של פחות מ-3 רגל מעוקב) לפי נפחן ולא על פי משקלן. עקב כך יתייקרו בשיעור ניכר מטענים קלי משקל אך בעלי נפח גדול, התופסים מקום ניכר ברכבי החברה. בצעדים דומים נוקטות גם UPS, YRC ואחרות.


על קצה המזלג

מה מעצב תחרות?
ובכן, לא רק יריבות בין מתחרים ישירים: הכוחות המשתתפים בתחרות והמאיימים עליך כוללים גם יכולת המיקוח של הלקוחות, של הספקים. מתחרים חדשים, שירותים ומוצרים תחליפיים (צילום דיגיטלי במקום פילם, למשל).
על פי פרופ' מ. פורטר, HBR Review


בחירת ציוד שינוע למרלו"גים:
שתי סכנות אורבות להחלטה בעניין בחירת טכנולוגיה: תת-אוטומציה ויתר-אוטומציה, אומר מומחה. תהליך לא יעיל קשה לתקן עם אוטומציה, אל תיתן לחידושים של טכנולוגיה מתקדמת להפנט אותך.


טויוטה רוכשת את Tailift

חברת טויוטה שהכנסותיה בשנה החולפת עמדו על 6.88 מיליארד דולר, הודיעה כי רכשה את יצרנית מלגזות טאיליפט (Tailift, משווקת בישראל ע"י 'פלדמן ובנו'), המייצרת ומשווקת בעיקר בסין ובטאייוון.

forkliftaction.com


קידמה זכתה במכרז משרד הביטחון לאספקת מלגזות

חברת קידמה (נציגת סטיל וניסאן בישראל) זכתה בימים אלו במכרז משרד הביטחון לאספקת מלגזות משקל נגדי חשמליות בעלות כושר הרמה של 1.5 טון, על כך מדווח עלון החדשות של 'מי ומה בשרשרת האספקה'. בחודש מאי השנה פרסם משרד הביטחון מכרז לאספקת כ-70 מלגזות משקל נגדי חשמליות. המכרז כלל דרישה לאספקת חלפים וכן הסכם אחזקה של המלגזות. קידמה הינה ספק מורשה של משרד הביטחון מזה שנים רבות, ולמרות זאת, היה על החברה לעמוד במספר דרישות על מנת לעבור את תהליך ההתמחרות בהצלחה. חלק מהדרישות כללו בדיקות ועמידה בתקנים מחמירים על פי התקן האירופאי הגבוה ביותר הקיים היום. המלגזות יסופקו עד סוף השנה לאתרים שונים לפי דרישת משרד הביטחון.


נחנך מרלו"ג מגה בקיבוץ אייל

מגה חנכה ביולי מרכז לוגיסטי חדש בקיבוץ אייל שנבנה בשותפות מגה נדל"ן ושותף נוסף. המרלו"ג בתכנון משרד רוזנשטוק\שיפור הנדסה ולוגיסטיקה.


איך לאבד מיליארד דולר

הטמעת מערכת ERP בחיל האוויר האמריקני נכשלה כישלון חרוץ, העלות למשלם המסים שם: 1 מיליארד דולרים. היא נועדה להחליף מאות מערכות ייעודיות ותיקות אולם לאחר 10 שנים הפרויקט בוטל בסוף 2012.
דו"ח של ועדת הקונגרס בפרשה הוא מסמך חובה לכל ארגון השוקל הטמעת מערכת כזו. הסיבות העיקריות לכישלון:
1. התנגדות 'תרבותית' לשינוי: אנשי חיל האוויר סירבו להסתגל לאמצעים ולדרישות חדשות שהתחייבו מהטמעת המערכת.
2. חוסר מנהיגות במהלך הפרויקט: איש משרשרת הפיקוד של חיל האוויר לא נקבע כאחראי על הפרויקט מתחילתו עד סופו. עקב כך נתקעו תהליכים עסקיים בכל המרחב הארגוני.
3. זלזול בסיכונים: למרות שנערך ניתוח סיכונים בראשית הפרויקט, האמצעים וההיערכות לקראתם היתה מתחת לכל ביקורת.


בוס דיימקס ומאנטיס השלימו פרויקט במפעל אמברוזיה של סולגאר


חברת בוס דיימקס, המשווקת ומטמיעה את פתרון WMS של Mantis לניהול מלא של שרשרת האספקה, השלימה עלייה מוצלחת לאוויר במפעל הייצור אמברוזיה בנצרת, היצרן והמפיץ של המותגים סולגאר וסופרהרב.
סולגאר ישראל היא החברה המובילה בארץ בתחום תוספי התזונה הכולל ויטמינים מינראלים וצמחי מרפא, מעסיקה 100 עובדים, ומנהלת מערך הפצה שכולל כאלף נקודות בישראל.

תפעול מערך הלוגיסטיקה באמצעות פלטפורמת MANTIS לניהול שרשרת האספקה פועל בממשק איכותי ויציב עם מחלקות הייצור, הכספים, שירות הלקוחות, המכירות והנהלת החברה. המחלקות השונות נהנות ממידע אמין ובזמן אמת המאפשר להן לקבל החלטות איכותיות ונכונות.

עוזי פריזט, משנה למנכ"ל חברת בוס דיימקס, אמר כי הפרויקט משלב מערך מתקדם של תשתיות אלחוטיות ומסופוני דיווח אלחוטיים מבית INTERMEC. יותם בן ארי, דירקטור מאנטיס ישראל מוסיף כי פרויקט סולגאר הושלם באיכות, בזמן ובתקציב הודות לרצינות הצוות התפעולי ומחוייבות ההנהלה של סולגאר.
בין הישגי הפרויקט:
ליקוט מספר רב של הזמנות במקביל מאפשר חיסכון בכ"א, ועמידה על קצב ליקוט מהיר של יותר מ 120 שורות לעובד לשעה.
פיקוד ושליטה מלאה על תהליכי המחסן אפשרו הקפצת רמת אמינות המלאי אל מעבר ל99%.
הפצה מהירה ללקוחות ברמת דיוק של מעל 99.96% מתאפשר בזכות התאמה מדויקת של התוכנה לתהליכי העבודה הטבעיים במחסן.
ממשקים איכותיים ואמינים עם מערכת הERP פריוריטי מאפשרים לצמצם משמעותית את הצורך בטיפולים ותיאומים מורכבים שהיום הם נחלת העבר


סיור מקצועני לוגיסטיקה בהולנד

קבוצת Global Events עורכת סיור מקצועי באתרי לוגיסטיקה בהולנד ובתערוכת INTERMODAL EUROPE 2014 בתאריכים 10-14 בנובמבר. לפרטים:
ראובן קינן 054-6312230
איציק דנה 052-3327541


תמחור משלוחי חבילות לפי נפח תופס תאוצה

פדקס כבר הודיעה שמתחילת 2015 היא תתמחר משלוח חבילות (של פחות מ-3 רגל מעוקב) לפי נפחן ולא על פי משקלן. עקב כך יתייקרו בשיעור ניכר מטענים קלי משקל אך בעלי נפח גדול, התופסים מקום ניכר ברכבי החברה. בצעדים דומים נוקטות גם UPS, YRC ואחרות.


