Get Adobe Flash player

Alternative flash content

Requirements

Alternative flash content

Requirements

כתבות מערכת

מאות מיליונים להשקעה במרלו"גים חדשים

בכתבה של יורם גביזון ב"הארץ" הוא מצטט כלכלניות ב'לידר' הטוענות, בין השאר, כי צמיחה במכירות באינטרנט עלולה להוריד את חסמי הכניסה, ולכן הרשתות הגדולות לא יאיצו את פיתוח

מקבץ ידיעות

      התקן למלגזה – חידוש מצטיין   בתערוכת מודקס האחרונה צוין לשבח כחידוש בולט התקן מלגזה להגנת מוצרים שעל משטחים. באופן רגיל, כאשר המלגזן מכניס את שיני

לקראת ייצור מבוזר

ייצור מבוזר חייב להתגבר על האפקט הכלכלי המובנה של היתרון לגודל, שבו מפעל אחד מסוגל להקטין דרמטית את עלויות ייצור מוצר אחד. אולם  ייצור ריכוזי המוני מעלה את עלות ה

לקט חדשות בארץ ובעולם

השקות חדשות   חידוש בפלקסי, בריטניה החברה מציגה את מודל FlexiPiCK עם זרועות הידראוליות לליקוט שכבה אחת או כמה שכבות במעברים צרים.   מודלים חדשים בטויוטהטויוטה א

ועיקרן תחילה...

IT לגדולים

2% מהארגונים הגדולים והבינוניים בישראל מוציאים למעלה מ-85% מסך ההוצאה החיצונים על IT כך אמר גדעון לופז, מנכ"ל IDC ישראל בכנס מנמ"רים לאחרונה.
שמוליק קסטרו, מנמ"ר H&M ישראל, הציג בכנס את תמיכת ה-IT בהתפתחות ארגונו אחר 4 שנים בלבד מציגה H&M ישראל הצלחה עסקית מרשימה ומעסיקה כ-1,000 עובדים במטה, מרכז לוגיסטי ו-12 חנויות בישראל


מרלו"ג חדש לקבוצת 207

קבוצת 207 מקבוצת אלאלוף מודיעה על התרחבות משמעותית ופתיחה של מרכז לוגיסטי חדש בעורף נמל אשדוד, על פני 100 דונם, בהשקעה של כמאה מיליון שקל. הקמת הפרויקט לוותה על ידי חברת הייעוץ הלוגיסטי AGS בראשותו של איציק דנה.
אירוע הפתיחה הרשמי יתקיים ב-20 למרץ בהשתתפות שר התחבורה ישראל כץ, בכירי ענף הספנות, השילוח הבינלאומי, עמילות המכס, יבואנים ויצואנים, והלקוחות השונים של הקבוצה..


שיתוף פעולה מאנטיס – בוס דיימקס גילסר

בוס דימקס גילסר השלימו הסכם שיתוף פעולה עם חברת התוכנה לניהול שרשרת האספקה מאנטיס אינפורמטיקס ישראל. במסגרת ההסכם תשלב חברת בוס דיימקס גילסר בפתרונותיה מערכות מידע מתקדמות מבית מאנטיס אינפרומטיקס לניהול שרשרת האספקה.
שתי החברות השלימו כבר מספר פרויקטים משותפים בעבר, ומעתה ימשיכו פתרונות מאנטיס לפעול בשילוב מלא עם מערכות החומרה מסופונים ותשתיות אלחוטיות של בוס דיימקס תחת מטריה אחת.
לפרטים: uzi@dimex.co.il


עוד רבה הדרך לרשתות השיווק בארץ

בסיכום תערוכת MODEX 2014 באטלנטה כותב בוב טרבילוק, עורך מגזין MMH כי היכולת לבצע הזמנות דרך האינטרנט (e-fulfillment) ואיסוף פריט יחיד הופכים ל'דבר הבא' בשרשרת האספקה. אבל רשתות השיווק בארץ יכולות להירגע בינתיים: סף הכדאיות לכך הוא 1000 הזמנות יומיות.


יותר מלגזות לטווח קצר

טויוטה בבריטניה מגדילה את צי המלגזות להשכרה לזמן קצר שלה ליותר מ-3500 יח' מסוגים שונים, כולל מודלים אחרונים – רובן בני פחות משלוש שנים.


קבוצת ממן רוכשת את גלובס

קבוצת ממן, באמצעות חברה בת, תרכוש 51% ממניות חברת גלובוס אריזות ומשלוחים בינלאומיים, המתמחה במספר שווקים בהם ממן אינה פעילה.
מחזור ההכנסות של גלובוס אריזות בשנת 2012 עמד על כ-214 מיליון שקל, עם רווח נקי של כ-12 מיליון שקל.
גלובוס אריזות מתמחה בעיקר בהעתקת מפעלים ופסי יצור, שינוע, אריזה וטיפול בחומרים מסוכנים ובחומרים כימיים, אריזה והובלת דירות וחפצים אישיים לחו"ל ( relocation) ואריזה ואחסנה של חפצי אמנות, יצור אריזות ועוד.


בר-קוד דו-ממדי או RFID

חברות רבות מתחבטות בשאלה, לאיזו טכנולוגיה לשדרג את מערכות זיהוי הפריטים שלהן: לברקוד חד או דו-ממדי או לתגי RFID. חוקרי פרוסט אנד סאליבן מציינים כי מחיר תגים פסיביים הוא בין 40 סנט עד 20 דולר ליחידה, והאקטיביים (הנושאים סוללה) – בין 10 ל-50 דולר, ואילו של הברקוד פרוטות. זו כנראה הסיבה העיקרית לכך שהתגים משמשים בעיקר למעקב ופיקוח (של תרופות, למשל) ולניהול נכסים (מלאי) של פריטים שערכם גבוה. לכן, אם אין בעיה של קו ראייה, חברות מעדיפות את הבר-קוד הדו-ממדי העונה לצורכיהן.


