Get Adobe Flash player

כתבות מערכת

כניסת אמזון מסעירה את שוק חלוקת המזון הטרי ומוצרי המכולת בלונדון

הצטרפות אמזון לשוק זה במרכז ומזרח לונדון מסעירה את שאר השחקנים הגדולים בתחום, ביניהם: טסקו, סיינטברי, אסדה של וולמארט, ומוריסונס, וגם חברת משלוחים בשם Ocado. היקפו של שו

עם פתיחת תערוכת CeMAT 16

יונגהיינריך מציגה את המעמיס EMD שלה למשקלי 1500-1800 ק"ג עם מנוע AC תלת פאזי ומצבר יון-ליתיום וכן חידושים במלגזות ההיגש שלה. לי-גונג הסינית מציגה סדרת מלגזות  Cלמשקל

נבחרי 2015 של Plant Engineering

 על פי משאל רחב היקף בין קוראיו, מדרג המגזין האמריקני הידוע מגוון מדי שנה כלים ומוצרים מצטיינים שנבחנו במפעלי התעשייה שם. בשנת 2015  הזוכים הם: מדליית זהב: מלגזה

ועיקרן תחילה...

יוניליבר עלתה לראש הטבלה

חברת הייעוץ גארטנר פרסמה זו השנה ה-12 את דירוג 25 חברות שרשרת האספקה המובילות בעולם לשנה זו. בין הממצאים: יוניליבר עלתה לראש הדירוג, ואחריה מק'דונלד, אמזון, אינטל, H&M (לראשונה בחמישייה הפותחת). אפל ו-P&G זוכות שוב בקטגוריית "מאסטר" שהוצגה בגארטנר בשנה שעברה על הצטיינות לאורך עשור שלם.
אחת המגמות המצוינות בדו"ח היא השימוש הגובר בניתוח מתקדם לתחזיות ביקוש מדויקות יותר בעזרת אלגוריתמים ההופכים נתוני רשת לתובנות תפעול.

24/7 May 2016


טויוטה בוחנת תאי דלק מימני למלגזות שלה

זאת נוכח הציפייה לקיצוץ חד בפליטות דו תחמוצת הפחמן של טכנולוגיה זו מול אחרות. ערים גדולות יפן כמו יוקוהמה וקאווסאקי התאחדו למיזם עם טויוטה לבחינה מעשית של הנושא. חשמל המופק מאנרגיית רוח ביוקוהמה ישמש לאלקטרוליזה של מימן, שיידחס, יאוחסן וישונע במכלי דלק מימני לם-4 אתרים, ביניהם מפעל ייצור ושני מרלו"גים, שם ייבחן השימוש בו בתנאים שונים.
הרעיון הוא לבחון למעשה את כל האספקטים החשובים – טכנולוגית וכלכלית - הקשורים בייצור המימן, דחיסתו, אחסונו והובלתו, וכמובן השימוש ב-12 מלגזות בארבעה אתרים.


המועמדות למלגזת השנה של IFOY

הארגון הבינ"ל למלגזות IFOY פירסם את 13 המלגזות שמתוכן תיבחר "מלגזת השנה" של 2016. לראשונה נכללה ברשימה גם מלגזה מבית היוצר של BYD הסינית (חשמלית, 3 גלגלים),קראון, יונגהיינריך, סטיל, טויוטה (עם(Traigo ו-SSI Schafer.
הבחירה הסופית בזוכים תיערך בתערוכתCeMAT בהנובר ב-31 במאי השנה.
5 המועמדים שהגיעו לגמר בקטגוריה של מרלו"גים ומרכזי הפצה הן:
יונגהיינריך עם EKX 516
סטיל עם EXV-SF16i
טויוטה עם BT Staxio
קראון עם RT 4020
יונגהיינריך עם EZS 51000 (tugger train)
בקטגוריה של כלי רכב ייחודי הפיינליסטים הם:
יונגהיינריך EFQ 325
סטיל עם CX-S 16 שהוא מאסף הזמנות אופקי


סולר? מצבר? תא דלק מימני?

ג'וש בונד, MMH, ינואר 2016 סוקר את אפשרויות תדלוק המלגזות כיום לאור מעמדן העכשווי של שיטות אלו, וזאת בעקבות חוות-דעת של בעלי עניין בתחום.
בטויוטה למשל אומרים כי חלקן של מלגזות החשמל מגיע כבר ל-65% מתוך כלל שיטות ההנעה. כ-2000 מלגזות 80 וולט כאלו נמכרות בארה"ב מדי שנה והן לכאורה האלטרנטיבה העדיפה למשקלים של 3-4 טון. אך נדרשת כאן רמה גבוהה של תפעול ותחזוקה של המלגזה והסוללה כדי להגיע ליעילות וחיסכון – בעוד שהמתחרה תפעל היטב ובשיא כוחה כל זמן שיש סולר במיכל. ללא אימון רציני של המפעילים אתה עלול לגלות שהתוצאות רחוקות מן המובטח, וזה קורה למשל כאשר המפעיל לא מציית להתראת המצבר על כך שיש לטעון אותו מחדש. רבים גם מהססים מאוד לרכוש מצבר חדש, גם כאר ממש צריך, כי עלותו יקרה, רוב מכריע של לקוחותינו זקוקים לעוד מצבר אך לא ירכשו אותו ויחפשו כל תירוץ להימנע מכך, ונדירים המקרים שיש ללקוח מצברים יותר מן הדרוש.
מצברי תא-דלק מימני ויון-ליתיום

מעריכים כי כ-9000 מלגזות מצוידות במצברי מימן כיום בארה"ב. כמה חברות ענק כבר הצטיידו בהם (כ-2600 רק בוול-מארט) ומדווחים על חיסכון גדול בצריכת דלק וחשמל (לטעינת מצברי חשמל). חברת Nuvera מציעה יחידת הפקת מימן מגז טבעי ומים המייצרת 50 ק"ג מימן ביום.
במצברי יון-ליתיום משמשים כיום בעיקר מלגזות מפעיל הולך של טויוטה, ריימונד וקראון.


וולמארט בוחנת משלוחי מכולת עם Uber, Lyft, and Delive

מכרז פיילוט בין שלושת חברות המשלוחים יצא לדרך כמענה לפרויקט דומה של אמאזון. המתכונת: הצרכן מזמין און-ליין, עובדי וולמארט מכינים ההזמנה ומודיעים לחברת ההובלות על יעדה ופרטיה והללו אוספים המשלוח בדרכם לצרכן. על השירות הזה ישלם הלקוח לוולמארט בין 7 ל-10 דולר.