על קצה המזלג

מה מעצב תחרות?
ובכן, לא רק יריבות בין מתחרים ישירים: הכוחות המשתתפים בתחרות והמאיימים עליך כוללים גם יכולת המיקוח של הלקוחות, של הספקים. מתחרים חדשים, שירותים ומוצרים תחליפיים (צילום דיגיטלי במקום פילם, למשל).
על פי פרופ' מ. פורטר, HBR Review


בחירת ציוד שינוע למרלו"גים:
שתי סכנות אורבות להחלטה בעניין בחירת טכנולוגיה: תת-אוטומציה ויתר-אוטומציה, אומר מומחה. תהליך לא יעיל קשה לתקן עם אוטומציה, אל תיתן לחידושים של טכנולוגיה מתקדמת להפנט אותך.


טויוטה רוכשת את Tailift

חברת טויוטה שהכנסותיה בשנה החולפת עמדו על 6.88 מיליארד דולר, הודיעה כי רכשה את יצרנית מלגזות טאיליפט (Tailift, משווקת בישראל ע"י 'פלדמן ובנו'), המייצרת ומשווקת בעיקר בסין ובטאייוון.

forkliftaction.com


קידמה זכתה במכרז משרד הביטחון לאספקת מלגזות

חברת קידמה (נציגת סטיל וניסאן בישראל) זכתה בימים אלו במכרז משרד הביטחון לאספקת מלגזות משקל נגדי חשמליות בעלות כושר הרמה של 1.5 טון, על כך מדווח עלון החדשות של 'מי ומה בשרשרת האספקה'. בחודש מאי השנה פרסם משרד הביטחון מכרז לאספקת כ-70 מלגזות משקל נגדי חשמליות. המכרז כלל דרישה לאספקת חלפים וכן הסכם אחזקה של המלגזות. קידמה הינה ספק מורשה של משרד הביטחון מזה שנים רבות, ולמרות זאת, היה על החברה לעמוד במספר דרישות על מנת לעבור את תהליך ההתמחרות בהצלחה. חלק מהדרישות כללו בדיקות ועמידה בתקנים מחמירים על פי התקן האירופאי הגבוה ביותר הקיים היום. המלגזות יסופקו עד סוף השנה לאתרים שונים לפי דרישת משרד הביטחון.


נחנך מרלו"ג מגה בקיבוץ אייל

מגה חנכה ביולי מרכז לוגיסטי חדש בקיבוץ אייל שנבנה בשותפות מגה נדל"ן ושותף נוסף. המרלו"ג בתכנון משרד רוזנשטוק\שיפור הנדסה ולוגיסטיקה.


איך לאבד מיליארד דולר

הטמעת מערכת ERP בחיל האוויר האמריקני נכשלה כישלון חרוץ, העלות למשלם המסים שם: 1 מיליארד דולרים. היא נועדה להחליף מאות מערכות ייעודיות ותיקות אולם לאחר 10 שנים הפרויקט בוטל בסוף 2012.
דו"ח של ועדת הקונגרס בפרשה הוא מסמך חובה לכל ארגון השוקל הטמעת מערכת כזו. הסיבות העיקריות לכישלון:
1. התנגדות 'תרבותית' לשינוי: אנשי חיל האוויר סירבו להסתגל לאמצעים ולדרישות חדשות שהתחייבו מהטמעת המערכת.
2. חוסר מנהיגות במהלך הפרויקט: איש משרשרת הפיקוד של חיל האוויר לא נקבע כאחראי על הפרויקט מתחילתו עד סופו. עקב כך נתקעו תהליכים עסקיים בכל המרחב הארגוני.
3. זלזול בסיכונים: למרות שנערך ניתוח סיכונים בראשית הפרויקט, האמצעים וההיערכות לקראתם היתה מתחת לכל ביקורת.


בוס דיימקס ומאנטיס השלימו פרויקט במפעל אמברוזיה של סולגאר


חברת בוס דיימקס, המשווקת ומטמיעה את פתרון WMS של Mantis לניהול מלא של שרשרת האספקה, השלימה עלייה מוצלחת לאוויר במפעל הייצור אמברוזיה בנצרת, היצרן והמפיץ של המותגים סולגאר וסופרהרב.
סולגאר ישראל היא החברה המובילה בארץ בתחום תוספי התזונה הכולל ויטמינים מינראלים וצמחי מרפא, מעסיקה 100 עובדים, ומנהלת מערך הפצה שכולל כאלף נקודות בישראל.

תפעול מערך הלוגיסטיקה באמצעות פלטפורמת MANTIS לניהול שרשרת האספקה פועל בממשק איכותי ויציב עם מחלקות הייצור, הכספים, שירות הלקוחות, המכירות והנהלת החברה. המחלקות השונות נהנות ממידע אמין ובזמן אמת המאפשר להן לקבל החלטות איכותיות ונכונות.

עוזי פריזט, משנה למנכ"ל חברת בוס דיימקס, אמר כי הפרויקט משלב מערך מתקדם של תשתיות אלחוטיות ומסופוני דיווח אלחוטיים מבית INTERMEC. יותם בן ארי, דירקטור מאנטיס ישראל מוסיף כי פרויקט סולגאר הושלם באיכות, בזמן ובתקציב הודות לרצינות הצוות התפעולי ומחוייבות ההנהלה של סולגאר.
בין הישגי הפרויקט:
ליקוט מספר רב של הזמנות במקביל מאפשר חיסכון בכ"א, ועמידה על קצב ליקוט מהיר של יותר מ 120 שורות לעובד לשעה.
פיקוד ושליטה מלאה על תהליכי המחסן אפשרו הקפצת רמת אמינות המלאי אל מעבר ל99%.
הפצה מהירה ללקוחות ברמת דיוק של מעל 99.96% מתאפשר בזכות התאמה מדויקת של התוכנה לתהליכי העבודה הטבעיים במחסן.
ממשקים איכותיים ואמינים עם מערכת הERP פריוריטי מאפשרים לצמצם משמעותית את הצורך בטיפולים ותיאומים מורכבים שהיום הם נחלת העבר


סיור מקצועני לוגיסטיקה בהולנד

קבוצת Global Events עורכת סיור מקצועי באתרי לוגיסטיקה בהולנד ובתערוכת INTERMODAL EUROPE 2014 בתאריכים 10-14 בנובמבר. לפרטים:
ראובן קינן 054-6312230
איציק דנה 052-3327541


תמחור משלוחי חבילות לפי נפח תופס תאוצה

פדקס כבר הודיעה שמתחילת 2015 היא תתמחר משלוח חבילות (של פחות מ-3 רגל מעוקב) לפי נפחן ולא על פי משקלן. עקב כך יתייקרו בשיעור ניכר מטענים קלי משקל אך בעלי נפח גדול, התופסים מקום ניכר ברכבי החברה. בצעדים דומים נוקטות גם UPS, YRC ואחרות.


על קצה המזלג

מה מעצב תחרות?
ובכן, לא רק יריבות בין מתחרים ישירים: הכוחות המשתתפים בתחרות והמאיימים עליך כוללים גם יכולת המיקוח של הלקוחות, של הספקים. מתחרים חדשים, שירותים ומוצרים תחליפיים (צילום דיגיטלי במקום פילם, למשל).
על פי פרופ' מ. פורטר, HBR Review


בחירת ציוד שינוע למרלו"גים:
שתי סכנות אורבות להחלטה בעניין בחירת טכנולוגיה: תת-אוטומציה ויתר-אוטומציה, אומר מומחה. תהליך לא יעיל קשה לתקן עם אוטומציה, אל תיתן לחידושים של טכנולוגיה מתקדמת להפנט אותך.