הכדאית ביותר של מיצובישי

מלגזת משקל נגדי הפועלת על גז בכושר הרמה של 1.5 עד 3.5 טון בשם: GRENDIA ES מוצגת על ידי מיצובישי ככדאית ביותר בסוגה. צריכת הדלק בה נמוכה בל-40% מזו של המתחרות, מרווחי טיפול גדולים יותר ועוד שלל חידושים כמו ממיר קטליטי


IT לגדולים

2% מהארגונים הגדולים והבינוניים בישראל מוציאים למעלה מ-85% מסך ההוצאה החיצונים על IT כך אמר גדעון לופז, מנכ"ל IDC ישראל בכנס מנמ"רים לאחרונה.
שמוליק קסטרו, מנמ"ר H&M ישראל, הציג בכנס את תמיכת ה-IT בהתפתחות ארגונו אחר 4 שנים בלבד מציגה H&M ישראל הצלחה עסקית מרשימה ומעסיקה כ-1,000 עובדים במטה, מרכז לוגיסטי ו-12 חנויות בישראל


מרלו"ג חדש לקבוצת 207

קבוצת 207 מקבוצת אלאלוף מודיעה על התרחבות משמעותית ופתיחה של מרכז לוגיסטי חדש בעורף נמל אשדוד, על פני 100 דונם, בהשקעה של כמאה מיליון שקל. הקמת הפרויקט לוותה על ידי חברת הייעוץ הלוגיסטי AGS בראשותו של איציק דנה.
אירוע הפתיחה הרשמי יתקיים ב-20 למרץ בהשתתפות שר התחבורה ישראל כץ, בכירי ענף הספנות, השילוח הבינלאומי, עמילות המכס, יבואנים ויצואנים, והלקוחות השונים של הקבוצה..


שיתוף פעולה מאנטיס – בוס דיימקס גילסר

בוס דימקס גילסר השלימו הסכם שיתוף פעולה עם חברת התוכנה לניהול שרשרת האספקה מאנטיס אינפורמטיקס ישראל. במסגרת ההסכם תשלב חברת בוס דיימקס גילסר בפתרונותיה מערכות מידע מתקדמות מבית מאנטיס אינפרומטיקס לניהול שרשרת האספקה.
שתי החברות השלימו כבר מספר פרויקטים משותפים בעבר, ומעתה ימשיכו פתרונות מאנטיס לפעול בשילוב מלא עם מערכות החומרה מסופונים ותשתיות אלחוטיות של בוס דיימקס תחת מטריה אחת.
לפרטים: uzi@dimex.co.il


עוד רבה הדרך לרשתות השיווק בארץ

בסיכום תערוכת MODEX 2014 באטלנטה כותב בוב טרבילוק, עורך מגזין MMH כי היכולת לבצע הזמנות דרך האינטרנט (e-fulfillment) ואיסוף פריט יחיד הופכים ל'דבר הבא' בשרשרת האספקה. אבל רשתות השיווק בארץ יכולות להירגע בינתיים: סף הכדאיות לכך הוא 1000 הזמנות יומיות.


יותר מלגזות לטווח קצר

טויוטה בבריטניה מגדילה את צי המלגזות להשכרה לזמן קצר שלה ליותר מ-3500 יח' מסוגים שונים, כולל מודלים אחרונים – רובן בני פחות משלוש שנים.


קבוצת ממן רוכשת את גלובס

קבוצת ממן, באמצעות חברה בת, תרכוש 51% ממניות חברת גלובוס אריזות ומשלוחים בינלאומיים, המתמחה במספר שווקים בהם ממן אינה פעילה.
מחזור ההכנסות של גלובוס אריזות בשנת 2012 עמד על כ-214 מיליון שקל, עם רווח נקי של כ-12 מיליון שקל.
גלובוס אריזות מתמחה בעיקר בהעתקת מפעלים ופסי יצור, שינוע, אריזה וטיפול בחומרים מסוכנים ובחומרים כימיים, אריזה והובלת דירות וחפצים אישיים לחו"ל ( relocation) ואריזה ואחסנה של חפצי אמנות, יצור אריזות ועוד.


בר-קוד דו-ממדי או RFID

חברות רבות מתחבטות בשאלה, לאיזו טכנולוגיה לשדרג את מערכות זיהוי הפריטים שלהן: לברקוד חד או דו-ממדי או לתגי RFID. חוקרי פרוסט אנד סאליבן מציינים כי מחיר תגים פסיביים הוא בין 40 סנט עד 20 דולר ליחידה, והאקטיביים (הנושאים סוללה) – בין 10 ל-50 דולר, ואילו של הברקוד פרוטות. זו כנראה הסיבה העיקרית לכך שהתגים משמשים בעיקר למעקב ופיקוח (של תרופות, למשל) ולניהול נכסים (מלאי) של פריטים שערכם גבוה. לכן, אם אין בעיה של קו ראייה, חברות מעדיפות את הבר-קוד הדו-ממדי העונה לצורכיהן.


הכדאית ביותר של מיצובישי

מלגזת משקל נגדי הפועלת על גז בכושר הרמה של 1.5 עד 3.5 טון בשם: GRENDIA ES מוצגת על ידי מיצובישי ככדאית ביותר בסוגה. צריכת הדלק בה נמוכה בל-40% מזו של המתחרות, מרווחי טיפול גדולים יותר ועוד שלל חידושים כמו ממיר קטליטי


IT לגדולים

2% מהארגונים הגדולים והבינוניים בישראל מוציאים למעלה מ-85% מסך ההוצאה החיצונים על IT כך אמר גדעון לופז, מנכ"ל IDC ישראל בכנס מנמ"רים לאחרונה.
שמוליק קסטרו, מנמ"ר H&M ישראל, הציג בכנס את תמיכת ה-IT בהתפתחות ארגונו אחר 4 שנים בלבד מציגה H&M ישראל הצלחה עסקית מרשימה ומעסיקה כ-1,000 עובדים במטה, מרכז לוגיסטי ו-12 חנויות בישראל


מרלו"ג חדש לקבוצת 207

קבוצת 207 מקבוצת אלאלוף מודיעה על התרחבות משמעותית ופתיחה של מרכז לוגיסטי חדש בעורף נמל אשדוד, על פני 100 דונם, בהשקעה של כמאה מיליון שקל. הקמת הפרויקט לוותה על ידי חברת הייעוץ הלוגיסטי AGS בראשותו של איציק דנה.
אירוע הפתיחה הרשמי יתקיים ב-20 למרץ בהשתתפות שר התחבורה ישראל כץ, בכירי ענף הספנות, השילוח הבינלאומי, עמילות המכס, יבואנים ויצואנים, והלקוחות השונים של הקבוצה..