יוניליבר עלתה לראש הטבלה

חברת הייעוץ גארטנר פרסמה זו השנה ה-12 את דירוג 25 חברות שרשרת האספקה המובילות בעולם לשנה זו. בין הממצאים: יוניליבר עלתה לראש הדירוג, ואחריה מק'דונלד, אמזון, אינטל, H&M (לראשונה בחמישייה הפותחת). אפל ו-P&G זוכות שוב בקטגוריית "מאסטר" שהוצגה בגארטנר בשנה שעברה על הצטיינות לאורך עשור שלם.
אחת המגמות המצוינות בדו"ח היא השימוש הגובר בניתוח מתקדם לתחזיות ביקוש מדויקות יותר בעזרת אלגוריתמים ההופכים נתוני רשת לתובנות תפעול.

24/7 May 2016


טויוטה בוחנת תאי דלק מימני למלגזות שלה

זאת נוכח הציפייה לקיצוץ חד בפליטות דו תחמוצת הפחמן של טכנולוגיה זו מול אחרות. ערים גדולות יפן כמו יוקוהמה וקאווסאקי התאחדו למיזם עם טויוטה לבחינה מעשית של הנושא. חשמל המופק מאנרגיית רוח ביוקוהמה ישמש לאלקטרוליזה של מימן, שיידחס, יאוחסן וישונע במכלי דלק מימני לם-4 אתרים, ביניהם מפעל ייצור ושני מרלו"גים, שם ייבחן השימוש בו בתנאים שונים.
הרעיון הוא לבחון למעשה את כל האספקטים החשובים – טכנולוגית וכלכלית - הקשורים בייצור המימן, דחיסתו, אחסונו והובלתו, וכמובן השימוש ב-12 מלגזות בארבעה אתרים.


המועמדות למלגזת השנה של IFOY

הארגון הבינ"ל למלגזות IFOY פירסם את 13 המלגזות שמתוכן תיבחר "מלגזת השנה" של 2016. לראשונה נכללה ברשימה גם מלגזה מבית היוצר של BYD הסינית (חשמלית, 3 גלגלים),קראון, יונגהיינריך, סטיל, טויוטה (עם(Traigo ו-SSI Schafer.
הבחירה הסופית בזוכים תיערך בתערוכתCeMAT בהנובר ב-31 במאי השנה.
5 המועמדים שהגיעו לגמר בקטגוריה של מרלו"גים ומרכזי הפצה הן:
יונגהיינריך עם EKX 516
סטיל עם EXV-SF16i
טויוטה עם BT Staxio
קראון עם RT 4020
יונגהיינריך עם EZS 51000 (tugger train)
בקטגוריה של כלי רכב ייחודי הפיינליסטים הם:
יונגהיינריך EFQ 325
סטיל עם CX-S 16 שהוא מאסף הזמנות אופקי


סולר? מצבר? תא דלק מימני?

ג'וש בונד, MMH, ינואר 2016 סוקר את אפשרויות תדלוק המלגזות כיום לאור מעמדן העכשווי של שיטות אלו, וזאת בעקבות חוות-דעת של בעלי עניין בתחום.
בטויוטה למשל אומרים כי חלקן של מלגזות החשמל מגיע כבר ל-65% מתוך כלל שיטות ההנעה. כ-2000 מלגזות 80 וולט כאלו נמכרות בארה"ב מדי שנה והן לכאורה האלטרנטיבה העדיפה למשקלים של 3-4 טון. אך נדרשת כאן רמה גבוהה של תפעול ותחזוקה של המלגזה והסוללה כדי להגיע ליעילות וחיסכון – בעוד שהמתחרה תפעל היטב ובשיא כוחה כל זמן שיש סולר במיכל. ללא אימון רציני של המפעילים אתה עלול לגלות שהתוצאות רחוקות מן המובטח, וזה קורה למשל כאשר המפעיל לא מציית להתראת המצבר על כך שיש לטעון אותו מחדש. רבים גם מהססים מאוד לרכוש מצבר חדש, גם כאר ממש צריך, כי עלותו יקרה, רוב מכריע של לקוחותינו זקוקים לעוד מצבר אך לא ירכשו אותו ויחפשו כל תירוץ להימנע מכך, ונדירים המקרים שיש ללקוח מצברים יותר מן הדרוש.
מצברי תא-דלק מימני ויון-ליתיום

מעריכים כי כ-9000 מלגזות מצוידות במצברי מימן כיום בארה"ב. כמה חברות ענק כבר הצטיידו בהם (כ-2600 רק בוול-מארט) ומדווחים על חיסכון גדול בצריכת דלק וחשמל (לטעינת מצברי חשמל). חברת Nuvera מציעה יחידת הפקת מימן מגז טבעי ומים המייצרת 50 ק"ג מימן ביום.
במצברי יון-ליתיום משמשים כיום בעיקר מלגזות מפעיל הולך של טויוטה, ריימונד וקראון.


וולמארט בוחנת משלוחי מכולת עם Uber, Lyft, and Delive

מכרז פיילוט בין שלושת חברות המשלוחים יצא לדרך כמענה לפרויקט דומה של אמאזון. המתכונת: הצרכן מזמין און-ליין, עובדי וולמארט מכינים ההזמנה ומודיעים לחברת ההובלות על יעדה ופרטיה והללו אוספים המשלוח בדרכם לצרכן. על השירות הזה ישלם הלקוח לוולמארט בין 7 ל-10 דולר.


יוניליבר עלתה לראש הטבלה

חברת הייעוץ גארטנר פרסמה זו השנה ה-12 את דירוג 25 חברות שרשרת האספקה המובילות בעולם לשנה זו. בין הממצאים: יוניליבר עלתה לראש הדירוג, ואחריה מק'דונלד, אמזון, אינטל, H&M (לראשונה בחמישייה הפותחת). אפל ו-P&G זוכות שוב בקטגוריית "מאסטר" שהוצגה בגארטנר בשנה שעברה על הצטיינות לאורך עשור שלם.
אחת המגמות המצוינות בדו"ח היא השימוש הגובר בניתוח מתקדם לתחזיות ביקוש מדויקות יותר בעזרת אלגוריתמים ההופכים נתוני רשת לתובנות תפעול.

24/7 May 2016


טויוטה בוחנת תאי דלק מימני למלגזות שלה

זאת נוכח הציפייה לקיצוץ חד בפליטות דו תחמוצת הפחמן של טכנולוגיה זו מול אחרות. ערים גדולות יפן כמו יוקוהמה וקאווסאקי התאחדו למיזם עם טויוטה לבחינה מעשית של הנושא. חשמל המופק מאנרגיית רוח ביוקוהמה ישמש לאלקטרוליזה של מימן, שיידחס, יאוחסן וישונע במכלי דלק מימני לם-4 אתרים, ביניהם מפעל ייצור ושני מרלו"גים, שם ייבחן השימוש בו בתנאים שונים.
הרעיון הוא לבחון למעשה את כל האספקטים החשובים – טכנולוגית וכלכלית - הקשורים בייצור המימן, דחיסתו, אחסונו והובלתו, וכמובן השימוש ב-12 מלגזות בארבעה אתרים.