טויוטה רוכשת את Tailift

חברת טויוטה שהכנסותיה בשנה החולפת עמדו על 6.88 מיליארד דולר, הודיעה כי רכשה את יצרנית מלגזות טאיליפט (Tailift, משווקת בישראל ע"י 'פלדמן ובנו'), המייצרת ומשווקת בעיקר בסין ובטאייוון.

forkliftaction.com


קידמה זכתה במכרז משרד הביטחון לאספקת מלגזות

חברת קידמה (נציגת סטיל וניסאן בישראל) זכתה בימים אלו במכרז משרד הביטחון לאספקת מלגזות משקל נגדי חשמליות בעלות כושר הרמה של 1.5 טון, על כך מדווח עלון החדשות של 'מי ומה בשרשרת האספקה'. בחודש מאי השנה פרסם משרד הביטחון מכרז לאספקת כ-70 מלגזות משקל נגדי חשמליות. המכרז כלל דרישה לאספקת חלפים וכן הסכם אחזקה של המלגזות. קידמה הינה ספק מורשה של משרד הביטחון מזה שנים רבות, ולמרות זאת, היה על החברה לעמוד במספר דרישות על מנת לעבור את תהליך ההתמחרות בהצלחה. חלק מהדרישות כללו בדיקות ועמידה בתקנים מחמירים על פי התקן האירופאי הגבוה ביותר הקיים היום. המלגזות יסופקו עד סוף השנה לאתרים שונים לפי דרישת משרד הביטחון.


נחנך מרלו"ג מגה בקיבוץ אייל

מגה חנכה ביולי מרכז לוגיסטי חדש בקיבוץ אייל שנבנה בשותפות מגה נדל"ן ושותף נוסף. המרלו"ג בתכנון משרד רוזנשטוק\שיפור הנדסה ולוגיסטיקה.


איך לאבד מיליארד דולר

הטמעת מערכת ERP בחיל האוויר האמריקני נכשלה כישלון חרוץ, העלות למשלם המסים שם: 1 מיליארד דולרים. היא נועדה להחליף מאות מערכות ייעודיות ותיקות אולם לאחר 10 שנים הפרויקט בוטל בסוף 2012.
דו"ח של ועדת הקונגרס בפרשה הוא מסמך חובה לכל ארגון השוקל הטמעת מערכת כזו. הסיבות העיקריות לכישלון:
1. התנגדות 'תרבותית' לשינוי: אנשי חיל האוויר סירבו להסתגל לאמצעים ולדרישות חדשות שהתחייבו מהטמעת המערכת.
2. חוסר מנהיגות במהלך הפרויקט: איש משרשרת הפיקוד של חיל האוויר לא נקבע כאחראי על הפרויקט מתחילתו עד סופו. עקב כך נתקעו תהליכים עסקיים בכל המרחב הארגוני.
3. זלזול בסיכונים: למרות שנערך ניתוח סיכונים בראשית הפרויקט, האמצעים וההיערכות לקראתם היתה מתחת לכל ביקורת.


בוס דיימקס ומאנטיס השלימו פרויקט במפעל אמברוזיה של סולגאר


חברת בוס דיימקס, המשווקת ומטמיעה את פתרון WMS של Mantis לניהול מלא של שרשרת האספקה, השלימה עלייה מוצלחת לאוויר במפעל הייצור אמברוזיה בנצרת, היצרן והמפיץ של המותגים סולגאר וסופרהרב.
סולגאר ישראל היא החברה המובילה בארץ בתחום תוספי התזונה הכולל ויטמינים מינראלים וצמחי מרפא, מעסיקה 100 עובדים, ומנהלת מערך הפצה שכולל כאלף נקודות בישראל.

תפעול מערך הלוגיסטיקה באמצעות פלטפורמת MANTIS לניהול שרשרת האספקה פועל בממשק איכותי ויציב עם מחלקות הייצור, הכספים, שירות הלקוחות, המכירות והנהלת החברה. המחלקות השונות נהנות ממידע אמין ובזמן אמת המאפשר להן לקבל החלטות איכותיות ונכונות.

עוזי פריזט, משנה למנכ"ל חברת בוס דיימקס, אמר כי הפרויקט משלב מערך מתקדם של תשתיות אלחוטיות ומסופוני דיווח אלחוטיים מבית INTERMEC. יותם בן ארי, דירקטור מאנטיס ישראל מוסיף כי פרויקט סולגאר הושלם באיכות, בזמן ובתקציב הודות לרצינות הצוות התפעולי ומחוייבות ההנהלה של סולגאר.
בין הישגי הפרויקט:
ליקוט מספר רב של הזמנות במקביל מאפשר חיסכון בכ"א, ועמידה על קצב ליקוט מהיר של יותר מ 120 שורות לעובד לשעה.
פיקוד ושליטה מלאה על תהליכי המחסן אפשרו הקפצת רמת אמינות המלאי אל מעבר ל99%.
הפצה מהירה ללקוחות ברמת דיוק של מעל 99.96% מתאפשר בזכות התאמה מדויקת של התוכנה לתהליכי העבודה הטבעיים במחסן.
ממשקים איכותיים ואמינים עם מערכת הERP פריוריטי מאפשרים לצמצם משמעותית את הצורך בטיפולים ותיאומים מורכבים שהיום הם נחלת העבר


סיור מקצועני לוגיסטיקה בהולנד

קבוצת Global Events עורכת סיור מקצועי באתרי לוגיסטיקה בהולנד ובתערוכת INTERMODAL EUROPE 2014 בתאריכים 10-14 בנובמבר. לפרטים:
ראובן קינן 054-6312230
איציק דנה 052-3327541


תמחור משלוחי חבילות לפי נפח תופס תאוצה

פדקס כבר הודיעה שמתחילת 2015 היא תתמחר משלוח חבילות (של פחות מ-3 רגל מעוקב) לפי נפחן ולא על פי משקלן. עקב כך יתייקרו בשיעור ניכר מטענים קלי משקל אך בעלי נפח גדול, התופסים מקום ניכר ברכבי החברה. בצעדים דומים נוקטות גם UPS, YRC ואחרות.


על קצה המזלג

מה מעצב תחרות?
ובכן, לא רק יריבות בין מתחרים ישירים: הכוחות המשתתפים בתחרות והמאיימים עליך כוללים גם יכולת המיקוח של הלקוחות, של הספקים. מתחרים חדשים, שירותים ומוצרים תחליפיים (צילום דיגיטלי במקום פילם, למשל).
על פי פרופ' מ. פורטר, HBR Review


בחירת ציוד שינוע למרלו"גים:
שתי סכנות אורבות להחלטה בעניין בחירת טכנולוגיה: תת-אוטומציה ויתר-אוטומציה, אומר מומחה. תהליך לא יעיל קשה לתקן עם אוטומציה, אל תיתן לחידושים של טכנולוגיה מתקדמת להפנט אותך.