שיתוף פעולה מאנטיס – בוס דיימקס גילסר

בוס דימקס גילסר השלימו הסכם שיתוף פעולה עם חברת התוכנה לניהול שרשרת האספקה מאנטיס אינפורמטיקס ישראל. במסגרת ההסכם תשלב חברת בוס דיימקס גילסר בפתרונותיה מערכות מידע מתקדמות מבית מאנטיס אינפרומטיקס לניהול שרשרת האספקה.
שתי החברות השלימו כבר מספר פרויקטים משותפים בעבר, ומעתה ימשיכו פתרונות מאנטיס לפעול בשילוב מלא עם מערכות החומרה מסופונים ותשתיות אלחוטיות של בוס דיימקס תחת מטריה אחת.
לפרטים: uzi@dimex.co.il


עוד רבה הדרך לרשתות השיווק בארץ

בסיכום תערוכת MODEX 2014 באטלנטה כותב בוב טרבילוק, עורך מגזין MMH כי היכולת לבצע הזמנות דרך האינטרנט (e-fulfillment) ואיסוף פריט יחיד הופכים ל'דבר הבא' בשרשרת האספקה. אבל רשתות השיווק בארץ יכולות להירגע בינתיים: סף הכדאיות לכך הוא 1000 הזמנות יומיות.


יותר מלגזות לטווח קצר

טויוטה בבריטניה מגדילה את צי המלגזות להשכרה לזמן קצר שלה ליותר מ-3500 יח' מסוגים שונים, כולל מודלים אחרונים – רובן בני פחות משלוש שנים.


קבוצת ממן רוכשת את גלובס

קבוצת ממן, באמצעות חברה בת, תרכוש 51% ממניות חברת גלובוס אריזות ומשלוחים בינלאומיים, המתמחה במספר שווקים בהם ממן אינה פעילה.
מחזור ההכנסות של גלובוס אריזות בשנת 2012 עמד על כ-214 מיליון שקל, עם רווח נקי של כ-12 מיליון שקל.
גלובוס אריזות מתמחה בעיקר בהעתקת מפעלים ופסי יצור, שינוע, אריזה וטיפול בחומרים מסוכנים ובחומרים כימיים, אריזה והובלת דירות וחפצים אישיים לחו"ל ( relocation) ואריזה ואחסנה של חפצי אמנות, יצור אריזות ועוד.


בר-קוד דו-ממדי או RFID

חברות רבות מתחבטות בשאלה, לאיזו טכנולוגיה לשדרג את מערכות זיהוי הפריטים שלהן: לברקוד חד או דו-ממדי או לתגי RFID. חוקרי פרוסט אנד סאליבן מציינים כי מחיר תגים פסיביים הוא בין 40 סנט עד 20 דולר ליחידה, והאקטיביים (הנושאים סוללה) – בין 10 ל-50 דולר, ואילו של הברקוד פרוטות. זו כנראה הסיבה העיקרית לכך שהתגים משמשים בעיקר למעקב ופיקוח (של תרופות, למשל) ולניהול נכסים (מלאי) של פריטים שערכם גבוה. לכן, אם אין בעיה של קו ראייה, חברות מעדיפות את הבר-קוד הדו-ממדי העונה לצורכיהן.


הכדאית ביותר של מיצובישי

מלגזת משקל נגדי הפועלת על גז בכושר הרמה של 1.5 עד 3.5 טון בשם: GRENDIA ES מוצגת על ידי מיצובישי ככדאית ביותר בסוגה. צריכת הדלק בה נמוכה בל-40% מזו של המתחרות, מרווחי טיפול גדולים יותר ועוד שלל חידושים כמו ממיר קטליטי


IT לגדולים

2% מהארגונים הגדולים והבינוניים בישראל מוציאים למעלה מ-85% מסך ההוצאה החיצונים על IT כך אמר גדעון לופז, מנכ"ל IDC ישראל בכנס מנמ"רים לאחרונה.
שמוליק קסטרו, מנמ"ר H&M ישראל, הציג בכנס את תמיכת ה-IT בהתפתחות ארגונו אחר 4 שנים בלבד מציגה H&M ישראל הצלחה עסקית מרשימה ומעסיקה כ-1,000 עובדים במטה, מרכז לוגיסטי ו-12 חנויות בישראל


מרלו"ג חדש לקבוצת 207

קבוצת 207 מקבוצת אלאלוף מודיעה על התרחבות משמעותית ופתיחה של מרכז לוגיסטי חדש בעורף נמל אשדוד, על פני 100 דונם, בהשקעה של כמאה מיליון שקל. הקמת הפרויקט לוותה על ידי חברת הייעוץ הלוגיסטי AGS בראשותו של איציק דנה.
אירוע הפתיחה הרשמי יתקיים ב-20 למרץ בהשתתפות שר התחבורה ישראל כץ, בכירי ענף הספנות, השילוח הבינלאומי, עמילות המכס, יבואנים ויצואנים, והלקוחות השונים של הקבוצה..


שיתוף פעולה מאנטיס – בוס דיימקס גילסר

בוס דימקס גילסר השלימו הסכם שיתוף פעולה עם חברת התוכנה לניהול שרשרת האספקה מאנטיס אינפורמטיקס ישראל. במסגרת ההסכם תשלב חברת בוס דיימקס גילסר בפתרונותיה מערכות מידע מתקדמות מבית מאנטיס אינפרומטיקס לניהול שרשרת האספקה.
שתי החברות השלימו כבר מספר פרויקטים משותפים בעבר, ומעתה ימשיכו פתרונות מאנטיס לפעול בשילוב מלא עם מערכות החומרה מסופונים ותשתיות אלחוטיות של בוס דיימקס תחת מטריה אחת.
לפרטים: uzi@dimex.co.il


עוד רבה הדרך לרשתות השיווק בארץ

בסיכום תערוכת MODEX 2014 באטלנטה כותב בוב טרבילוק, עורך מגזין MMH כי היכולת לבצע הזמנות דרך האינטרנט (e-fulfillment) ואיסוף פריט יחיד הופכים ל'דבר הבא' בשרשרת האספקה. אבל רשתות השיווק בארץ יכולות להירגע בינתיים: סף הכדאיות לכך הוא 1000 הזמנות יומיות.


יותר מלגזות לטווח קצר

טויוטה בבריטניה מגדילה את צי המלגזות להשכרה לזמן קצר שלה ליותר מ-3500 יח' מסוגים שונים, כולל מודלים אחרונים – רובן בני פחות משלוש שנים.