המועמדות למלגזת השנה של IFOY

הארגון הבינ"ל למלגזות IFOY פירסם את 13 המלגזות שמתוכן תיבחר "מלגזת השנה" של 2016. לראשונה נכללה ברשימה גם מלגזה מבית היוצר של BYD הסינית (חשמלית, 3 גלגלים),קראון, יונגהיינריך, סטיל, טויוטה (עם(Traigo ו-SSI Schafer.
הבחירה הסופית בזוכים תיערך בתערוכתCeMAT בהנובר ב-31 במאי השנה.
5 המועמדים שהגיעו לגמר בקטגוריה של מרלו"גים ומרכזי הפצה הן:
יונגהיינריך עם EKX 516
סטיל עם EXV-SF16i
טויוטה עם BT Staxio
קראון עם RT 4020
יונגהיינריך עם EZS 51000 (tugger train)
בקטגוריה של כלי רכב ייחודי הפיינליסטים הם:
יונגהיינריך EFQ 325
סטיל עם CX-S 16 שהוא מאסף הזמנות אופקי


סולר? מצבר? תא דלק מימני?

ג'וש בונד, MMH, ינואר 2016 סוקר את אפשרויות תדלוק המלגזות כיום לאור מעמדן העכשווי של שיטות אלו, וזאת בעקבות חוות-דעת של בעלי עניין בתחום.
בטויוטה למשל אומרים כי חלקן של מלגזות החשמל מגיע כבר ל-65% מתוך כלל שיטות ההנעה. כ-2000 מלגזות 80 וולט כאלו נמכרות בארה"ב מדי שנה והן לכאורה האלטרנטיבה העדיפה למשקלים של 3-4 טון. אך נדרשת כאן רמה גבוהה של תפעול ותחזוקה של המלגזה והסוללה כדי להגיע ליעילות וחיסכון – בעוד שהמתחרה תפעל היטב ובשיא כוחה כל זמן שיש סולר במיכל. ללא אימון רציני של המפעילים אתה עלול לגלות שהתוצאות רחוקות מן המובטח, וזה קורה למשל כאשר המפעיל לא מציית להתראת המצבר על כך שיש לטעון אותו מחדש. רבים גם מהססים מאוד לרכוש מצבר חדש, גם כאר ממש צריך, כי עלותו יקרה, רוב מכריע של לקוחותינו זקוקים לעוד מצבר אך לא ירכשו אותו ויחפשו כל תירוץ להימנע מכך, ונדירים המקרים שיש ללקוח מצברים יותר מן הדרוש.
מצברי תא-דלק מימני ויון-ליתיום

מעריכים כי כ-9000 מלגזות מצוידות במצברי מימן כיום בארה"ב. כמה חברות ענק כבר הצטיידו בהם (כ-2600 רק בוול-מארט) ומדווחים על חיסכון גדול בצריכת דלק וחשמל (לטעינת מצברי חשמל). חברת Nuvera מציעה יחידת הפקת מימן מגז טבעי ומים המייצרת 50 ק"ג מימן ביום.
במצברי יון-ליתיום משמשים כיום בעיקר מלגזות מפעיל הולך של טויוטה, ריימונד וקראון.


וולמארט בוחנת משלוחי מכולת עם Uber, Lyft, and Delive

מכרז פיילוט בין שלושת חברות המשלוחים יצא לדרך כמענה לפרויקט דומה של אמאזון. המתכונת: הצרכן מזמין און-ליין, עובדי וולמארט מכינים ההזמנה ומודיעים לחברת ההובלות על יעדה ופרטיה והללו אוספים המשלוח בדרכם לצרכן. על השירות הזה ישלם הלקוח לוולמארט בין 7 ל-10 דולר.


יוניליבר עלתה לראש הטבלה

חברת הייעוץ גארטנר פרסמה זו השנה ה-12 את דירוג 25 חברות שרשרת האספקה המובילות בעולם לשנה זו. בין הממצאים: יוניליבר עלתה לראש הדירוג, ואחריה מק'דונלד, אמזון, אינטל, H&M (לראשונה בחמישייה הפותחת). אפל ו-P&G זוכות שוב בקטגוריית "מאסטר" שהוצגה בגארטנר בשנה שעברה על הצטיינות לאורך עשור שלם.
אחת המגמות המצוינות בדו"ח היא השימוש הגובר בניתוח מתקדם לתחזיות ביקוש מדויקות יותר בעזרת אלגוריתמים ההופכים נתוני רשת לתובנות תפעול.

24/7 May 2016


טויוטה בוחנת תאי דלק מימני למלגזות שלה

זאת נוכח הציפייה לקיצוץ חד בפליטות דו תחמוצת הפחמן של טכנולוגיה זו מול אחרות. ערים גדולות יפן כמו יוקוהמה וקאווסאקי התאחדו למיזם עם טויוטה לבחינה מעשית של הנושא. חשמל המופק מאנרגיית רוח ביוקוהמה ישמש לאלקטרוליזה של מימן, שיידחס, יאוחסן וישונע במכלי דלק מימני לם-4 אתרים, ביניהם מפעל ייצור ושני מרלו"גים, שם ייבחן השימוש בו בתנאים שונים.
הרעיון הוא לבחון למעשה את כל האספקטים החשובים – טכנולוגית וכלכלית - הקשורים בייצור המימן, דחיסתו, אחסונו והובלתו, וכמובן השימוש ב-12 מלגזות בארבעה אתרים.


המועמדות למלגזת השנה של IFOY

הארגון הבינ"ל למלגזות IFOY פירסם את 13 המלגזות שמתוכן תיבחר "מלגזת השנה" של 2016. לראשונה נכללה ברשימה גם מלגזה מבית היוצר של BYD הסינית (חשמלית, 3 גלגלים),קראון, יונגהיינריך, סטיל, טויוטה (עם(Traigo ו-SSI Schafer.
הבחירה הסופית בזוכים תיערך בתערוכתCeMAT בהנובר ב-31 במאי השנה.
5 המועמדים שהגיעו לגמר בקטגוריה של מרלו"גים ומרכזי הפצה הן:
יונגהיינריך עם EKX 516
סטיל עם EXV-SF16i
טויוטה עם BT Staxio
קראון עם RT 4020
יונגהיינריך עם EZS 51000 (tugger train)
בקטגוריה של כלי רכב ייחודי הפיינליסטים הם:
יונגהיינריך EFQ 325
סטיל עם CX-S 16 שהוא מאסף הזמנות אופקי


סולר? מצבר? תא דלק מימני?