טויוטה רוכשת את Tailift

חברת טויוטה שהכנסותיה בשנה החולפת עמדו על 6.88 מיליארד דולר, הודיעה כי רכשה את יצרנית מלגזות טאיליפט (Tailift, משווקת בישראל ע"י 'פלדמן ובנו'), המייצרת ומשווקת בעיקר בסין ובטאייוון.

forkliftaction.com


קידמה זכתה במכרז משרד הביטחון לאספקת מלגזות

חברת קידמה (נציגת סטיל וניסאן בישראל) זכתה בימים אלו במכרז משרד הביטחון לאספקת מלגזות משקל נגדי חשמליות בעלות כושר הרמה של 1.5 טון, על כך מדווח עלון החדשות של 'מי ומה בשרשרת האספקה'. בחודש מאי השנה פרסם משרד הביטחון מכרז לאספקת כ-70 מלגזות משקל נגדי חשמליות. המכרז כלל דרישה לאספקת חלפים וכן הסכם אחזקה של המלגזות. קידמה הינה ספק מורשה של משרד הביטחון מזה שנים רבות, ולמרות זאת, היה על החברה לעמוד במספר דרישות על מנת לעבור את תהליך ההתמחרות בהצלחה. חלק מהדרישות כללו בדיקות ועמידה בתקנים מחמירים על פי התקן האירופאי הגבוה ביותר הקיים היום. המלגזות יסופקו עד סוף השנה לאתרים שונים לפי דרישת משרד הביטחון.


נחנך מרלו"ג מגה בקיבוץ אייל

מגה חנכה ביולי מרכז לוגיסטי חדש בקיבוץ אייל שנבנה בשותפות מגה נדל"ן ושותף נוסף. המרלו"ג בתכנון משרד רוזנשטוק\שיפור הנדסה ולוגיסטיקה.


איך לאבד מיליארד דולר

הטמעת מערכת ERP בחיל האוויר האמריקני נכשלה כישלון חרוץ, העלות למשלם המסים שם: 1 מיליארד דולרים. היא נועדה להחליף מאות מערכות ייעודיות ותיקות אולם לאחר 10 שנים הפרויקט בוטל בסוף 2012.
דו"ח של ועדת הקונגרס בפרשה הוא מסמך חובה לכל ארגון השוקל הטמעת מערכת כזו. הסיבות העיקריות לכישלון:
1. התנגדות 'תרבותית' לשינוי: אנשי חיל האוויר סירבו להסתגל לאמצעים ולדרישות חדשות שהתחייבו מהטמעת המערכת.
2. חוסר מנהיגות במהלך הפרויקט: איש משרשרת הפיקוד של חיל האוויר לא נקבע כאחראי על הפרויקט מתחילתו עד סופו. עקב כך נתקעו תהליכים עסקיים בכל המרחב הארגוני.
3. זלזול בסיכונים: למרות שנערך ניתוח סיכונים בראשית הפרויקט, האמצעים וההיערכות לקראתם היתה מתחת לכל ביקורת.


בוס דיימקס ומאנטיס השלימו פרויקט במפעל אמברוזיה של סולגאר


חברת בוס דיימקס, המשווקת ומטמיעה את פתרון WMS של Mantis לניהול מלא של שרשרת האספקה, השלימה עלייה מוצלחת לאוויר במפעל הייצור אמברוזיה בנצרת, היצרן והמפיץ של המותגים סולגאר וסופרהרב.
סולגאר ישראל היא החברה המובילה בארץ בתחום תוספי התזונה הכולל ויטמינים מינראלים וצמחי מרפא, מעסיקה 100 עובדים, ומנהלת מערך הפצה שכולל כאלף נקודות בישראל.

תפעול מערך הלוגיסטיקה באמצעות פלטפורמת MANTIS לניהול שרשרת האספקה פועל בממשק איכותי ויציב עם מחלקות הייצור, הכספים, שירות הלקוחות, המכירות והנהלת החברה. המחלקות השונות נהנות ממידע אמין ובזמן אמת המאפשר להן לקבל החלטות איכותיות ונכונות.

עוזי פריזט, משנה למנכ"ל חברת בוס דיימקס, אמר כי הפרויקט משלב מערך מתקדם של תשתיות אלחוטיות ומסופוני דיווח אלחוטיים מבית INTERMEC. יותם בן ארי, דירקטור מאנטיס ישראל מוסיף כי פרויקט סולגאר הושלם באיכות, בזמן ובתקציב הודות לרצינות הצוות התפעולי ומחוייבות ההנהלה של סולגאר.
בין הישגי הפרויקט:
ליקוט מספר רב של הזמנות במקביל מאפשר חיסכון בכ"א, ועמידה על קצב ליקוט מהיר של יותר מ 120 שורות לעובד לשעה.
פיקוד ושליטה מלאה על תהליכי המחסן אפשרו הקפצת רמת אמינות המלאי אל מעבר ל99%.
הפצה מהירה ללקוחות ברמת דיוק של מעל 99.96% מתאפשר בזכות התאמה מדויקת של התוכנה לתהליכי העבודה הטבעיים במחסן.
ממשקים איכותיים ואמינים עם מערכת הERP פריוריטי מאפשרים לצמצם משמעותית את הצורך בטיפולים ותיאומים מורכבים שהיום הם נחלת העבר


סיור מקצועני לוגיסטיקה בהולנד

קבוצת Global Events עורכת סיור מקצועי באתרי לוגיסטיקה בהולנד ובתערוכת INTERMODAL EUROPE 2014 בתאריכים 10-14 בנובמבר. לפרטים:
ראובן קינן 054-6312230
איציק דנה 052-3327541


תמחור משלוחי חבילות לפי נפח תופס תאוצה

פדקס כבר הודיעה שמתחילת 2015 היא תתמחר משלוח חבילות (של פחות מ-3 רגל מעוקב) לפי נפחן ולא על פי משקלן. עקב כך יתייקרו בשיעור ניכר מטענים קלי משקל אך בעלי נפח גדול, התופסים מקום ניכר ברכבי החברה. בצעדים דומים נוקטות גם UPS, YRC ואחרות.


על קצה המזלג

מה מעצב תחרות?
ובכן, לא רק יריבות בין מתחרים ישירים: הכוחות המשתתפים בתחרות והמאיימים עליך כוללים גם יכולת המיקוח של הלקוחות, של הספקים. מתחרים חדשים, שירותים ומוצרים תחליפיים (צילום דיגיטלי במקום פילם, למשל).
על פי פרופ' מ. פורטר, HBR Review


בחירת ציוד שינוע למרלו"גים:
שתי סכנות אורבות להחלטה בעניין בחירת טכנולוגיה: תת-אוטומציה ויתר-אוטומציה, אומר מומחה. תהליך לא יעיל קשה לתקן עם אוטומציה, אל תיתן לחידושים של טכנולוגיה מתקדמת להפנט אותך.