קבוצת ממן רוכשת את גלובס

קבוצת ממן, באמצעות חברה בת, תרכוש 51% ממניות חברת גלובוס אריזות ומשלוחים בינלאומיים, המתמחה במספר שווקים בהם ממן אינה פעילה.
מחזור ההכנסות של גלובוס אריזות בשנת 2012 עמד על כ-214 מיליון שקל, עם רווח נקי של כ-12 מיליון שקל.
גלובוס אריזות מתמחה בעיקר בהעתקת מפעלים ופסי יצור, שינוע, אריזה וטיפול בחומרים מסוכנים ובחומרים כימיים, אריזה והובלת דירות וחפצים אישיים לחו"ל ( relocation) ואריזה ואחסנה של חפצי אמנות, יצור אריזות ועוד.


בר-קוד דו-ממדי או RFID

חברות רבות מתחבטות בשאלה, לאיזו טכנולוגיה לשדרג את מערכות זיהוי הפריטים שלהן: לברקוד חד או דו-ממדי או לתגי RFID. חוקרי פרוסט אנד סאליבן מציינים כי מחיר תגים פסיביים הוא בין 40 סנט עד 20 דולר ליחידה, והאקטיביים (הנושאים סוללה) – בין 10 ל-50 דולר, ואילו של הברקוד פרוטות. זו כנראה הסיבה העיקרית לכך שהתגים משמשים בעיקר למעקב ופיקוח (של תרופות, למשל) ולניהול נכסים (מלאי) של פריטים שערכם גבוה. לכן, אם אין בעיה של קו ראייה, חברות מעדיפות את הבר-קוד הדו-ממדי העונה לצורכיהן.


הכדאית ביותר של מיצובישי

מלגזת משקל נגדי הפועלת על גז בכושר הרמה של 1.5 עד 3.5 טון בשם: GRENDIA ES מוצגת על ידי מיצובישי ככדאית ביותר בסוגה. צריכת הדלק בה נמוכה בל-40% מזו של המתחרות, מרווחי טיפול גדולים יותר ועוד שלל חידושים כמו ממיר קטליטי


IT לגדולים

2% מהארגונים הגדולים והבינוניים בישראל מוציאים למעלה מ-85% מסך ההוצאה החיצונים על IT כך אמר גדעון לופז, מנכ"ל IDC ישראל בכנס מנמ"רים לאחרונה.
שמוליק קסטרו, מנמ"ר H&M ישראל, הציג בכנס את תמיכת ה-IT בהתפתחות ארגונו אחר 4 שנים בלבד מציגה H&M ישראל הצלחה עסקית מרשימה ומעסיקה כ-1,000 עובדים במטה, מרכז לוגיסטי ו-12 חנויות בישראל


מרלו"ג חדש לקבוצת 207

קבוצת 207 מקבוצת אלאלוף מודיעה על התרחבות משמעותית ופתיחה של מרכז לוגיסטי חדש בעורף נמל אשדוד, על פני 100 דונם, בהשקעה של כמאה מיליון שקל. הקמת הפרויקט לוותה על ידי חברת הייעוץ הלוגיסטי AGS בראשותו של איציק דנה.
אירוע הפתיחה הרשמי יתקיים ב-20 למרץ בהשתתפות שר התחבורה ישראל כץ, בכירי ענף הספנות, השילוח הבינלאומי, עמילות המכס, יבואנים ויצואנים, והלקוחות השונים של הקבוצה..


שיתוף פעולה מאנטיס – בוס דיימקס גילסר

בוס דימקס גילסר השלימו הסכם שיתוף פעולה עם חברת התוכנה לניהול שרשרת האספקה מאנטיס אינפורמטיקס ישראל. במסגרת ההסכם תשלב חברת בוס דיימקס גילסר בפתרונותיה מערכות מידע מתקדמות מבית מאנטיס אינפרומטיקס לניהול שרשרת האספקה.
שתי החברות השלימו כבר מספר פרויקטים משותפים בעבר, ומעתה ימשיכו פתרונות מאנטיס לפעול בשילוב מלא עם מערכות החומרה מסופונים ותשתיות אלחוטיות של בוס דיימקס תחת מטריה אחת.
לפרטים: uzi@dimex.co.il


עוד רבה הדרך לרשתות השיווק בארץ

בסיכום תערוכת MODEX 2014 באטלנטה כותב בוב טרבילוק, עורך מגזין MMH כי היכולת לבצע הזמנות דרך האינטרנט (e-fulfillment) ואיסוף פריט יחיד הופכים ל'דבר הבא' בשרשרת האספקה. אבל רשתות השיווק בארץ יכולות להירגע בינתיים: סף הכדאיות לכך הוא 1000 הזמנות יומיות.


יותר מלגזות לטווח קצר

טויוטה בבריטניה מגדילה את צי המלגזות להשכרה לזמן קצר שלה ליותר מ-3500 יח' מסוגים שונים, כולל מודלים אחרונים – רובן בני פחות משלוש שנים.


קבוצת ממן רוכשת את גלובס

קבוצת ממן, באמצעות חברה בת, תרכוש 51% ממניות חברת גלובוס אריזות ומשלוחים בינלאומיים, המתמחה במספר שווקים בהם ממן אינה פעילה.
מחזור ההכנסות של גלובוס אריזות בשנת 2012 עמד על כ-214 מיליון שקל, עם רווח נקי של כ-12 מיליון שקל.
גלובוס אריזות מתמחה בעיקר בהעתקת מפעלים ופסי יצור, שינוע, אריזה וטיפול בחומרים מסוכנים ובחומרים כימיים, אריזה והובלת דירות וחפצים אישיים לחו"ל ( relocation) ואריזה ואחסנה של חפצי אמנות, יצור אריזות ועוד.


בר-קוד דו-ממדי או RFID

חברות רבות מתחבטות בשאלה, לאיזו טכנולוגיה לשדרג את מערכות זיהוי הפריטים שלהן: לברקוד חד או דו-ממדי או לתגי RFID. חוקרי פרוסט אנד סאליבן מציינים כי מחיר תגים פסיביים הוא בין 40 סנט עד 20 דולר ליחידה, והאקטיביים (הנושאים סוללה) – בין 10 ל-50 דולר, ואילו של הברקוד פרוטות. זו כנראה הסיבה העיקרית לכך שהתגים משמשים בעיקר למעקב ופיקוח (של תרופות, למשל) ולניהול נכסים (מלאי) של פריטים שערכם גבוה. לכן, אם אין בעיה של קו ראייה, חברות מעדיפות את הבר-קוד הדו-ממדי העונה לצורכיהן.