ג'וש בונד, MMH, ינואר 2016 סוקר את אפשרויות תדלוק המלגזות כיום לאור מעמדן העכשווי של שיטות אלו, וזאת בעקבות חוות-דעת של בעלי עניין בתחום.
בטויוטה למשל אומרים כי חלקן של מלגזות החשמל מגיע כבר ל-65% מתוך כלל שיטות ההנעה. כ-2000 מלגזות 80 וולט כאלו נמכרות בארה"ב מדי שנה והן לכאורה האלטרנטיבה העדיפה למשקלים של 3-4 טון. אך נדרשת כאן רמה גבוהה של תפעול ותחזוקה של המלגזה והסוללה כדי להגיע ליעילות וחיסכון – בעוד שהמתחרה תפעל היטב ובשיא כוחה כל זמן שיש סולר במיכל. ללא אימון רציני של המפעילים אתה עלול לגלות שהתוצאות רחוקות מן המובטח, וזה קורה למשל כאשר המפעיל לא מציית להתראת המצבר על כך שיש לטעון אותו מחדש. רבים גם מהססים מאוד לרכוש מצבר חדש, גם כאר ממש צריך, כי עלותו יקרה, רוב מכריע של לקוחותינו זקוקים לעוד מצבר אך לא ירכשו אותו ויחפשו כל תירוץ להימנע מכך, ונדירים המקרים שיש ללקוח מצברים יותר מן הדרוש.
מצברי תא-דלק מימני ויון-ליתיום

מעריכים כי כ-9000 מלגזות מצוידות במצברי מימן כיום בארה"ב. כמה חברות ענק כבר הצטיידו בהם (כ-2600 רק בוול-מארט) ומדווחים על חיסכון גדול בצריכת דלק וחשמל (לטעינת מצברי חשמל). חברת Nuvera מציעה יחידת הפקת מימן מגז טבעי ומים המייצרת 50 ק"ג מימן ביום.
במצברי יון-ליתיום משמשים כיום בעיקר מלגזות מפעיל הולך של טויוטה, ריימונד וקראון.


וולמארט בוחנת משלוחי מכולת עם Uber, Lyft, and Delive

מכרז פיילוט בין שלושת חברות המשלוחים יצא לדרך כמענה לפרויקט דומה של אמאזון. המתכונת: הצרכן מזמין און-ליין, עובדי וולמארט מכינים ההזמנה ומודיעים לחברת ההובלות על יעדה ופרטיה והללו אוספים המשלוח בדרכם לצרכן. על השירות הזה ישלם הלקוח לוולמארט בין 7 ל-10 דולר.


יוניליבר עלתה לראש הטבלה

חברת הייעוץ גארטנר פרסמה זו השנה ה-12 את דירוג 25 חברות שרשרת האספקה המובילות בעולם לשנה זו. בין הממצאים: יוניליבר עלתה לראש הדירוג, ואחריה מק'דונלד, אמזון, אינטל, H&M (לראשונה בחמישייה הפותחת). אפל ו-P&G זוכות שוב בקטגוריית "מאסטר" שהוצגה בגארטנר בשנה שעברה על הצטיינות לאורך עשור שלם.
אחת המגמות המצוינות בדו"ח היא השימוש הגובר בניתוח מתקדם לתחזיות ביקוש מדויקות יותר בעזרת אלגוריתמים ההופכים נתוני רשת לתובנות תפעול.

24/7 May 2016


טויוטה בוחנת תאי דלק מימני למלגזות שלה

זאת נוכח הציפייה לקיצוץ חד בפליטות דו תחמוצת הפחמן של טכנולוגיה זו מול אחרות. ערים גדולות יפן כמו יוקוהמה וקאווסאקי התאחדו למיזם עם טויוטה לבחינה מעשית של הנושא. חשמל המופק מאנרגיית רוח ביוקוהמה ישמש לאלקטרוליזה של מימן, שיידחס, יאוחסן וישונע במכלי דלק מימני לם-4 אתרים, ביניהם מפעל ייצור ושני מרלו"גים, שם ייבחן השימוש בו בתנאים שונים.
הרעיון הוא לבחון למעשה את כל האספקטים החשובים – טכנולוגית וכלכלית - הקשורים בייצור המימן, דחיסתו, אחסונו והובלתו, וכמובן השימוש ב-12 מלגזות בארבעה אתרים.


המועמדות למלגזת השנה של IFOY

הארגון הבינ"ל למלגזות IFOY פירסם את 13 המלגזות שמתוכן תיבחר "מלגזת השנה" של 2016. לראשונה נכללה ברשימה גם מלגזה מבית היוצר של BYD הסינית (חשמלית, 3 גלגלים),קראון, יונגהיינריך, סטיל, טויוטה (עם(Traigo ו-SSI Schafer.
הבחירה הסופית בזוכים תיערך בתערוכתCeMAT בהנובר ב-31 במאי השנה.
5 המועמדים שהגיעו לגמר בקטגוריה של מרלו"גים ומרכזי הפצה הן:
יונגהיינריך עם EKX 516
סטיל עם EXV-SF16i
טויוטה עם BT Staxio
קראון עם RT 4020
יונגהיינריך עם EZS 51000 (tugger train)
בקטגוריה של כלי רכב ייחודי הפיינליסטים הם:
יונגהיינריך EFQ 325
סטיל עם CX-S 16 שהוא מאסף הזמנות אופקי


סולר? מצבר? תא דלק מימני?

ג'וש בונד, MMH, ינואר 2016 סוקר את אפשרויות תדלוק המלגזות כיום לאור מעמדן העכשווי של שיטות אלו, וזאת בעקבות חוות-דעת של בעלי עניין בתחום.
בטויוטה למשל אומרים כי חלקן של מלגזות החשמל מגיע כבר ל-65% מתוך כלל שיטות ההנעה. כ-2000 מלגזות 80 וולט כאלו נמכרות בארה"ב מדי שנה והן לכאורה האלטרנטיבה העדיפה למשקלים של 3-4 טון. אך נדרשת כאן רמה גבוהה של תפעול ותחזוקה של המלגזה והסוללה כדי להגיע ליעילות וחיסכון – בעוד שהמתחרה תפעל היטב ובשיא כוחה כל זמן שיש סולר במיכל. ללא אימון רציני של המפעילים אתה עלול לגלות שהתוצאות רחוקות מן המובטח, וזה קורה למשל כאשר המפעיל לא מציית להתראת המצבר על כך שיש לטעון אותו מחדש. רבים גם מהססים מאוד לרכוש מצבר חדש, גם כאר ממש צריך, כי עלותו יקרה, רוב מכריע של לקוחותינו זקוקים לעוד מצבר אך לא ירכשו אותו ויחפשו כל תירוץ להימנע מכך, ונדירים המקרים שיש ללקוח מצברים יותר מן הדרוש.
מצברי תא-דלק מימני ויון-ליתיום

מעריכים כי כ-9000 מלגזות מצוידות במצברי מימן כיום בארה"ב. כמה חברות ענק כבר הצטיידו בהם (כ-2600 רק בוול-מארט) ומדווחים על חיסכון גדול בצריכת דלק וחשמל (לטעינת מצברי חשמל). חברת Nuvera מציעה יחידת הפקת מימן מגז טבעי ומים המייצרת 50 ק"ג מימן ביום.
במצברי יון-ליתיום משמשים כיום בעיקר מלגזות מפעיל הולך של טויוטה, ריימונד וקראון.