טויוטה רוכשת את Tailift

חברת טויוטה שהכנסותיה בשנה החולפת עמדו על 6.88 מיליארד דולר, הודיעה כי רכשה את יצרנית מלגזות טאיליפט (Tailift, משווקת בישראל ע"י 'פלדמן ובנו'), המייצרת ומשווקת בעיקר בסין ובטאייוון.

forkliftaction.com


קידמה זכתה במכרז משרד הביטחון לאספקת מלגזות

חברת קידמה (נציגת סטיל וניסאן בישראל) זכתה בימים אלו במכרז משרד הביטחון לאספקת מלגזות משקל נגדי חשמליות בעלות כושר הרמה של 1.5 טון, על כך מדווח עלון החדשות של 'מי ומה בשרשרת האספקה'. בחודש מאי השנה פרסם משרד הביטחון מכרז לאספקת כ-70 מלגזות משקל נגדי חשמליות. המכרז כלל דרישה לאספקת חלפים וכן הסכם אחזקה של המלגזות. קידמה הינה ספק מורשה של משרד הביטחון מזה שנים רבות, ולמרות זאת, היה על החברה לעמוד במספר דרישות על מנת לעבור את תהליך ההתמחרות בהצלחה. חלק מהדרישות כללו בדיקות ועמידה בתקנים מחמירים על פי התקן האירופאי הגבוה ביותר הקיים היום. המלגזות יסופקו עד סוף השנה לאתרים שונים לפי דרישת משרד הביטחון.


נחנך מרלו"ג מגה בקיבוץ אייל

מגה חנכה ביולי מרכז לוגיסטי חדש בקיבוץ אייל שנבנה בשותפות מגה נדל"ן ושותף נוסף. המרלו"ג בתכנון משרד רוזנשטוק\שיפור הנדסה ולוגיסטיקה.


איך לאבד מיליארד דולר

הטמעת מערכת ERP בחיל האוויר האמריקני נכשלה כישלון חרוץ, העלות למשלם המסים שם: 1 מיליארד דולרים. היא נועדה להחליף מאות מערכות ייעודיות ותיקות אולם לאחר 10 שנים הפרויקט בוטל בסוף 2012.
דו"ח של ועדת הקונגרס בפרשה הוא מסמך חובה לכל ארגון השוקל הטמעת מערכת כזו. הסיבות העיקריות לכישלון:
1. התנגדות 'תרבותית' לשינוי: אנשי חיל האוויר סירבו להסתגל לאמצעים ולדרישות חדשות שהתחייבו מהטמעת המערכת.
2. חוסר מנהיגות במהלך הפרויקט: איש משרשרת הפיקוד של חיל האוויר לא נקבע כאחראי על הפרויקט מתחילתו עד סופו. עקב כך נתקעו תהליכים עסקיים בכל המרחב הארגוני.
3. זלזול בסיכונים: למרות שנערך ניתוח סיכונים בראשית הפרויקט, האמצעים וההיערכות לקראתם היתה מתחת לכל ביקורת.


בוס דיימקס ומאנטיס השלימו פרויקט במפעל אמברוזיה של סולגאר


חברת בוס דיימקס, המשווקת ומטמיעה את פתרון WMS של Mantis לניהול מלא של שרשרת האספקה, השלימה עלייה מוצלחת לאוויר במפעל הייצור אמברוזיה בנצרת, היצרן והמפיץ של המותגים סולגאר וסופרהרב.
סולגאר ישראל היא החברה המובילה בארץ בתחום תוספי התזונה הכולל ויטמינים מינראלים וצמחי מרפא, מעסיקה 100 עובדים, ומנהלת מערך הפצה שכולל כאלף נקודות בישראל.

תפעול מערך הלוגיסטיקה באמצעות פלטפורמת MANTIS לניהול שרשרת האספקה פועל בממשק איכותי ויציב עם מחלקות הייצור, הכספים, שירות הלקוחות, המכירות והנהלת החברה. המחלקות השונות נהנות ממידע אמין ובזמן אמת המאפשר להן לקבל החלטות איכותיות ונכונות.

עוזי פריזט, משנה למנכ"ל חברת בוס דיימקס, אמר כי הפרויקט משלב מערך מתקדם של תשתיות אלחוטיות ומסופוני דיווח אלחוטיים מבית INTERMEC. יותם בן ארי, דירקטור מאנטיס ישראל מוסיף כי פרויקט סולגאר הושלם באיכות, בזמן ובתקציב הודות לרצינות הצוות התפעולי ומחוייבות ההנהלה של סולגאר.
בין הישגי הפרויקט:
ליקוט מספר רב של הזמנות במקביל מאפשר חיסכון בכ"א, ועמידה על קצב ליקוט מהיר של יותר מ 120 שורות לעובד לשעה.
פיקוד ושליטה מלאה על תהליכי המחסן אפשרו הקפצת רמת אמינות המלאי אל מעבר ל99%.
הפצה מהירה ללקוחות ברמת דיוק של מעל 99.96% מתאפשר בזכות התאמה מדויקת של התוכנה לתהליכי העבודה הטבעיים במחסן.
ממשקים איכותיים ואמינים עם מערכת הERP פריוריטי מאפשרים לצמצם משמעותית את הצורך בטיפולים ותיאומים מורכבים שהיום הם נחלת העבר


סיור מקצועני לוגיסטיקה בהולנד

קבוצת Global Events עורכת סיור מקצועי באתרי לוגיסטיקה בהולנד ובתערוכת INTERMODAL EUROPE 2014 בתאריכים 10-14 בנובמבר. לפרטים:
ראובן קינן 054-6312230
איציק דנה 052-3327541


תמחור משלוחי חבילות לפי נפח תופס תאוצה

פדקס כבר הודיעה שמתחילת 2015 היא תתמחר משלוח חבילות (של פחות מ-3 רגל מעוקב) לפי נפחן ולא על פי משקלן. עקב כך יתייקרו בשיעור ניכר מטענים קלי משקל אך בעלי נפח גדול, התופסים מקום ניכר ברכבי החברה. בצעדים דומים נוקטות גם UPS, YRC ואחרות.


על קצה המזלג

מה מעצב תחרות?
ובכן, לא רק יריבות בין מתחרים ישירים: הכוחות המשתתפים בתחרות והמאיימים עליך כוללים גם יכולת המיקוח של הלקוחות, של הספקים. מתחרים חדשים, שירותים ומוצרים תחליפיים (צילום דיגיטלי במקום פילם, למשל).
על פי פרופ' מ. פורטר, HBR Review


בחירת ציוד שינוע למרלו"גים:
שתי סכנות אורבות להחלטה בעניין בחירת טכנולוגיה: תת-אוטומציה ויתר-אוטומציה, אומר מומחה. תהליך לא יעיל קשה לתקן עם אוטומציה, אל תיתן לחידושים של טכנולוגיה מתקדמת להפנט אותך.


טויוטה רוכשת את Tailift

חברת טויוטה שהכנסותיה בשנה החולפת עמדו על 6.88 מיליארד דולר, הודיעה כי רכשה את יצרנית מלגזות טאיליפט (Tailift, משווקת בישראל ע"י 'פלדמן ובנו'), המייצרת ומשווקת בעיקר בסין ובטאייוון.

forkliftaction.com


קידמה זכתה במכרז משרד הביטחון לאספקת מלגזות

חברת קידמה (נציגת סטיל וניסאן בישראל) זכתה בימים אלו במכרז משרד הביטחון לאספקת מלגזות משקל נגדי חשמליות בעלות כושר הרמה של 1.5 טון, על כך מדווח עלון החדשות של 'מי ומה בשרשרת האספקה'. בחודש מאי השנה פרסם משרד הביטחון מכרז לאספקת כ-70 מלגזות משקל נגדי חשמליות. המכרז כלל דרישה לאספקת חלפים וכן הסכם אחזקה של המלגזות. קידמה הינה ספק מורשה של משרד הביטחון מזה שנים רבות, ולמרות זאת, היה על החברה לעמוד במספר דרישות על מנת לעבור את תהליך ההתמחרות בהצלחה. חלק מהדרישות כללו בדיקות ועמידה בתקנים מחמירים על פי התקן האירופאי הגבוה ביותר הקיים היום. המלגזות יסופקו עד סוף השנה לאתרים שונים לפי דרישת משרד הביטחון.