הכדאית ביותר של מיצובישי

מלגזת משקל נגדי הפועלת על גז בכושר הרמה של 1.5 עד 3.5 טון בשם: GRENDIA ES מוצגת על ידי מיצובישי ככדאית ביותר בסוגה. צריכת הדלק בה נמוכה בל-40% מזו של המתחרות, מרווחי טיפול גדולים יותר ועוד שלל חידושים כמו ממיר קטליטי


IT לגדולים

2% מהארגונים הגדולים והבינוניים בישראל מוציאים למעלה מ-85% מסך ההוצאה החיצונים על IT כך אמר גדעון לופז, מנכ"ל IDC ישראל בכנס מנמ"רים לאחרונה.
שמוליק קסטרו, מנמ"ר H&M ישראל, הציג בכנס את תמיכת ה-IT בהתפתחות ארגונו אחר 4 שנים בלבד מציגה H&M ישראל הצלחה עסקית מרשימה ומעסיקה כ-1,000 עובדים במטה, מרכז לוגיסטי ו-12 חנויות בישראל


מרלו"ג חדש לקבוצת 207

קבוצת 207 מקבוצת אלאלוף מודיעה על התרחבות משמעותית ופתיחה של מרכז לוגיסטי חדש בעורף נמל אשדוד, על פני 100 דונם, בהשקעה של כמאה מיליון שקל. הקמת הפרויקט לוותה על ידי חברת הייעוץ הלוגיסטי AGS בראשותו של איציק דנה.
אירוע הפתיחה הרשמי יתקיים ב-20 למרץ בהשתתפות שר התחבורה ישראל כץ, בכירי ענף הספנות, השילוח הבינלאומי, עמילות המכס, יבואנים ויצואנים, והלקוחות השונים של הקבוצה..


שיתוף פעולה מאנטיס – בוס דיימקס גילסר

בוס דימקס גילסר השלימו הסכם שיתוף פעולה עם חברת התוכנה לניהול שרשרת האספקה מאנטיס אינפורמטיקס ישראל. במסגרת ההסכם תשלב חברת בוס דיימקס גילסר בפתרונותיה מערכות מידע מתקדמות מבית מאנטיס אינפרומטיקס לניהול שרשרת האספקה.
שתי החברות השלימו כבר מספר פרויקטים משותפים בעבר, ומעתה ימשיכו פתרונות מאנטיס לפעול בשילוב מלא עם מערכות החומרה מסופונים ותשתיות אלחוטיות של בוס דיימקס תחת מטריה אחת.
לפרטים: uzi@dimex.co.il


עוד רבה הדרך לרשתות השיווק בארץ

בסיכום תערוכת MODEX 2014 באטלנטה כותב בוב טרבילוק, עורך מגזין MMH כי היכולת לבצע הזמנות דרך האינטרנט (e-fulfillment) ואיסוף פריט יחיד הופכים ל'דבר הבא' בשרשרת האספקה. אבל רשתות השיווק בארץ יכולות להירגע בינתיים: סף הכדאיות לכך הוא 1000 הזמנות יומיות.


יותר מלגזות לטווח קצר

טויוטה בבריטניה מגדילה את צי המלגזות להשכרה לזמן קצר שלה ליותר מ-3500 יח' מסוגים שונים, כולל מודלים אחרונים – רובן בני פחות משלוש שנים.


קבוצת ממן רוכשת את גלובס

קבוצת ממן, באמצעות חברה בת, תרכוש 51% ממניות חברת גלובוס אריזות ומשלוחים בינלאומיים, המתמחה במספר שווקים בהם ממן אינה פעילה.
מחזור ההכנסות של גלובוס אריזות בשנת 2012 עמד על כ-214 מיליון שקל, עם רווח נקי של כ-12 מיליון שקל.
גלובוס אריזות מתמחה בעיקר בהעתקת מפעלים ופסי יצור, שינוע, אריזה וטיפול בחומרים מסוכנים ובחומרים כימיים, אריזה והובלת דירות וחפצים אישיים לחו"ל ( relocation) ואריזה ואחסנה של חפצי אמנות, יצור אריזות ועוד.


בר-קוד דו-ממדי או RFID

חברות רבות מתחבטות בשאלה, לאיזו טכנולוגיה לשדרג את מערכות זיהוי הפריטים שלהן: לברקוד חד או דו-ממדי או לתגי RFID. חוקרי פרוסט אנד סאליבן מציינים כי מחיר תגים פסיביים הוא בין 40 סנט עד 20 דולר ליחידה, והאקטיביים (הנושאים סוללה) – בין 10 ל-50 דולר, ואילו של הברקוד פרוטות. זו כנראה הסיבה העיקרית לכך שהתגים משמשים בעיקר למעקב ופיקוח (של תרופות, למשל) ולניהול נכסים (מלאי) של פריטים שערכם גבוה. לכן, אם אין בעיה של קו ראייה, חברות מעדיפות את הבר-קוד הדו-ממדי העונה לצורכיהן.


הכדאית ביותר של מיצובישי

מלגזת משקל נגדי הפועלת על גז בכושר הרמה של 1.5 עד 3.5 טון בשם: GRENDIA ES מוצגת על ידי מיצובישי ככדאית ביותר בסוגה. צריכת הדלק בה נמוכה בל-40% מזו של המתחרות, מרווחי טיפול גדולים יותר ועוד שלל חידושים כמו ממיר קטליטי


IT לגדולים

2% מהארגונים הגדולים והבינוניים בישראל מוציאים למעלה מ-85% מסך ההוצאה החיצונים על IT כך אמר גדעון לופז, מנכ"ל IDC ישראל בכנס מנמ"רים לאחרונה.
שמוליק קסטרו, מנמ"ר H&M ישראל, הציג בכנס את תמיכת ה-IT בהתפתחות ארגונו אחר 4 שנים בלבד מציגה H&M ישראל הצלחה עסקית מרשימה ומעסיקה כ-1,000 עובדים במטה, מרכז לוגיסטי ו-12 חנויות בישראל


מרלו"ג חדש לקבוצת 207

קבוצת 207 מקבוצת אלאלוף מודיעה על התרחבות משמעותית ופתיחה של מרכז לוגיסטי חדש בעורף נמל אשדוד, על פני 100 דונם, בהשקעה של כמאה מיליון שקל. הקמת הפרויקט לוותה על ידי חברת הייעוץ הלוגיסטי AGS בראשותו של איציק דנה.
אירוע הפתיחה הרשמי יתקיים ב-20 למרץ בהשתתפות שר התחבורה ישראל כץ, בכירי ענף הספנות, השילוח הבינלאומי, עמילות המכס, יבואנים ויצואנים, והלקוחות השונים של הקבוצה..