וולמארט בוחנת משלוחי מכולת עם Uber, Lyft, and Delive

מכרז פיילוט בין שלושת חברות המשלוחים יצא לדרך כמענה לפרויקט דומה של אמאזון. המתכונת: הצרכן מזמין און-ליין, עובדי וולמארט מכינים ההזמנה ומודיעים לחברת ההובלות על יעדה ופרטיה והללו אוספים המשלוח בדרכם לצרכן. על השירות הזה ישלם הלקוח לוולמארט בין 7 ל-10 דולר.


יוניליבר עלתה לראש הטבלה

חברת הייעוץ גארטנר פרסמה זו השנה ה-12 את דירוג 25 חברות שרשרת האספקה המובילות בעולם לשנה זו. בין הממצאים: יוניליבר עלתה לראש הדירוג, ואחריה מק'דונלד, אמזון, אינטל, H&M (לראשונה בחמישייה הפותחת). אפל ו-P&G זוכות שוב בקטגוריית "מאסטר" שהוצגה בגארטנר בשנה שעברה על הצטיינות לאורך עשור שלם.
אחת המגמות המצוינות בדו"ח היא השימוש הגובר בניתוח מתקדם לתחזיות ביקוש מדויקות יותר בעזרת אלגוריתמים ההופכים נתוני רשת לתובנות תפעול.

24/7 May 2016


טויוטה בוחנת תאי דלק מימני למלגזות שלה

זאת נוכח הציפייה לקיצוץ חד בפליטות דו תחמוצת הפחמן של טכנולוגיה זו מול אחרות. ערים גדולות יפן כמו יוקוהמה וקאווסאקי התאחדו למיזם עם טויוטה לבחינה מעשית של הנושא. חשמל המופק מאנרגיית רוח ביוקוהמה ישמש לאלקטרוליזה של מימן, שיידחס, יאוחסן וישונע במכלי דלק מימני לם-4 אתרים, ביניהם מפעל ייצור ושני מרלו"גים, שם ייבחן השימוש בו בתנאים שונים.
הרעיון הוא לבחון למעשה את כל האספקטים החשובים – טכנולוגית וכלכלית - הקשורים בייצור המימן, דחיסתו, אחסונו והובלתו, וכמובן השימוש ב-12 מלגזות בארבעה אתרים.


המועמדות למלגזת השנה של IFOY

הארגון הבינ"ל למלגזות IFOY פירסם את 13 המלגזות שמתוכן תיבחר "מלגזת השנה" של 2016. לראשונה נכללה ברשימה גם מלגזה מבית היוצר של BYD הסינית (חשמלית, 3 גלגלים),קראון, יונגהיינריך, סטיל, טויוטה (עם(Traigo ו-SSI Schafer.
הבחירה הסופית בזוכים תיערך בתערוכתCeMAT בהנובר ב-31 במאי השנה.
5 המועמדים שהגיעו לגמר בקטגוריה של מרלו"גים ומרכזי הפצה הן:
יונגהיינריך עם EKX 516
סטיל עם EXV-SF16i
טויוטה עם BT Staxio
קראון עם RT 4020
יונגהיינריך עם EZS 51000 (tugger train)
בקטגוריה של כלי רכב ייחודי הפיינליסטים הם:
יונגהיינריך EFQ 325
סטיל עם CX-S 16 שהוא מאסף הזמנות אופקי


סולר? מצבר? תא דלק מימני?

ג'וש בונד, MMH, ינואר 2016 סוקר את אפשרויות תדלוק המלגזות כיום לאור מעמדן העכשווי של שיטות אלו, וזאת בעקבות חוות-דעת של בעלי עניין בתחום.
בטויוטה למשל אומרים כי חלקן של מלגזות החשמל מגיע כבר ל-65% מתוך כלל שיטות ההנעה. כ-2000 מלגזות 80 וולט כאלו נמכרות בארה"ב מדי שנה והן לכאורה האלטרנטיבה העדיפה למשקלים של 3-4 טון. אך נדרשת כאן רמה גבוהה של תפעול ותחזוקה של המלגזה והסוללה כדי להגיע ליעילות וחיסכון – בעוד שהמתחרה תפעל היטב ובשיא כוחה כל זמן שיש סולר במיכל. ללא אימון רציני של המפעילים אתה עלול לגלות שהתוצאות רחוקות מן המובטח, וזה קורה למשל כאשר המפעיל לא מציית להתראת המצבר על כך שיש לטעון אותו מחדש. רבים גם מהססים מאוד לרכוש מצבר חדש, גם כאר ממש צריך, כי עלותו יקרה, רוב מכריע של לקוחותינו זקוקים לעוד מצבר אך לא ירכשו אותו ויחפשו כל תירוץ להימנע מכך, ונדירים המקרים שיש ללקוח מצברים יותר מן הדרוש.
מצברי תא-דלק מימני ויון-ליתיום

מעריכים כי כ-9000 מלגזות מצוידות במצברי מימן כיום בארה"ב. כמה חברות ענק כבר הצטיידו בהם (כ-2600 רק בוול-מארט) ומדווחים על חיסכון גדול בצריכת דלק וחשמל (לטעינת מצברי חשמל). חברת Nuvera מציעה יחידת הפקת מימן מגז טבעי ומים המייצרת 50 ק"ג מימן ביום.
במצברי יון-ליתיום משמשים כיום בעיקר מלגזות מפעיל הולך של טויוטה, ריימונד וקראון.


וולמארט בוחנת משלוחי מכולת עם Uber, Lyft, and Delive

מכרז פיילוט בין שלושת חברות המשלוחים יצא לדרך כמענה לפרויקט דומה של אמאזון. המתכונת: הצרכן מזמין און-ליין, עובדי וולמארט מכינים ההזמנה ומודיעים לחברת ההובלות על יעדה ופרטיה והללו אוספים המשלוח בדרכם לצרכן. על השירות הזה ישלם הלקוח לוולמארט בין 7 ל-10 דולר.