נחנך מרלו"ג מגה בקיבוץ אייל

מגה חנכה ביולי מרכז לוגיסטי חדש בקיבוץ אייל שנבנה בשותפות מגה נדל"ן ושותף נוסף. המרלו"ג בתכנון משרד רוזנשטוק\שיפור הנדסה ולוגיסטיקה.


איך לאבד מיליארד דולר

הטמעת מערכת ERP בחיל האוויר האמריקני נכשלה כישלון חרוץ, העלות למשלם המסים שם: 1 מיליארד דולרים. היא נועדה להחליף מאות מערכות ייעודיות ותיקות אולם לאחר 10 שנים הפרויקט בוטל בסוף 2012.
דו"ח של ועדת הקונגרס בפרשה הוא מסמך חובה לכל ארגון השוקל הטמעת מערכת כזו. הסיבות העיקריות לכישלון:
1. התנגדות 'תרבותית' לשינוי: אנשי חיל האוויר סירבו להסתגל לאמצעים ולדרישות חדשות שהתחייבו מהטמעת המערכת.
2. חוסר מנהיגות במהלך הפרויקט: איש משרשרת הפיקוד של חיל האוויר לא נקבע כאחראי על הפרויקט מתחילתו עד סופו. עקב כך נתקעו תהליכים עסקיים בכל המרחב הארגוני.
3. זלזול בסיכונים: למרות שנערך ניתוח סיכונים בראשית הפרויקט, האמצעים וההיערכות לקראתם היתה מתחת לכל ביקורת.


בוס דיימקס ומאנטיס השלימו פרויקט במפעל אמברוזיה של סולגאר


חברת בוס דיימקס, המשווקת ומטמיעה את פתרון WMS של Mantis לניהול מלא של שרשרת האספקה, השלימה עלייה מוצלחת לאוויר במפעל הייצור אמברוזיה בנצרת, היצרן והמפיץ של המותגים סולגאר וסופרהרב.
סולגאר ישראל היא החברה המובילה בארץ בתחום תוספי התזונה הכולל ויטמינים מינראלים וצמחי מרפא, מעסיקה 100 עובדים, ומנהלת מערך הפצה שכולל כאלף נקודות בישראל.

תפעול מערך הלוגיסטיקה באמצעות פלטפורמת MANTIS לניהול שרשרת האספקה פועל בממשק איכותי ויציב עם מחלקות הייצור, הכספים, שירות הלקוחות, המכירות והנהלת החברה. המחלקות השונות נהנות ממידע אמין ובזמן אמת המאפשר להן לקבל החלטות איכותיות ונכונות.

עוזי פריזט, משנה למנכ"ל חברת בוס דיימקס, אמר כי הפרויקט משלב מערך מתקדם של תשתיות אלחוטיות ומסופוני דיווח אלחוטיים מבית INTERMEC. יותם בן ארי, דירקטור מאנטיס ישראל מוסיף כי פרויקט סולגאר הושלם באיכות, בזמן ובתקציב הודות לרצינות הצוות התפעולי ומחוייבות ההנהלה של סולגאר.
בין הישגי הפרויקט:
ליקוט מספר רב של הזמנות במקביל מאפשר חיסכון בכ"א, ועמידה על קצב ליקוט מהיר של יותר מ 120 שורות לעובד לשעה.
פיקוד ושליטה מלאה על תהליכי המחסן אפשרו הקפצת רמת אמינות המלאי אל מעבר ל99%.
הפצה מהירה ללקוחות ברמת דיוק של מעל 99.96% מתאפשר בזכות התאמה מדויקת של התוכנה לתהליכי העבודה הטבעיים במחסן.
ממשקים איכותיים ואמינים עם מערכת הERP פריוריטי מאפשרים לצמצם משמעותית את הצורך בטיפולים ותיאומים מורכבים שהיום הם נחלת העבר


סיור מקצועני לוגיסטיקה בהולנד

קבוצת Global Events עורכת סיור מקצועי באתרי לוגיסטיקה בהולנד ובתערוכת INTERMODAL EUROPE 2014 בתאריכים 10-14 בנובמבר. לפרטים:
ראובן קינן 054-6312230
איציק דנה 052-3327541


תמחור משלוחי חבילות לפי נפח תופס תאוצה

פדקס כבר הודיעה שמתחילת 2015 היא תתמחר משלוח חבילות (של פחות מ-3 רגל מעוקב) לפי נפחן ולא על פי משקלן. עקב כך יתייקרו בשיעור ניכר מטענים קלי משקל אך בעלי נפח גדול, התופסים מקום ניכר ברכבי החברה. בצעדים דומים נוקטות גם UPS, YRC ואחרות.


על קצה המזלג

מה מעצב תחרות?
ובכן, לא רק יריבות בין מתחרים ישירים: הכוחות המשתתפים בתחרות והמאיימים עליך כוללים גם יכולת המיקוח של הלקוחות, של הספקים. מתחרים חדשים, שירותים ומוצרים תחליפיים (צילום דיגיטלי במקום פילם, למשל).
על פי פרופ' מ. פורטר, HBR Review


בחירת ציוד שינוע למרלו"גים:
שתי סכנות אורבות להחלטה בעניין בחירת טכנולוגיה: תת-אוטומציה ויתר-אוטומציה, אומר מומחה. תהליך לא יעיל קשה לתקן עם אוטומציה, אל תיתן לחידושים של טכנולוגיה מתקדמת להפנט אותך.


טויוטה רוכשת את Tailift

חברת טויוטה שהכנסותיה בשנה החולפת עמדו על 6.88 מיליארד דולר, הודיעה כי רכשה את יצרנית מלגזות טאיליפט (Tailift, משווקת בישראל ע"י 'פלדמן ובנו'), המייצרת ומשווקת בעיקר בסין ובטאייוון.

forkliftaction.com


קידמה זכתה במכרז משרד הביטחון לאספקת מלגזות

חברת קידמה (נציגת סטיל וניסאן בישראל) זכתה בימים אלו במכרז משרד הביטחון לאספקת מלגזות משקל נגדי חשמליות בעלות כושר הרמה של 1.5 טון, על כך מדווח עלון החדשות של 'מי ומה בשרשרת האספקה'. בחודש מאי השנה פרסם משרד הביטחון מכרז לאספקת כ-70 מלגזות משקל נגדי חשמליות. המכרז כלל דרישה לאספקת חלפים וכן הסכם אחזקה של המלגזות. קידמה הינה ספק מורשה של משרד הביטחון מזה שנים רבות, ולמרות זאת, היה על החברה לעמוד במספר דרישות על מנת לעבור את תהליך ההתמחרות בהצלחה. חלק מהדרישות כללו בדיקות ועמידה בתקנים מחמירים על פי התקן האירופאי הגבוה ביותר הקיים היום. המלגזות יסופקו עד סוף השנה לאתרים שונים לפי דרישת משרד הביטחון.