שיתוף פעולה מאנטיס – בוס דיימקס גילסר

בוס דימקס גילסר השלימו הסכם שיתוף פעולה עם חברת התוכנה לניהול שרשרת האספקה מאנטיס אינפורמטיקס ישראל. במסגרת ההסכם תשלב חברת בוס דיימקס גילסר בפתרונותיה מערכות מידע מתקדמות מבית מאנטיס אינפרומטיקס לניהול שרשרת האספקה.
שתי החברות השלימו כבר מספר פרויקטים משותפים בעבר, ומעתה ימשיכו פתרונות מאנטיס לפעול בשילוב מלא עם מערכות החומרה מסופונים ותשתיות אלחוטיות של בוס דיימקס תחת מטריה אחת.
לפרטים: uzi@dimex.co.il


עוד רבה הדרך לרשתות השיווק בארץ

בסיכום תערוכת MODEX 2014 באטלנטה כותב בוב טרבילוק, עורך מגזין MMH כי היכולת לבצע הזמנות דרך האינטרנט (e-fulfillment) ואיסוף פריט יחיד הופכים ל'דבר הבא' בשרשרת האספקה. אבל רשתות השיווק בארץ יכולות להירגע בינתיים: סף הכדאיות לכך הוא 1000 הזמנות יומיות.


יותר מלגזות לטווח קצר

טויוטה בבריטניה מגדילה את צי המלגזות להשכרה לזמן קצר שלה ליותר מ-3500 יח' מסוגים שונים, כולל מודלים אחרונים – רובן בני פחות משלוש שנים.


קבוצת ממן רוכשת את גלובס

קבוצת ממן, באמצעות חברה בת, תרכוש 51% ממניות חברת גלובוס אריזות ומשלוחים בינלאומיים, המתמחה במספר שווקים בהם ממן אינה פעילה.
מחזור ההכנסות של גלובוס אריזות בשנת 2012 עמד על כ-214 מיליון שקל, עם רווח נקי של כ-12 מיליון שקל.
גלובוס אריזות מתמחה בעיקר בהעתקת מפעלים ופסי יצור, שינוע, אריזה וטיפול בחומרים מסוכנים ובחומרים כימיים, אריזה והובלת דירות וחפצים אישיים לחו"ל ( relocation) ואריזה ואחסנה של חפצי אמנות, יצור אריזות ועוד.


בר-קוד דו-ממדי או RFID

חברות רבות מתחבטות בשאלה, לאיזו טכנולוגיה לשדרג את מערכות זיהוי הפריטים שלהן: לברקוד חד או דו-ממדי או לתגי RFID. חוקרי פרוסט אנד סאליבן מציינים כי מחיר תגים פסיביים הוא בין 40 סנט עד 20 דולר ליחידה, והאקטיביים (הנושאים סוללה) – בין 10 ל-50 דולר, ואילו של הברקוד פרוטות. זו כנראה הסיבה העיקרית לכך שהתגים משמשים בעיקר למעקב ופיקוח (של תרופות, למשל) ולניהול נכסים (מלאי) של פריטים שערכם גבוה. לכן, אם אין בעיה של קו ראייה, חברות מעדיפות את הבר-קוד הדו-ממדי העונה לצורכיהן.


הכדאית ביותר של מיצובישי

מלגזת משקל נגדי הפועלת על גז בכושר הרמה של 1.5 עד 3.5 טון בשם: GRENDIA ES מוצגת על ידי מיצובישי ככדאית ביותר בסוגה. צריכת הדלק בה נמוכה בל-40% מזו של המתחרות, מרווחי טיפול גדולים יותר ועוד שלל חידושים כמו ממיר קטליטי


IT לגדולים

2% מהארגונים הגדולים והבינוניים בישראל מוציאים למעלה מ-85% מסך ההוצאה החיצונים על IT כך אמר גדעון לופז, מנכ"ל IDC ישראל בכנס מנמ"רים לאחרונה.
שמוליק קסטרו, מנמ"ר H&M ישראל, הציג בכנס את תמיכת ה-IT בהתפתחות ארגונו אחר 4 שנים בלבד מציגה H&M ישראל הצלחה עסקית מרשימה ומעסיקה כ-1,000 עובדים במטה, מרכז לוגיסטי ו-12 חנויות בישראל


מרלו"ג חדש לקבוצת 207

קבוצת 207 מקבוצת אלאלוף מודיעה על התרחבות משמעותית ופתיחה של מרכז לוגיסטי חדש בעורף נמל אשדוד, על פני 100 דונם, בהשקעה של כמאה מיליון שקל. הקמת הפרויקט לוותה על ידי חברת הייעוץ הלוגיסטי AGS בראשותו של איציק דנה.
אירוע הפתיחה הרשמי יתקיים ב-20 למרץ בהשתתפות שר התחבורה ישראל כץ, בכירי ענף הספנות, השילוח הבינלאומי, עמילות המכס, יבואנים ויצואנים, והלקוחות השונים של הקבוצה..


שיתוף פעולה מאנטיס – בוס דיימקס גילסר

בוס דימקס גילסר השלימו הסכם שיתוף פעולה עם חברת התוכנה לניהול שרשרת האספקה מאנטיס אינפורמטיקס ישראל. במסגרת ההסכם תשלב חברת בוס דיימקס גילסר בפתרונותיה מערכות מידע מתקדמות מבית מאנטיס אינפרומטיקס לניהול שרשרת האספקה.
שתי החברות השלימו כבר מספר פרויקטים משותפים בעבר, ומעתה ימשיכו פתרונות מאנטיס לפעול בשילוב מלא עם מערכות החומרה מסופונים ותשתיות אלחוטיות של בוס דיימקס תחת מטריה אחת.
לפרטים: uzi@dimex.co.il


עוד רבה הדרך לרשתות השיווק בארץ

בסיכום תערוכת MODEX 2014 באטלנטה כותב בוב טרבילוק, עורך מגזין MMH כי היכולת לבצע הזמנות דרך האינטרנט (e-fulfillment) ואיסוף פריט יחיד הופכים ל'דבר הבא' בשרשרת האספקה. אבל רשתות השיווק בארץ יכולות להירגע בינתיים: סף הכדאיות לכך הוא 1000 הזמנות יומיות.