יוניליבר עלתה לראש הטבלה

חברת הייעוץ גארטנר פרסמה זו השנה ה-12 את דירוג 25 חברות שרשרת האספקה המובילות בעולם לשנה זו. בין הממצאים: יוניליבר עלתה לראש הדירוג, ואחריה מק'דונלד, אמזון, אינטל, H&M (לראשונה בחמישייה הפותחת). אפל ו-P&G זוכות שוב בקטגוריית "מאסטר" שהוצגה בגארטנר בשנה שעברה על הצטיינות לאורך עשור שלם.
אחת המגמות המצוינות בדו"ח היא השימוש הגובר בניתוח מתקדם לתחזיות ביקוש מדויקות יותר בעזרת אלגוריתמים ההופכים נתוני רשת לתובנות תפעול.

24/7 May 2016


טויוטה בוחנת תאי דלק מימני למלגזות שלה

זאת נוכח הציפייה לקיצוץ חד בפליטות דו תחמוצת הפחמן של טכנולוגיה זו מול אחרות. ערים גדולות יפן כמו יוקוהמה וקאווסאקי התאחדו למיזם עם טויוטה לבחינה מעשית של הנושא. חשמל המופק מאנרגיית רוח ביוקוהמה ישמש לאלקטרוליזה של מימן, שיידחס, יאוחסן וישונע במכלי דלק מימני לם-4 אתרים, ביניהם מפעל ייצור ושני מרלו"גים, שם ייבחן השימוש בו בתנאים שונים.
הרעיון הוא לבחון למעשה את כל האספקטים החשובים – טכנולוגית וכלכלית - הקשורים בייצור המימן, דחיסתו, אחסונו והובלתו, וכמובן השימוש ב-12 מלגזות בארבעה אתרים.


המועמדות למלגזת השנה של IFOY

הארגון הבינ"ל למלגזות IFOY פירסם את 13 המלגזות שמתוכן תיבחר "מלגזת השנה" של 2016. לראשונה נכללה ברשימה גם מלגזה מבית היוצר של BYD הסינית (חשמלית, 3 גלגלים),קראון, יונגהיינריך, סטיל, טויוטה (עם(Traigo ו-SSI Schafer.
הבחירה הסופית בזוכים תיערך בתערוכתCeMAT בהנובר ב-31 במאי השנה.
5 המועמדים שהגיעו לגמר בקטגוריה של מרלו"גים ומרכזי הפצה הן:
יונגהיינריך עם EKX 516
סטיל עם EXV-SF16i
טויוטה עם BT Staxio
קראון עם RT 4020
יונגהיינריך עם EZS 51000 (tugger train)
בקטגוריה של כלי רכב ייחודי הפיינליסטים הם:
יונגהיינריך EFQ 325
סטיל עם CX-S 16 שהוא מאסף הזמנות אופקי


סולר? מצבר? תא דלק מימני?

ג'וש בונד, MMH, ינואר 2016 סוקר את אפשרויות תדלוק המלגזות כיום לאור מעמדן העכשווי של שיטות אלו, וזאת בעקבות חוות-דעת של בעלי עניין בתחום.
בטויוטה למשל אומרים כי חלקן של מלגזות החשמל מגיע כבר ל-65% מתוך כלל שיטות ההנעה. כ-2000 מלגזות 80 וולט כאלו נמכרות בארה"ב מדי שנה והן לכאורה האלטרנטיבה העדיפה למשקלים של 3-4 טון. אך נדרשת כאן רמה גבוהה של תפעול ותחזוקה של המלגזה והסוללה כדי להגיע ליעילות וחיסכון – בעוד שהמתחרה תפעל היטב ובשיא כוחה כל זמן שיש סולר במיכל. ללא אימון רציני של המפעילים אתה עלול לגלות שהתוצאות רחוקות מן המובטח, וזה קורה למשל כאשר המפעיל לא מציית להתראת המצבר על כך שיש לטעון אותו מחדש. רבים גם מהססים מאוד לרכוש מצבר חדש, גם כאר ממש צריך, כי עלותו יקרה, רוב מכריע של לקוחותינו זקוקים לעוד מצבר אך לא ירכשו אותו ויחפשו כל תירוץ להימנע מכך, ונדירים המקרים שיש ללקוח מצברים יותר מן הדרוש.
מצברי תא-דלק מימני ויון-ליתיום

מעריכים כי כ-9000 מלגזות מצוידות במצברי מימן כיום בארה"ב. כמה חברות ענק כבר הצטיידו בהם (כ-2600 רק בוול-מארט) ומדווחים על חיסכון גדול בצריכת דלק וחשמל (לטעינת מצברי חשמל). חברת Nuvera מציעה יחידת הפקת מימן מגז טבעי ומים המייצרת 50 ק"ג מימן ביום.
במצברי יון-ליתיום משמשים כיום בעיקר מלגזות מפעיל הולך של טויוטה, ריימונד וקראון.


וולמארט בוחנת משלוחי מכולת עם Uber, Lyft, and Delive

מכרז פיילוט בין שלושת חברות המשלוחים יצא לדרך כמענה לפרויקט דומה של אמאזון. המתכונת: הצרכן מזמין און-ליין, עובדי וולמארט מכינים ההזמנה ומודיעים לחברת ההובלות על יעדה ופרטיה והללו אוספים המשלוח בדרכם לצרכן. על השירות הזה ישלם הלקוח לוולמארט בין 7 ל-10 דולר.


יוניליבר עלתה לראש הטבלה

חברת הייעוץ גארטנר פרסמה זו השנה ה-12 את דירוג 25 חברות שרשרת האספקה המובילות בעולם לשנה זו. בין הממצאים: יוניליבר עלתה לראש הדירוג, ואחריה מק'דונלד, אמזון, אינטל, H&M (לראשונה בחמישייה הפותחת). אפל ו-P&G זוכות שוב בקטגוריית "מאסטר" שהוצגה בגארטנר בשנה שעברה על הצטיינות לאורך עשור שלם.
אחת המגמות המצוינות בדו"ח היא השימוש הגובר בניתוח מתקדם לתחזיות ביקוש מדויקות יותר בעזרת אלגוריתמים ההופכים נתוני רשת לתובנות תפעול.

24/7 May 2016


טויוטה בוחנת תאי דלק מימני למלגזות שלה

זאת נוכח הציפייה לקיצוץ חד בפליטות דו תחמוצת הפחמן של טכנולוגיה זו מול אחרות. ערים גדולות יפן כמו יוקוהמה וקאווסאקי התאחדו למיזם עם טויוטה לבחינה מעשית של הנושא. חשמל המופק מאנרגיית רוח ביוקוהמה ישמש לאלקטרוליזה של מימן, שיידחס, יאוחסן וישונע במכלי דלק מימני לם-4 אתרים, ביניהם מפעל ייצור ושני מרלו"גים, שם ייבחן השימוש בו בתנאים שונים.
הרעיון הוא לבחון למעשה את כל האספקטים החשובים – טכנולוגית וכלכלית - הקשורים בייצור המימן, דחיסתו, אחסונו והובלתו, וכמובן השימוש ב-12 מלגזות בארבעה אתרים.