נחנך מרלו"ג מגה בקיבוץ אייל

מגה חנכה ביולי מרכז לוגיסטי חדש בקיבוץ אייל שנבנה בשותפות מגה נדל"ן ושותף נוסף. המרלו"ג בתכנון משרד רוזנשטוק\שיפור הנדסה ולוגיסטיקה.


איך לאבד מיליארד דולר

הטמעת מערכת ERP בחיל האוויר האמריקני נכשלה כישלון חרוץ, העלות למשלם המסים שם: 1 מיליארד דולרים. היא נועדה להחליף מאות מערכות ייעודיות ותיקות אולם לאחר 10 שנים הפרויקט בוטל בסוף 2012.
דו"ח של ועדת הקונגרס בפרשה הוא מסמך חובה לכל ארגון השוקל הטמעת מערכת כזו. הסיבות העיקריות לכישלון:
1. התנגדות 'תרבותית' לשינוי: אנשי חיל האוויר סירבו להסתגל לאמצעים ולדרישות חדשות שהתחייבו מהטמעת המערכת.
2. חוסר מנהיגות במהלך הפרויקט: איש משרשרת הפיקוד של חיל האוויר לא נקבע כאחראי על הפרויקט מתחילתו עד סופו. עקב כך נתקעו תהליכים עסקיים בכל המרחב הארגוני.
3. זלזול בסיכונים: למרות שנערך ניתוח סיכונים בראשית הפרויקט, האמצעים וההיערכות לקראתם היתה מתחת לכל ביקורת.


בוס דיימקס ומאנטיס השלימו פרויקט במפעל אמברוזיה של סולגאר


חברת בוס דיימקס, המשווקת ומטמיעה את פתרון WMS של Mantis לניהול מלא של שרשרת האספקה, השלימה עלייה מוצלחת לאוויר במפעל הייצור אמברוזיה בנצרת, היצרן והמפיץ של המותגים סולגאר וסופרהרב.
סולגאר ישראל היא החברה המובילה בארץ בתחום תוספי התזונה הכולל ויטמינים מינראלים וצמחי מרפא, מעסיקה 100 עובדים, ומנהלת מערך הפצה שכולל כאלף נקודות בישראל.

תפעול מערך הלוגיסטיקה באמצעות פלטפורמת MANTIS לניהול שרשרת האספקה פועל בממשק איכותי ויציב עם מחלקות הייצור, הכספים, שירות הלקוחות, המכירות והנהלת החברה. המחלקות השונות נהנות ממידע אמין ובזמן אמת המאפשר להן לקבל החלטות איכותיות ונכונות.

עוזי פריזט, משנה למנכ"ל חברת בוס דיימקס, אמר כי הפרויקט משלב מערך מתקדם של תשתיות אלחוטיות ומסופוני דיווח אלחוטיים מבית INTERMEC. יותם בן ארי, דירקטור מאנטיס ישראל מוסיף כי פרויקט סולגאר הושלם באיכות, בזמן ובתקציב הודות לרצינות הצוות התפעולי ומחוייבות ההנהלה של סולגאר.
בין הישגי הפרויקט:
ליקוט מספר רב של הזמנות במקביל מאפשר חיסכון בכ"א, ועמידה על קצב ליקוט מהיר של יותר מ 120 שורות לעובד לשעה.
פיקוד ושליטה מלאה על תהליכי המחסן אפשרו הקפצת רמת אמינות המלאי אל מעבר ל99%.
הפצה מהירה ללקוחות ברמת דיוק של מעל 99.96% מתאפשר בזכות התאמה מדויקת של התוכנה לתהליכי העבודה הטבעיים במחסן.
ממשקים איכותיים ואמינים עם מערכת הERP פריוריטי מאפשרים לצמצם משמעותית את הצורך בטיפולים ותיאומים מורכבים שהיום הם נחלת העבר


סיור מקצועני לוגיסטיקה בהולנד

קבוצת Global Events עורכת סיור מקצועי באתרי לוגיסטיקה בהולנד ובתערוכת INTERMODAL EUROPE 2014 בתאריכים 10-14 בנובמבר. לפרטים:
ראובן קינן 054-6312230
איציק דנה 052-3327541


תמחור משלוחי חבילות לפי נפח תופס תאוצה

פדקס כבר הודיעה שמתחילת 2015 היא תתמחר משלוח חבילות (של פחות מ-3 רגל מעוקב) לפי נפחן ולא על פי משקלן. עקב כך יתייקרו בשיעור ניכר מטענים קלי משקל אך בעלי נפח גדול, התופסים מקום ניכר ברכבי החברה. בצעדים דומים נוקטות גם UPS, YRC ואחרות.


רישום מלגזות מיובאות לישראל

 תחילת אוקטובר 2014

 
הנתונים נמסרים ע"י נחום וולניץ, אגף צמ"ה, משרד התחבורה
  
היצרן

דיזל

חשמל

ידני
מפעיל הולך
טויוטה
185
52
2
ניסאן
35
-
1
סטיל
 48
218
60
אטלט
101
171
15
לינדה
92
123
27
הייסטר
66
12
 
יונגנהיינריך
12
110
17
YALE
20
 12
 
BT
-
30
43
E.P.
32
27
20
דייהו Doosan
34
 1
 
תאי-ליפט
7
 
 
Heli
18
7
-
 maxi-lift
16
10
 
ריימונד
 
COMATSU
   
-
MAXIMAL
65
3
-
קלמאר
2
-
 
קטרפילר
2
 
-
LIFTER     36
מניטו 38   -
Clark 27 10  1
Feeler 24    
 סווטראק  2    
יונדאי 19   -
ליגונג 9    7
Crown   24  
ליפטר     36
 ZOWELL     23
סך הכול      

 

הערה: לא כל המלגזות הנרשמות בארץ מופיעות בטבלה

 

מערכות ניהול מחסן באתרי נייר חדרה

 שמחה קניגסבוך- מנהל מערכות מידע נייר חדרה

 

 מתוך מצגות הכנס ה-3 לטכנולוגיות מתקדמות בשרשרת האספקה של האיגוד הישראלי לניהול שרשרת האספקה, פברואר 2013

 

modiin.540

 

 

 בניהול מחסן קונוונציונאלי בעזרת מערכת ממוחשבת, המערכת מתזמנת משימות קבלת סחורה, פיזור מהקבלה, ריענון (העברה מאיתורי אחסון לאיתורי ליקוט), ליקוט, החזרת סחורה מלקוחות, החזרת סחורה לספקים, ספירות מלאי מתנהלת אופטימיזציה של ביצוע משימות.

בעזרתה ניתן להשיג עבודה יעילה של המחסן, יכולת ניהול אצוות, אמינות מלאי גבוהה, חיסכון בשטח אחסון, זמינות מידע על תפוקות של עובדים, מלגזות, עמדות עבודה ותמיכה במנגנוני פרמיות.

 

במחסן אוטומטי מתקדם נמצא שילוב טכנולוגיות ואמצעים מתקדמים כמו:איסוף קולי, שינוע משטחים אִחסון במערכות אוטומטיות מבוססות עגורנים, אִחסון גבוה, Radio shuttle, Multi shuttle מגוון של סוגי כלים (מלגזות, מלקטות) קרוסלה, מערכות מיון ועוד.

 

בקבוצת נייר חדרה 8 מחסנים שבהם הותקנו בעשורים האחרונים מערכות ניהול מחסן.