יותר מלגזות לטווח קצר

טויוטה בבריטניה מגדילה את צי המלגזות להשכרה לזמן קצר שלה ליותר מ-3500 יח' מסוגים שונים, כולל מודלים אחרונים – רובן בני פחות משלוש שנים.


קבוצת ממן רוכשת את גלובס

קבוצת ממן, באמצעות חברה בת, תרכוש 51% ממניות חברת גלובוס אריזות ומשלוחים בינלאומיים, המתמחה במספר שווקים בהם ממן אינה פעילה.
מחזור ההכנסות של גלובוס אריזות בשנת 2012 עמד על כ-214 מיליון שקל, עם רווח נקי של כ-12 מיליון שקל.
גלובוס אריזות מתמחה בעיקר בהעתקת מפעלים ופסי יצור, שינוע, אריזה וטיפול בחומרים מסוכנים ובחומרים כימיים, אריזה והובלת דירות וחפצים אישיים לחו"ל ( relocation) ואריזה ואחסנה של חפצי אמנות, יצור אריזות ועוד.


בר-קוד דו-ממדי או RFID

חברות רבות מתחבטות בשאלה, לאיזו טכנולוגיה לשדרג את מערכות זיהוי הפריטים שלהן: לברקוד חד או דו-ממדי או לתגי RFID. חוקרי פרוסט אנד סאליבן מציינים כי מחיר תגים פסיביים הוא בין 40 סנט עד 20 דולר ליחידה, והאקטיביים (הנושאים סוללה) – בין 10 ל-50 דולר, ואילו של הברקוד פרוטות. זו כנראה הסיבה העיקרית לכך שהתגים משמשים בעיקר למעקב ופיקוח (של תרופות, למשל) ולניהול נכסים (מלאי) של פריטים שערכם גבוה. לכן, אם אין בעיה של קו ראייה, חברות מעדיפות את הבר-קוד הדו-ממדי העונה לצורכיהן.


הכדאית ביותר של מיצובישי

מלגזת משקל נגדי הפועלת על גז בכושר הרמה של 1.5 עד 3.5 טון בשם: GRENDIA ES מוצגת על ידי מיצובישי ככדאית ביותר בסוגה. צריכת הדלק בה נמוכה בל-40% מזו של המתחרות, מרווחי טיפול גדולים יותר ועוד שלל חידושים כמו ממיר קטליטי


רישום מלגזות מיובאות לישראל

 תחילת אפריל 2014

 
הנתונים נמסרים ע"י נחום וולניץ, אגף צמ"ה, משרד התחבורה
  
היצרן

דיזל

חשמל

ידני
מפעיל הולך
טויוטה
56
31
2
ניסאן
14
-
1
סטיל
 3
75
17
אטלט
33
73
לינדה
38
56
6
הייסטר
20
6
 
יונגנרייך
4
35
4
YALE
 2
 4
 
BT
-
18
18
E.P.
9
4
6
דייהו Doosan
12
 
 
תאי-ליפט
4
 
 
Heli
 2
2
-
 maxi-lift
5
2
 
ריימונד
   
COMATSU
   
-
MAXIMAL
29
1
-
קלמאר
1
-
 
קטרפילר
2
 
-
LIFTER     16
מניטו 4   -
Clark 6 4  
Feeler 8    
 סווטראק  2    
יונדאי 9   -
ליגונג 3    7
Crown   7  
גטסטאר      
 ZOWELL     5
סך הכול 274   319  91

 

הערה: לא כל המלגזות הנרשמות בארץ מופיעות בטבלה

 

מערכות ניהול מחסן באתרי נייר חדרה

 שמחה קניגסבוך- מנהל מערכות מידע נייר חדרה

 

 מתוך מצגות הכנס ה-3 לטכנולוגיות מתקדמות בשרשרת האספקה של האיגוד הישראלי לניהול שרשרת האספקה, פברואר 2013

 

modiin.540

 

 

 בניהול מחסן קונוונציונאלי בעזרת מערכת ממוחשבת, המערכת מתזמנת משימות קבלת סחורה, פיזור מהקבלה, ריענון (העברה מאיתורי אחסון לאיתורי ליקוט), ליקוט, החזרת סחורה מלקוחות, החזרת סחורה לספקים, ספירות מלאי מתנהלת אופטימיזציה של ביצוע משימות.

בעזרתה ניתן להשיג עבודה יעילה של המחסן, יכולת ניהול אצוות, אמינות מלאי גבוהה, חיסכון בשטח אחסון, זמינות מידע על תפוקות של עובדים, מלגזות, עמדות עבודה ותמיכה במנגנוני פרמיות.

 

במחסן אוטומטי מתקדם נמצא שילוב טכנולוגיות ואמצעים מתקדמים כמו:איסוף קולי, שינוע משטחים אִחסון במערכות אוטומטיות מבוססות עגורנים, אִחסון גבוה, Radio shuttle, Multi shuttle מגוון של סוגי כלים (מלגזות, מלקטות) קרוסלה, מערכות מיון ועוד.

 

בקבוצת נייר חדרה 8 מחסנים שבהם הותקנו בעשורים האחרונים מערכות ניהול מחסן.

נדרשת לכך תשתית טכנולוגית ומערכת עם ביצועים חזקים, גמישות, יכולת תחזוקה נוחה, מודולריות, יכולת קישוריות טובה.

התשתית שנבחרה: לינוקס, ג'אוה, פוסטגרס, מבנה התוכנה הוא בעל ליבה מרכזית הכוללת את המרכיבים הבסיסים של WMS עם יכולת התחברות טובה לתוספים ייעודיים.

להלן סקירה על 3 מחסני החברה והישגיהם בעקבות התקנת המערכת:

 

מחסן ניירות כתיבה והדפסה מודיעין
240 נפח אחסון: 16,000 משטחים

1,300 שורות ליקוט ביום

12 מלגזות הגש ומשקל נגדי

טכנולוגיית רדיו שאטל

התייעלות בעקבות הטמעת מערכת WMS

הגדלת נפח פעילות ב-20%

הקטנת כח אדם ב-15%

תלונות לקוח ל- 1000 שורות משלוח: מ-3 ל-0.7

עמידה בזמן אספקה: מ-89% ל-96%

עלייה לאוויר : 10/11/2009

סיום ליווי : 15/01/2010

 

מחסן גרפיטי

240.2 13,000 פריטים.