המועמדות למלגזת השנה של IFOY

הארגון הבינ"ל למלגזות IFOY פירסם את 13 המלגזות שמתוכן תיבחר "מלגזת השנה" של 2016. לראשונה נכללה ברשימה גם מלגזה מבית היוצר של BYD הסינית (חשמלית, 3 גלגלים),קראון, יונגהיינריך, סטיל, טויוטה (עם(Traigo ו-SSI Schafer.
הבחירה הסופית בזוכים תיערך בתערוכתCeMAT בהנובר ב-31 במאי השנה.
5 המועמדים שהגיעו לגמר בקטגוריה של מרלו"גים ומרכזי הפצה הן:
יונגהיינריך עם EKX 516
סטיל עם EXV-SF16i
טויוטה עם BT Staxio
קראון עם RT 4020
יונגהיינריך עם EZS 51000 (tugger train)
בקטגוריה של כלי רכב ייחודי הפיינליסטים הם:
יונגהיינריך EFQ 325
סטיל עם CX-S 16 שהוא מאסף הזמנות אופקי


סולר? מצבר? תא דלק מימני?

ג'וש בונד, MMH, ינואר 2016 סוקר את אפשרויות תדלוק המלגזות כיום לאור מעמדן העכשווי של שיטות אלו, וזאת בעקבות חוות-דעת של בעלי עניין בתחום.
בטויוטה למשל אומרים כי חלקן של מלגזות החשמל מגיע כבר ל-65% מתוך כלל שיטות ההנעה. כ-2000 מלגזות 80 וולט כאלו נמכרות בארה"ב מדי שנה והן לכאורה האלטרנטיבה העדיפה למשקלים של 3-4 טון. אך נדרשת כאן רמה גבוהה של תפעול ותחזוקה של המלגזה והסוללה כדי להגיע ליעילות וחיסכון – בעוד שהמתחרה תפעל היטב ובשיא כוחה כל זמן שיש סולר במיכל. ללא אימון רציני של המפעילים אתה עלול לגלות שהתוצאות רחוקות מן המובטח, וזה קורה למשל כאשר המפעיל לא מציית להתראת המצבר על כך שיש לטעון אותו מחדש. רבים גם מהססים מאוד לרכוש מצבר חדש, גם כאר ממש צריך, כי עלותו יקרה, רוב מכריע של לקוחותינו זקוקים לעוד מצבר אך לא ירכשו אותו ויחפשו כל תירוץ להימנע מכך, ונדירים המקרים שיש ללקוח מצברים יותר מן הדרוש.
מצברי תא-דלק מימני ויון-ליתיום

מעריכים כי כ-9000 מלגזות מצוידות במצברי מימן כיום בארה"ב. כמה חברות ענק כבר הצטיידו בהם (כ-2600 רק בוול-מארט) ומדווחים על חיסכון גדול בצריכת דלק וחשמל (לטעינת מצברי חשמל). חברת Nuvera מציעה יחידת הפקת מימן מגז טבעי ומים המייצרת 50 ק"ג מימן ביום.
במצברי יון-ליתיום משמשים כיום בעיקר מלגזות מפעיל הולך של טויוטה, ריימונד וקראון.


וולמארט בוחנת משלוחי מכולת עם Uber, Lyft, and Delive

מכרז פיילוט בין שלושת חברות המשלוחים יצא לדרך כמענה לפרויקט דומה של אמאזון. המתכונת: הצרכן מזמין און-ליין, עובדי וולמארט מכינים ההזמנה ומודיעים לחברת ההובלות על יעדה ופרטיה והללו אוספים המשלוח בדרכם לצרכן. על השירות הזה ישלם הלקוח לוולמארט בין 7 ל-10 דולר.


רישום מלגזות מיובאות לישראל



רישום מלגזות בישראל

​סוף מאי 2016
 
הנתונים נמסרים ע"י נחום וולניץ, אגף צמ"ה, משרד התחבורה

 

היצרן

דיזל

חשמל

ידני
מפעיל הולך
סטיל 34 170 38
טויוטה
208
56
אטלט-ניסאן

179

151

17

לינדה
58
78
25
הייסטר
40
4
יונגנהיינריך
6
44
10
YALE
31
50
BT
-
10
26
E.P
8
5
20
דייהו Doosan
14
3
Heli
20
20
 maxi-lift
4
1
ריימונד
גלובל-פאואר 
 -
-
MAXIMAL
11
1
-
קטרפילר
-
-
-
מניטו 45 - -
Clark 22 2 -
Feeler 37 - -
- - -
דטאנק-צ'רי 62 2 44
Crown 17 15
ליפטר 23
 ZOWELL -
נינגבו liftstar - 47
באולי 1
נובליפט 11
תאי ליפט 30 1  -
אוזה 3 -
zhejiang GoodSense  7
סך הכול   -

הערה: לא כל המלגזות הנרשמות בארץ מופיעות בטבלה
 

מערכות ניהול מחסן באתרי נייר חדרה

 שמחה קניגסבוך- מנהל מערכות מידע נייר חדרה

 

 מתוך מצגות הכנס ה-3 לטכנולוגיות מתקדמות בשרשרת האספקה של האיגוד הישראלי לניהול שרשרת האספקה, פברואר 2013

 

modiin.540

 

 

 בניהול מחסן קונוונציונאלי בעזרת מערכת ממוחשבת, המערכת מתזמנת משימות קבלת סחורה, פיזור מהקבלה, ריענון (העברה מאיתורי אחסון לאיתורי ליקוט), ליקוט, החזרת סחורה מלקוחות, החזרת סחורה לספקים, ספירות מלאי מתנהלת אופטימיזציה של ביצוע משימות.

בעזרתה ניתן להשיג עבודה יעילה של המחסן, יכולת ניהול אצוות, אמינות מלאי גבוהה, חיסכון בשטח אחסון, זמינות מידע על תפוקות של עובדים, מלגזות, עמדות עבודה ותמיכה במנגנוני פרמיות.

 

במחסן אוטומטי מתקדם נמצא שילוב טכנולוגיות ואמצעים מתקדמים כמו:איסוף קולי, שינוע משטחים אִחסון במערכות אוטומטיות מבוססות עגורנים, אִחסון גבוה, Radio shuttle, Multi shuttle מגוון של סוגי כלים (מלגזות, מלקטות) קרוסלה, מערכות מיון ועוד.

 

בקבוצת נייר חדרה 8 מחסנים שבהם הותקנו בעשורים האחרונים מערכות ניהול מחסן.

נדרשת לכך תשתית טכנולוגית ומערכת עם ביצועים חזקים, גמישות, יכולת תחזוקה נוחה, מודולריות, יכולת קישוריות טובה.