נדרשת לכך תשתית טכנולוגית ומערכת עם ביצועים חזקים, גמישות, יכולת תחזוקה נוחה, מודולריות, יכולת קישוריות טובה.

התשתית שנבחרה: לינוקס, ג'אוה, פוסטגרס, מבנה התוכנה הוא בעל ליבה מרכזית הכוללת את המרכיבים הבסיסים של WMS עם יכולת התחברות טובה לתוספים ייעודיים.

להלן סקירה על 3 מחסני החברה והישגיהם בעקבות התקנת המערכת:

 

מחסן ניירות כתיבה והדפסה מודיעין
240 נפח אחסון: 16,000 משטחים

1,300 שורות ליקוט ביום

12 מלגזות הגש ומשקל נגדי

טכנולוגיית רדיו שאטל

התייעלות בעקבות הטמעת מערכת WMS

הגדלת נפח פעילות ב-20%

הקטנת כח אדם ב-15%

תלונות לקוח ל- 1000 שורות משלוח: מ-3 ל-0.7

עמידה בזמן אספקה: מ-89% ל-96%

עלייה לאוויר : 10/11/2009

סיום ליווי : 15/01/2010

 

מחסן גרפיטי

240.2 13,000 פריטים.

5,000 שורות ליקוט ביום

11 מלגזות (הגש, מלקטת בגובה 3-4 קומות),
רדיו שאטל, Pick-By-Light 
קומישינרים ועמדות ליקוט מהירות,
הקמת וסגירת קרטונים אוטומטית, מיון אוטומטי.

התייעלות בעקבות הטמעת מערכת WMS

הגדלת נפח פעילות: 15%

הקטנת שעות עבודה: 18%

הקטנת כח אדם: 33%

סה"כ התיעלות: 109%

עלייה לאוויר: 1/05/2011

סיום ליווי: 30/08/2011

 

מחסן חוגלה אלון תבור

120malgeza נפח אחסון: 9000 משטחים

היקף פעילות: 15 הובלות ביום

כלים : 3 מלגזות משקל נגדי כפול

החלטה על יישום : 01/07/2012

עלייה לאוויר : 01/08/2012

סיום ליווי : 15/08/2012

 

במהלך השנה תשלים נייר חדרה התקנת מערכות גם במחסני חוגלה – חיפה: (אפריל 2013), כתיבה והדפסה – חדרה (יולי 2013), חוגלה – צריפין: נובמבר 2013

 

לסיכום: במחסנים "פשוטים" יש לשקול אם כדאי בכלל לעבוד עם מערכת WMS.

במחסנים גדולים, במחסנים מרובי טרנזקציות או מרובי פריטים התרומה של יישום מערכת WMS תהיה

משמעותית. מערכת גמישה עם יכולת התאמה לצרכים ייחודיים יכולה לשפר את היעילות בעשרות אחוזים.

השיפור האמור בסעיף הקודם יהיה הרבה יותר משמעותי כאשר יש הפעלה של אמצעים אוטומטיים.

 

554warehouse

מחסן גרפיטי

Alternative flash content

Requirements

Alternative flash content

Requirements

Alternative flash content

Requirements

באנרים בריבוע

2014   machine logistinet banner
 danziv   globus 

Alternative flash content

Requirements

Alternative flash content

Requirements

Alternative flash content

Requirements

NKidma170 180

Alternative flash content

Requirements

ront

שליטה ובקרה ברשת

עתיד ורוד לתגי רדיו

 מחקר שווקים חדש של ABI צופה שכלל מכירות שוק תגי RFID יגיעו להיקף של 5.35 מיליארד דולר כבר השנה. הצפי הו

מי ישרוד בעולם הדיגיטלי?

  תקציר מאמר מקיף באתר מק'נזי, מאי 2014 מאת: Martin Hirt and Paul Willmott   תירגם וערך: יורם בוטניק המעבר של

דור חדש של סורקי בר-קוד

הדור החדש של סורקי ברקוד תואם לשאר אמצעי התקשורת החדשים המקיפים אותנו יום יום: הוא קטן, קל משקל, ולא

מלגזות

חידושי מלגזות

מנשא עמיד להתקני מחשוב מגוונים במלגזותהפועלות בתנאים קשים כמו רעידות, קור, אבק ולכלוך וכ'.   מח

קצת יותר יעילות בחדר המצברים

חדר המצברים נראה לא פעם כסרח-עודף של המרלו"ג, אך הפעלה גרועה שלו מביאה לבזבוז בולט בהפעלת המרלו"ג. רו

יבואני מלגזות מובילים בישראל

      חברת G-E:משווקת מלגזות Feeler, קלארק אירופה, (ג'ינג'יאנג הוואי, משווקתבשם ג'נרל ליפט מקבוצת

בשרשרת האספקה

תכנון בתנאי אי-ודאות

 איציק לוי,  מנכ"ל IGPS מומחה בהקמה, ניהול וקידום מערכי תפעול ושירות מצייד עסקים בכלים לקיום ההב

סחר אלקטרוני – תנאים להצלחה

    צרכנים בארה"ב הוציאו 56.1 מיליארד דולר על רכש דרך אתריםאלקטרוניים ברבע הראשון של השנה, ובמכי

מונחי שרשרת האספקה

מתוךאתר ERP בישראל   Availability - זמינות הסבירות שהמערכת הנה תפעולית כאשר נדרשת לבצע את תפקידה. הערך

מרכזים לוגיסטיים

ניהול מלאי מתקדם

מתוך סקירה מקיפה על ניהול מלאי מתקדם מאת שני מחברים: Norm Saenz, Don Both הם משתתפים קבועים במגזין Logistics Manageme

מי ישרוד בעולם הדיגיטלי?

  תקציר מאמר מקיף באתר מק'נזי, מאי 2014 מאת: Martin Hirt and Paul Willmott   תירגם וערך: יורם בוטניק המעבר של

חידושי מלגזות

מנשא עמיד להתקני מחשוב מגוונים במלגזותהפועלות בתנאים קשים כמו רעידות, קור, אבק ולכלוך וכ'.   מח

מלאי ורכש

תורת המשחקים במכרזים מקוונים

  רו"ח ליאור אגאי, 2014 האונ' העברית, ירושלים  שרשרת האספקה   מכרז מקוון מתנהל בזמן אמת באמצע

אתגרי ניהול המלאי

כלים וטכנולוגיה לתמיכה בקבלת החלטותתוכנות CPFR לתכנון משותף נמצאות עמנו כבר כעשרים שנה ובדרך כלל פו

שגיאות נפוצות ותיקונן בניהול מלאי

 מומחה מראשי חברה המספקת תוכנות לניהול מלאי, מציין כמה שגיאות נפוצות שעושים המשתמשים – יצרנים ו

סיפורי פרוייקטים

כשלונות בפרויקטים משולבי טכנולוגיה

כשלונות בפרויקטים משולבי טכנולוגיה למד מניסיון של אחרים מאת: דוד דניאלי סיגל ניהול לקוחות   

ניהול מלאי על ידי ספק – הפתרון של HP Indigo

 הפורום הישראלי לניהול שרשרת האספקה בשיתוף מפעלי ההרכבה והדיו הדיגיטלי של HP אינדיגו בקריית גת א

על אופן קבלת החלטות

 בתנאי אי ודאות כאשר מציגים חלופה נוספת ההחלטות משתפרות באופן דרמטי   קטעים מראיון של ע