5,000 שורות ליקוט ביום

11 מלגזות (הגש, מלקטת בגובה 3-4 קומות),
רדיו שאטל, Pick-By-Light 
קומישינרים ועמדות ליקוט מהירות,
הקמת וסגירת קרטונים אוטומטית, מיון אוטומטי.

התייעלות בעקבות הטמעת מערכת WMS

הגדלת נפח פעילות: 15%

הקטנת שעות עבודה: 18%

הקטנת כח אדם: 33%

סה"כ התיעלות: 109%

עלייה לאוויר: 1/05/2011

סיום ליווי: 30/08/2011

 

מחסן חוגלה אלון תבור

120malgeza נפח אחסון: 9000 משטחים

היקף פעילות: 15 הובלות ביום

כלים : 3 מלגזות משקל נגדי כפול

החלטה על יישום : 01/07/2012

עלייה לאוויר : 01/08/2012

סיום ליווי : 15/08/2012

 

במהלך השנה תשלים נייר חדרה התקנת מערכות גם במחסני חוגלה – חיפה: (אפריל 2013), כתיבה והדפסה – חדרה (יולי 2013), חוגלה – צריפין: נובמבר 2013

 

לסיכום: במחסנים "פשוטים" יש לשקול אם כדאי בכלל לעבוד עם מערכת WMS.

במחסנים גדולים, במחסנים מרובי טרנזקציות או מרובי פריטים התרומה של יישום מערכת WMS תהיה

משמעותית. מערכת גמישה עם יכולת התאמה לצרכים ייחודיים יכולה לשפר את היעילות בעשרות אחוזים.

השיפור האמור בסעיף הקודם יהיה הרבה יותר משמעותי כאשר יש הפעלה של אמצעים אוטומטיים.

 

554warehouse

מחסן גרפיטי

Alternative flash content

Requirements

Alternative flash content

Requirements

Alternative flash content

Requirements

unitronix   machine logistinet banner
 danziv   globus 

Alternative flash content

Requirements

Alternative flash content

Requirements

Alternative flash content

Requirements

Alternative flash content

Requirements

Alternative flash content

Requirements

ront

Alternative flash content

Requirements

שליטה ובקרה ברשת

דור חדש של סורקי בר-קוד

הדור החדש של סורקי ברקוד תואם לשאר אמצעי התקשורת החדשים המקיפים אותנו יום יום: הוא קטן, קל משקל, ולא

טכנולוגיות תגי תדר-רדיו חדשות

 טכנולוגיות תגי תדר-רדיו חדשות השימוש בתגי תדר רדיו שהשקתם המסחרית החלה רק בשנת 2003 ברשת וול-מארט

עומס-יתר של מידע

חברות המשלבות כמה יזמות שיפור במקביל עלולות לגרום לעומס-יתר של מידע על עובדיהן. במקרים לא מועטים, ה

מלגזות

דירוג יצרני מלגזות בעולם

המגזין הגרמני dhf Intralogistik מביא את דירוג היצרנים בשנים 2012-2013   טויוטה KION (לינדה, סטיל, OM, באולי, פנו

אפשרויות חדשות בליסינג תפעולי

כנראה שכיום (בארה"ב לפחות) קרוב ל-65% הם חוזי ליסינג והשאר רכישה לבעלות – התהליך התחזק בזמן המיתון הכ

בשרשרת האספקה

אותות אזהרה לשרשרת האספקה

   1. יש לך מטרות או משימות אבל לא אסטרטגיה ברורה: אתה רוצה לשפר מדדי ביצוע מסוימים אבל חסרה לך א

מרכזי אחסון והפצה אנכיים?

  הסחר האלקטרוני משפיע על תכנון המרלו"ג העתידי    הצעה למבנה אחסון אנכי המשלב גם משרדים ומג

תכנון בתנאי אי-ודאות

 איציק לוי,  מנכ"ל IGPS מומחה בהקמה, ניהול וקידום מערכי תפעול ושירות מצייד עסקים בכלים לקיום ההב

מרכזים לוגיסטיים

תכנון אסטרטגי – האין הוא בעצם מלכודת?

 מנהלים יודעים שבחירה באסטרטגיה עסקית היא חיונית אך כמעט כולם חוששים ממנה משום שהיא אפופה אי ודא

מותק, המוצר התכווץ...

אחת ממגמות העל בהתפתחות שרשרות האספקה היא דחיסות המוצרים (Densification) בנפח ובמשקל – בבד בבד עם שמירה א

ניהול מלאי מתקדם

מתוך סקירה מקיפה על ניהול מלאי מתקדם מאת שני מחברים: Norm Saenz, Don Both הם משתתפים קבועים במגזין Logistics Manageme

מלאי ורכש

ביקור בנמל אשדוד לחברי ארגון מנהלי רכש ולוגיסטיקה

יורם בוטניק    לקראת סוף אוקטובר התקיים ביקור חברי ארגון מנהלי רכש ולוגיסטיקה בנמל אשדוד. האי

ניהול מלאי על ידי הספק

ניהול מלאי על ידי הספק אודי דגןפליינג קרגו, שירותים לוגיסטיים    ניהול מלאי על ידי הספק (Vendor Manage

החלטות אסטרטגיות בתפעול ולוגיסטיקה

במדור 'מלאי ורכש' באתר זה תוכלו למצוא את סקירתו של יעקב גולדמן משנת 2011 על מהפך הרכש והישגיו בתעשיה ה

סיפורי פרוייקטים

פרויקט מחשוב רצפת הייצור בפלסן סאסא

הרצל בן ציון מנכ"ל משותף בפסגה ומנחה הפרויקט   פלסן סאסא היא חברה ישראלית המתמחה בתכנון ואספקת

על תכנון המרכז הלוגיסטי של חוגלה-קימברלי

על תכנון המרכז הלוגיסטי של חוגלה-קימברלי ירון לוקר וגילי גבירצמן יורם רוזנשטוק ושות' מהנדסים יועצ

מערכות מידע ותפעול במרלו"ג טמפו

 נפלאות התוכנות לניהול שרשרת האספקה של ענק התוכנות SAP הוצגו בפני קהל של קרוב למאה משתתפים, רבים מ