התשתית שנבחרה: לינוקס, ג'אוה, פוסטגרס, מבנה התוכנה הוא בעל ליבה מרכזית הכוללת את המרכיבים הבסיסים של WMS עם יכולת התחברות טובה לתוספים ייעודיים.

להלן סקירה על 3 מחסני החברה והישגיהם בעקבות התקנת המערכת:

 

מחסן ניירות כתיבה והדפסה מודיעין
240 נפח אחסון: 16,000 משטחים

1,300 שורות ליקוט ביום

12 מלגזות הגש ומשקל נגדי

טכנולוגיית רדיו שאטל

התייעלות בעקבות הטמעת מערכת WMS

הגדלת נפח פעילות ב-20%

הקטנת כח אדם ב-15%

תלונות לקוח ל- 1000 שורות משלוח: מ-3 ל-0.7

עמידה בזמן אספקה: מ-89% ל-96%

עלייה לאוויר : 10/11/2009

סיום ליווי : 15/01/2010

 

מחסן גרפיטי

240.2 13,000 פריטים.

5,000 שורות ליקוט ביום

11 מלגזות (הגש, מלקטת בגובה 3-4 קומות),
רדיו שאטל, Pick-By-Light 
קומישינרים ועמדות ליקוט מהירות,
הקמת וסגירת קרטונים אוטומטית, מיון אוטומטי.

התייעלות בעקבות הטמעת מערכת WMS

הגדלת נפח פעילות: 15%

הקטנת שעות עבודה: 18%

הקטנת כח אדם: 33%

סה"כ התיעלות: 109%

עלייה לאוויר: 1/05/2011

סיום ליווי: 30/08/2011

 

מחסן חוגלה אלון תבור

120malgeza נפח אחסון: 9000 משטחים

היקף פעילות: 15 הובלות ביום

כלים : 3 מלגזות משקל נגדי כפול

החלטה על יישום : 01/07/2012

עלייה לאוויר : 01/08/2012

סיום ליווי : 15/08/2012

 

במהלך השנה תשלים נייר חדרה התקנת מערכות גם במחסני חוגלה – חיפה: (אפריל 2013), כתיבה והדפסה – חדרה (יולי 2013), חוגלה – צריפין: נובמבר 2013

 

לסיכום: במחסנים "פשוטים" יש לשקול אם כדאי בכלל לעבוד עם מערכת WMS.

במחסנים גדולים, במחסנים מרובי טרנזקציות או מרובי פריטים התרומה של יישום מערכת WMS תהיה

משמעותית. מערכת גמישה עם יכולת התאמה לצרכים ייחודיים יכולה לשפר את היעילות בעשרות אחוזים.

השיפור האמור בסעיף הקודם יהיה הרבה יותר משמעותי כאשר יש הפעלה של אמצעים אוטומטיים.

 

554warehouse

מחסן גרפיטי

Machine logistinet banner

 

2016

NKidma170 180

שליטה ובקרה ברשת

10 מיליארד דולר – רכש IT של וולמארט

לפי דו"ח של IDC רשת המרכולים הענקית רכשה מוצרי IT בהיקף של 10 מיליארד דולרים, ובכך היא במקום הראשון, כמע

מסורק הלייזר לסורק תמונה

 סורק הלייזר הוצג לשוק בשנות ה-80 ושלט בו עד לאחרונה. כעת עולה חלקו של סורק התמונה (imager scanner) שבעצם מ

על פורטל הספקים של שירותי בריאות כללית

 גדי כהן, ראש חטיבת לוגיסטיקה, תשתיות ומערכות מידע שירותי בריאות כללית    מתוך מצגות הכנס ה-

מלגזות

מערכת ייצוב אקטיבית

בסקירה על הנושא מציגה טובי גוליי את עיקרי שיפורי הבטיחות בהפעלת מלגזות בשנים האחרונות (לדברי מומחי

במכשירי תנועה - הליסינג כבר לא משתלם

​יורם בוטניק:       כבר היינו פה לפני כשלוש שנים ואפילו פגשנו אז את רונן בהרב, כיום מנה

חידושי בטיחות במלגזות

בסקירה על הנושא מציגה טובי גוליי את עיקרי שיפורי הבטיחות בהפעלת מלגזות בשנים האחרונות (לדברי מומחי

בשרשרת האספקה

בעולם הקמעונאות – אתגרי דור ה-Z

הפדרציה הלאומית לסחר קמעונאי בארה"ב מפרסמת 10 תחזיות לצפוי לנו בתחום זה בשנה הקרובה:   1. יות

רובוטים במרלו"ג?

        עורך DC Veocity מראיין מומחה רובוטיקה   שאלה: לנוכח תחזית של מכון מחקר ידוע בארה"ב ה

אבני דרך בלוגיסטיקה

    יורם בוטניק:   בעקבות המשבר הכלכלי הגדול בשנת 1929 בארה"ב הופיע ה'ניו-דיל' של רוזוולט בשנת

מרכזים לוגיסטיים

מתי הגיע הזמן להחליף מערכת ERP?

 מאת: שמעון כהן      מתוך גיליון "סטטוס" מאי, 2015     מומחים טוענים כי הזמן הטוב ביותר

הבטחות חלולות

   לפני כ-50 שנה גידלו ושווקו בקליפורניה 2.2 מיליון טון עגבניות לייצור רוטב העגבניות הידוע, שבגי

מלאי ורכש

שגיאות נפוצות ותיקונן בניהול מלאי

 מומחה מראשי חברה המספקת תוכנות לניהול מלאי, מציין כמה שגיאות נפוצות שעושים המשתמשים – יצרנים ו

אתגרי ניהול המלאי

כלים וטכנולוגיה לתמיכה בקבלת החלטותתוכנות CPFR לתכנון משותף נמצאות עמנו כבר כעשרים שנה ובדרך כלל פו

10 כללים לרכש נכון

מחלקות הרכש הולכות ותופסות מקום מרכזי במבנה הארגוני המתקדם. ההבנה שרכש נבון ויעיל יכולה לשפר דרמטי

סיפורי פרוייקטים

ניהול מלאי על ידי ספק – הפתרון של HP Indigo

 הפורום הישראלי לניהול שרשרת האספקה בשיתוף מפעלי ההרכבה והדיו הדיגיטלי של HP אינדיגו בקריית גת א

פרויקט מחשוב רצפת הייצור בפלסן סאסא

הרצל בן ציון מנכ"ל משותף בפסגה ומנחה הפרויקט   פלסן סאסא היא חברה ישראלית המתמחה בתכנון ואספקת

טסלה מוטורס בחרה בנבאדה

    טסלה תקים במדינת נבאדהשבארה"ב את מפעל המצברים הגדול בעולם (Gigafactory) להנעת רכביה החשמליים. ה